49 Gün Sezon 1

49 Days

49 Gün (2011) afişi Facebook'ta Paylaş
Ekle
7.4
/ 10
246 oy

FantastikRomantik

Hyeon-kyeong So

281 kullanıcının favori filmi

Film Özeti

Shin Ji Hyun nişanlısı ile evlenme planları yaparken bir trafik kazasında ağır şekilde yaralanarak komaya girer. Ruh bekçisi ona 49 günlük son bir şans sayılabilecek bir ömrü ona verir. Ancak bunun tek şartı onun yüzünden incinen üç kişiyi bulmaktır. Ji Hyun bu şartı yerine getirebilmek için yarı zamanlı bir işte çalışan Yi Kyung’un bedenini kullanacaktır.

Filmi Ekleyen kemalettin
Popüler Yorumlar
elif11 (Dublör) | 06 Ağustos 2011, 18:36

o ruh bekçisi neydi ya :) jung ıl woo nun kıza gelen aramaları \' beklediğin arama geldi işte \' , \' hang kang arıyor cabuk ac cabuk ac \' gibi seslendirmesi de konusu da oldukca ilginçti.. hani türk yapımlarında halkın söyle bi yorumu vardır ya \' o basrol , ölürse dizi de biter \' falan , tamm zaten son bölümdü dizi zaten bitcekti ama nedn öyle bitti o dizi ya :) sonu için mutlu son denemez belki ama kötü bi son da yoktu , bence kaliteliydi , izlemeye değer diye düşünüyorum.

10
+24
seren91 (Star) | 12 Temmuz 2011, 16:52

Bu diziye ne diyim o kadar farklı ve güzel ki diğer dizilere göre konusu acayip farklı ve hiç saçma gelmedi.. Dizide ne aradıysam kesinlikle buldum hem ders verici hem aşk, dram, komedi hepsi vardı.. Dizi bittiğinde çok büyük boşluk hissettim bitmesine üzüldüm şahsen dahada uzun olsa izlerdim.. Artık birisi için ağladığımda gerçek mi ağlıyorum sahte mi yoksa benim için ağlayan bir kişi olduğunda duyguları gerçek mi şüphe ediyorum.. Bütün oyuncuların hepsi muhteşemdi kesinlikle izleyin derimm.. Pişman olmazsınız..

4
+17
Tüm yorumlar (109)
prensesim41 (Profesyonel) | 06 Nisan 2014, 17:05

Mükemmel mükemmel zaman kaybetmeden izleyinn 9/10

Cevap Yaz
0
0
o-ha-ni (Dublör) | 28 Mart 2014, 16:47

kendimi asla affetmeyeceğim böyle bi diziyi böyle mükemmel senaryoyu çok geç izlediğim için çokkk güzeldi :D:D

Cevap Yaz
0
0
RWook (Dublör) | 17 Mart 2014, 18:35

Ruh bekçisi akılda en kalıcı karakterdi burada :) dizinin konusu farklıydı ve sıkılmadan ve her bölümde daha çok severek izledim.

Cevap Yaz
0
0
ANGELINA (Figuran) | 09 Mart 2014, 21:52

ayyy çok güzel bir diziydi ya. ruh bekçisi superdi beni hem çok güldürdü hem de çok üzdü. sevdiği kız için yaptıkları çok dokunaklıydı. ayrıca kızın oyunculuğuna da bayıldım sanki gerçekten farklı iki kişi oynamış gibiydi o kadar hissettirdi yani. sonu evet biraz hüzünlü ama gerçekçi yaklaşmışlar sonuçta ölüm kaçınılmaz bir gerçek. son olarak söymeden geçemiyce kızın ruh bekçisine söylediği bir şey vardı ne biçim bekcisin sen insan özentisi gibi diye çok gülmüştüm her neyse güzel diziydi bir daha sıkılmadan izleyebilirim

Cevap Yaz
0
1
rosehathaways (Dublör) | 01 Mart 2014, 15:36

kız ölmemeliydi ama gerçekten çok güzeldi

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz