Testere 6 ~ Saw VI (2009)

Üye Girişi

Testere 6

Saw VI

Testere 6

Testere 6

1272 kullanıcının favori filmi
  • Filmin Özeti

Özel Ajan Strahm öldü ve Dedektif Hoffman Jigsaw ' ın mirasına engellenemez bir şekilde sahip çıkmakta.

Lakin , FBI ' ın ona yaklaşmasıyla Hoffman bir oyunu devreye koymak zorunda kalacak ve Jigsaw ' ın büyük planı anlaşılacak.

  • YaLLsaNDer

    01.02.2010 tarihinde saat 03:44 sularında demiş ki;

    1 oy

    Her yenisi geldiğinde "yaw şimdi nasıl bağlicaklar" diyip durduğum ve her filmde inanılmaz bir şekilde filmi bağlayan senaristlere alkış . 6yı öle bir bağladılar ve bitirdilerki hani herşey bitti tamam tüm 6 film açıklandı ama öğrendimki 9a kadar gideri varmış ? şimdi o posta nereye gitti acep ?

     Bir başyapıt olarak anlatabilceğim bir film çünkü bilmeyen ve izlemeyen ( bünyesi kaldırdığı sürece) yoktur . Tavsiye ederim serinin en güzel filmiydi . Başlangıcı en ağır olan film 4tü ama sonu en harika biten buydu . Costas Mandylor yani dedektif hoffmana ayrı yer açıcam tipine iekline oyunculuğuna hayranım . Ve kısa bir not geçicem alınmayın lütfen testere korku filmi değildir .

     

    Zevkler ve Renkler Tartışılmaz . . .

    Bu yoruma 0 cevap verilmiş.cevap yaz
  • edie-britt

    30.01.2010 tarihinde saat 19:39 sularında demiş ki;

    3 oy

    inanamıyorum yine bu sitenin bu bölümünde yine yorum yaz yazısına basarak buradayım. ziyaretim istemli değil emin olun arada bir bazı filmler beni böyle çekiyor. e gelmişken birkaç bi şey yazmalıyım o zaman! tahmin edileceği gibi çıktığı günün ertesi günü sinemaya koşa koşa gittim. sonra film bitttiğinde salondan da koşarak ayrıldım, hayır bu büyünün bozulmasını istemiyorum diyede bağırıyordum. herhalde delidir falan demişlerdir yani...

     

    doğrusu filmin bazı kısımlarınıda çok zor izledim! ilk sahnede gözümün biri açık diğeri kapalıydı sonra o biri yorulunca nöbet değiştiriyorlardı! sonraki sahnede ise yere gömüldüm devamında tabi biraz biraz alıştım. tabi en beğendiğim sahne sonuydu! oraya gelirsem senin o ağzını cart diye yırtarım tehditinin gerçek oluşuna ilk kez şahit oldum. o sahneden çok zevk aldım doğrusu! onun dışında bildiğiniz gibi seyrediyor film yaklaşık 317 tane cinayet var o kadar! hatta ben filmi sırf saymak için bi daha izlemeyi düşünüyorum.

     

    sonuç: serinin en belki de iyisi, şu ana kadar izlediklerim arasında ilk 10a kesin girer. artı sözüm var çıktığı zaman dvd'sini almaya koşarak gideceğim hem de yani gerçekten koşucam.

    YİNE DE SİZ ELİNDE ŞOK CİHAZI OLAN BİR KADINA İLİŞMEYİN! izleyenler anladı...

    Bu yoruma 2 cevap verilmiş.cevap yaz
    • elifelfida

      31.01.2010 tarihinde saat 20:57 sularında demiş ki;

      2 oy

      Ediee  kuzucumm  bu  ne  testere  aşkıdır  böyle   ^_^

    • edie-britt

      01.02.2010 tarihinde saat 00:30 sularında demiş ki;

      1 oy

      yok öyle bi şey abla ya... (diyorum diyorum ama sonra kendimi burda buluyorum ya da beşinci filmin sayfasında. istemsiz oluyo ama oluyo işte)

  • kobelay

    26.01.2010 tarihinde saat 00:42 sularında demiş ki;

    0 oy

    beyler testere bnce çok güzel bi seri biraz tıbbi bir seri ama:) yinede kan korkusu olmayanlar için ideal bi film bn şahsen korku filmlerinden nefret eden ve tırsan biri olarak(ki testereyi korku filminden saymıom bn onu belirtiim) tavsiye ederim gerçekten konusu çok gzl ama bnce 1-2-3-4-5-6 sırasıyla izlenmesi gerekn bi film(ilk defa izlicek olanlara uyarı) çünkü konular öle bi karışıo ki bn anlayana kdr k*çımı yırttımdaa cvplanmamış binlerce soru var daa 7 8 9 var onlarıda sabırsızlıkla bkliom ama izliemicem +18bn 15 yaşındaım testere9u bnce hiçbirimiz izliemicez çünkü 2012de çıkıo:D herneyse bnce serinin en gzlleri arasındaki sıralama şöle 1-3-6-2-4-5 bnce 5. film hiç gzl deildi ama 1 muazzam bi filmdi konusu olsun olaylar olsun mutlaka 6 filmide tavsiye ederim(5i sadece seri karışık olduu için ve 1,2,3,4,6 filmlerindeki olaylar açıklığa kavuşsun die tavsiye ediom yoqsa zaman kaybı hiç gzl deildi) sıralama konusunda farklı bi fikri olan varsa yorum yazsın

    Bu yoruma 4 cevap verilmiş.cevap yaz
    • Diamonique

      26.01.2010 tarihinde saat 22:50 sularında demiş ki;

      0 oy

      Neden izliyemiyorsun ki +18le alakası yok korsan izlersin dvd izlersin ki sanırım izlemişsin diğer filmleri de onları niye izliyemiyorsun çözemedim :D

      Ve korkarım evet 9u ben de izliyemiyeceğim :D :D

      Sana katılıyorum en keyif aldığım film 1.siydi

      6yla da 3ün yerini değiştiriyorum 1-6-3-2-4-5 oluyor benimkisi de ..

    • Diamonique

      26.01.2010 tarihinde saat 22:52 sularında demiş ki;

      0 oy

      Ama inşallah 9u da izleriz 21 Aralık 2012den önce çıkarsa film :D :D

    • kobelay

      28.01.2010 tarihinde saat 00:11 sularında demiş ki;

      0 oy

      :D inş. yha bn 6sınıda izledim dvd den internetten televizyondan felan sadece 5.si gzl deildi sevedim yani konular karışık olmasa tavsiye etmem yani ama illa kan görmek için izliosanız 5i izlemeyin hiç bişi yoq onu diom 1 ama harbi çok iidi onun yerini hiç bişi dolduramaz bn böle filmleri sevmem fazla k*ç kan ve bağırsak durumlu filmleri sevmem ama testerenin konusu gerçekten gzl bide 6da gzl 3te konu olarak bakarsak 3 daa gzl testerenin tüm filmleri gzl yani 5 hariç

    • Diamonique

      28.01.2010 tarihinde saat 11:48 sularında demiş ki;

      0 oy

      5te sıkıldım gerçekten kötüydü izlemeyin izlemeyin izlemeyin ! Ama seriyi bozmayın neyse izleyin izleyin dee bir şey beklemeyin :D Hayal kırıklığı olmasın :D

  • Smarterthenyou

    24.01.2010 tarihinde saat 12:58 sularında demiş ki;

    1 oy

    Çok ama çok beğenerek takip ettiğim bir seriydi.Ne yazık ki mahvettiler.Bu adamların 5. filmde sıçtıklarını fark etmiştim ama bu kadar büyük bir sıçış beklemiyordum.4\'den sonra seri bitti aslında da neyse bak şimdi: (Dikkat yoğun spolier içermektedir.)

    Jigsaw\'ın öldürdüğü kurbanların listesi 5. filmde Dedektif Strahm araştırırken (kronolojik olarak) görünüyor.Kronolojik olduğuna şuradan eminiz birincisi Straham hangi cinayetten sonra Hofmann\'ın davalara karıştığını anlamaya çalışıyor.Bunu anlamayabilmesi için baktığı belgenin kronoljik olması gerek.İkincisi de zaten meydana gelme sürelerinden emin olduğumuz cinayetlerin hepsi o listedeki sıralamaya uyuyor.Neyse bu listeye göre
    İlk önce çocuğunu öldüren Cecil\'ı alıyor ve atölyesinde onu ölmesini sağlıyor bunu 4. filmde izliyoruz. Sonra Mark denilen vücudu yanıcı mumla kaplı, duvarlarda kasanın şifresinin ararken yanarak ölen adam var.İlk filmden.Daha sonra Hofmann Seth Bexter\'ı öldürüyor ve bunu da jigsaw cinayeti gibi gösteriyor.(5. filmde görüyoruz)Sonra Jigsaw Hofmann\'ı buluyor ve beraber çalışmaya başlıyorlar.Sonraki ilk kurbanları (beraber yakalıyorlar ) Paul denilen ilk filmdeki dikenli teller tarafından kesilen şişman adam.
    5. filmin flashbacklerinde Paul\'un baygın bi şekilde yattığı yerde Jigsaw Hofmann\'a Doktor Gordon\'un ofisinden çaldığı minik el fenerini veriyor ve beni birine yönlendirmeni istiyorum diyor.Böylece ilk filmde Dedektif Tapp ve Dedektif Sing\'in Doktor Gordon\'un ofisine gelip onu şüpheli sanmalarının sebebini anlıyoruz.

    Ancak 1. filmi tekrar izlersen göreceksin ki el feneri Mark denilen adamın yandığı cinayet yerinde bulunuyor.Bu sırada henüz Jigsaw Hofmann\'la tanışmadığına da göre...
    O fener Paul\'un cinayet mahalinden çıkmalıydı.

    Bu yoruma 9 cevap verilmiş.cevap yaz
    • jigsaw2004

      25.01.2010 tarihinde saat 00:24 sularında demiş ki;

      0 oy

      dostum güzel yazmışsın iyi yazmışsında bir çok yerinede itirazım yok ama Mark'a oynanan oyunun kronolojik sıralamasını bence bilmene imkan yok şu aşamadaki elimizdeki bilgilerle bence bunu düşünmüşlerdir böyle çok basit bir hataya düşeceklerini hiç sanmıyorum bence orayı bi daha etüt et!

    • zelicha

      25.01.2010 tarihinde saat 13:35 sularında demiş ki;

      0 oy

      Yani sana bu yazdıkların hakkında yorum yazmıslar ama bence sen bunu yazmadan önce eminim ki kimsenin dikkatini çekmemiştir. Ben serilerinin hepsini izlemedim. Duyduğum kadarıyla senaristler her bölümde değişiyormuş. Belki de o yüzden bu hatayla karşılaşmışsındır. Ama kurgusu ilk bölümlerinde gayet ilgi çekiciydi. Artık baydı hakkaten. Ben izlerken epey sıkıldım.

    • Smarterthenyou

      25.01.2010 tarihinde saat 19:23 sularında demiş ki;

      0 oy

      jigsaw 2004, dediğim gibi Strahm'ın baktığı dosyadaki kurbanlar kronolojik olarak dizilmişti.Diyelim ben yanılıyorum, diyelim kronolojik olarak dizilmediler.Bu durumda Hofmann Seth Baxter'ı öldürmeden önce Jigsaw kimleri öldürdü?Cecil ilk kurbanı ve sonra? Eğer Mark denilen adam Hofmann'la tanışmasından sonra öldürüldüyse, Paul ve Amanda'nın da bu tanışmadan sonra test edildiğini biliyoruz.Bu durumda polisin John'u "jigsaw killer" olarak araması için yeterince cinayet işlenmemiş oluyor.Bir katilin seri katil olarak kabul edilebilmesi için, kendisi tarafından yapıldığına emin olunan en az iki cinayetinin olması gerekir.

    • kobelay

      26.01.2010 tarihinde saat 00:09 sularında demiş ki;

      0 oy

      abi snde haklısın sanada hak veriom bir filmde hata yapılması normal karşılanmaz iyi karşılanmaz ama biraz şu yandan düşün her seride yapımcı deişmiş bide 6 seri birden yapıolar adamlar onu geçtim ztn filmde önce bi şey gösteriolar sonra filmin sonlarına doğru yada daa sonraki serilerden birinde o olayın önemli ayrıntısına giriolar her b*ku birbirine bağlamak kolay bişi deil snle sinirli aşşaılar bi tavırda konuştuumu sanma sakın snde haklısın ama bnce onların açısındanda düşün biraz

    • Smarterthenyou

      26.01.2010 tarihinde saat 01:40 sularında demiş ki;

      0 oy

      Ya benim derdim zaten "HATA YAPMIŞ SALAKLAR HAHA!" deme değil.İlk mesajımda da belirttiğim gibi bu seri benim beğenerek takip ettiğim bir seriydi.Hala da sırf merakımdan çıkartacakları filmleri izlerim orası ayrı.Ancak ilk filmlerdeki kusursuz ve zeka ile örülmüş kurgudan sonra bu daha zayıf kurulmuş filmlerde bir de bu tarz hatalar yakalayınca, filmin zekasına duyduğunuz hayranlığı biraz kaybediyorsunuz söylemek istediğim bu.Filmin uzamasına hiç bir itirazım yoktu, 4. film de dahil olmak üzere ilk 4 filmi çok başarılı buluyorum ve açıkçası 5 ve 6 ya da güzel umutlarla gitmiştim.Sorun aynı titizlik ve başarıyı "nasılsa her türlü paramızı kazanıyoruz" bakış açısıyla göstermemeleri.Bu beni serinin bir hayranı olarak üzdü tek derdim bu.

    • dailer

      27.01.2010 tarihinde saat 14:19 sularında demiş ki;

      2 oy

      jigsaw2004 dogru soyluyor kronolojik sırayı bılmene ımkan yok.sonucta oyunlar sırasına gore degıl bazı noktaları aydınlatmak ıcın rastgele bır bıcımde ekrana gelıyor bazıları.

    • kobelay

      28.01.2010 tarihinde saat 00:59 sularında demiş ki;

      0 oy

      ama ilk kurbanın cecil olduğu kesin 2.kurban mark sonra hoffman kız kardeşinin intikamı için kayınçosunu esir alıp oyun oynuo sonra testerenin üssüne atıo sonra testere hoffmanı esir alıo anlaşma yapıolar ve paul u kaçırıolar orası doğru ama gerisini bilmiom ilk kurban kesinlikle cecil çünkü adamın en çok sinirlendiği o herif bir can aldı çünkü testere kendi kişiliği olarak çalışmadı orda cecil bi hayat aldı ve john kramer testere olarak hata yapan insanlar arasında hatası en büyük olan cecili gördüğü için ona yaşama veya ölme şansı verdi ordan anlaşılıo ztn ilk cecili öldürdüğü

    • dailer

      28.01.2010 tarihinde saat 11:39 sularında demiş ki;

      1 oy

      o durum cok kuvvetli ama benım gorusum hala ılk oyun bılınmıyor yonunde :)

    • sinemanyak45

      28.01.2010 tarihinde saat 12:50 sularında demiş ki;

      0 oy

      kobelay sana su yonde katılmıyorum.Cecıl kesınlıkle ılk cınayet degıl.Dıyosun kı adamın cocugu oldu cok sınırlıydı.Yalnız Jıgsaw kendı hayatına deger vermeyıp ıntahar gırısımınde bulundu ve olmedı.Daha sonra ınsanları sınamaya adadı kendını.Sence ılk kurbanı cocugunu olduren Cecıl olması mantıklı mı.Bence değil.Cecıl den once kesınlıkle cınayetler ıslendı.oFF adamlar oyle bır fılm yapmıs kı kafayı yedırtıyolar valla.

  • mvltyldz

    23.01.2010 tarihinde saat 18:02 sularında demiş ki;

    0 oy

    Film yine her zamanki gibi bir önceki seriden ve daha öncesinden kalan bilmeceleri gizemleri açığa çıkardı, seri tam havasını yitiriyordu ki biraz kıpırdanma oluştu bence, 3.filmde doruğa çıkan seri tekrar yükseliyor diyebilirim.Daha ne kadar devam edecek bilemiyorum ama ne kadar da devam etse de (isterse Testere 96) takipçileri tarafından kesinlikle izlenecek bir film serisi.Ancak sona yaklaşıldığı da ortada özellikle zarfların  bitmesi bunu gösteriyor.Umarım 1-2 film daha çekilir ama tadında da bırakırlarsa iyi olur film sürünecek yadeyse.

    Bu yoruma 0 cevap verilmiş.cevap yaz
  • sean-faris

    23.01.2010 tarihinde saat 10:21 sularında demiş ki;

    0 oy

    film gitgide kötüleşiyomu yoksa bana mı öle gelio.saçmasapan konularla dewam edio.artık eskisi kadar haz almıorum.yoksa testere benim favorimdi.böle olması kötü oldu özellikle hoffman filme girdikten sonra film iyce kötüleşti.bide konuları bağladıkları yerler çok saçmlaşmaya başladı daha güzel konular bulmalılar çünkü testere 9!a kadar dayanamayabilir.birde iğrençlik sınırını zorlamaya başladılar.herkes testere için böle düşünüyordu bende gitgide kararımı deiştirmeye başladım keşke tadında bıraksalardı.en iyisi bu olurdu.amanda ve johnun filmden aynı anda çıkmasıyla film birden başrolsüz kaldı sanhi ve sonradan aniden hoffman girdi.böle olmamalıydı testere 7inci filme kara yaşasaydı bütün bunlar olmazdı bence.ve ses kayıtları eşleşirken hoffmanın aniden orda planladığı şey çok samaydı.birden kendimi son durakta gibi hissstettim.ordan o oluyo şurdan şu çıkıo.eskiden testere böle diildi hep aksiyon gerilim vardı.şimdi saçma sapan şeyler geldi.eski tadı vermiyo.herşeyin ilki güzeldir.bencede ik film çok güzeldi...

    Bu yoruma 1 cevap verilmiş.cevap yaz
    • sinecine

      23.01.2010 tarihinde saat 17:20 sularında demiş ki;

      0 oy

       

      Ya arkadaşım film güzel ama jigsaw ile amanda gitmeyecekti senarya cunun suçu hofmana filan kızmayın adam işini yapıyo senaryocu filmi bitirdi :!

  • -mastema-

    22.01.2010 tarihinde saat 17:31 sularında demiş ki;

    2 oy

    ne yapsam ne etsem jigsaw öldüğünden beri bu filmden eskisi gibi tat alamıyorum.. tabiki eskisi gibi takip ediyorum tabiki filmi hala beğeniyorum ama daima eksik bişeyler warmış gibi geliyor.. mesela şu dedektif işin içine karışması bana göre çok saçmaydı, sadece kardeşinin katilini cezalandırıp bitirebilirdi.. ama o dewam etmeyi sürdürdü.. jigsaw'da fazla olmaya başladığını düşündü we baktı ki oyundan çıkıcağı yok kendi yöntemleriyle çıkardı onu.. :)

    walla ben o öldükten sonra onun kadar zekice bi oyun hazırlayan görmedim.. bakalım 7-8-9. bölümlerindeki tuzaklar nasıl olucak, umarım akıllıca olur.... İyi seyirler :)

    Bu yoruma 0 cevap verilmiş.cevap yaz
  • jigsaw2004

    21.01.2010 tarihinde saat 23:14 sularında demiş ki;

    0 oy

    Arkadaşlar bir sorum var hepinize 2.filmi izleyenler hatırlayacaktır.İkinci filmde OBİ isimli bir kişi vardı hani şu panzehirleri almak için fırına giripde fırının içinde yanan işte onunla ilgili bir soru.


    O filmde sarışın ufak tefek bir kız vardı ve demişti ki tamam şimdi hatırladım beni buraya getiren o (OBİ'yi kastederek) buraya gelmeden önce en son gördüğüm kişi o demişti ve o anda Flashback girmişti ve OBİ'nin o sarışın kızı arabasında bayıltarak yakalayıp öptüğünü görmüştük.Şimdi soru:


    1-Obi o kızı neden kaçırdı testere ona o kızı kaçırması ve oyuna dahil olması için ne yaptı ya da ne ile zorladı?


    2-Bence böyle bir seride herşeyin açıklanması için böylesine büyük bir soru işaretinin ortadan kalkması lazım sizce OBİ ile ilgili olarak bundan sonraki filmlerde açıklama olucak mı? (Benim kanaatim şu yönde bir testere hayranı olarak ki çok başarılı buluyorum seriyi onuda ekliyim eger açıklamadan önce seriyi bitirirlerse gözümde değer kaybedecektir.)

     

    Hülasa, ben filmde bundan sonra bir geri dönüş olacaksa DR.GORDON ve OBİ ikilisinin işlerin içinde olabileceklerini ve bizim gördüğümüz (yani bize gösterilen) bundan önceki 6 filmde Jigsaw'ın müridleri olarak önce Amanda ve sonra Hoffman'dı.Ama OBİ ve GORDON ile serinin seyrini değiştirebilirler görüşündeyim.

    Bu yoruma 4 cevap verilmiş.cevap yaz
    • sinemanyak45

      22.01.2010 tarihinde saat 18:45 sularında demiş ki;

      0 oy

      eet haklısın sımdı senın yorumunu okuyunca bende bole bıseyı kacırdıgımı dusunduö.o sahne gosterılmedı gercekten.ama sonucta obi karakyerı oldu.gostermeyebılırler.ben de sana bısı sorcam 6.bolumu ızledıysen.ben bunu bılg dvdrıp ındırdıkten sonra farkına vardım.6.bolumun sonunda altyazılar gecıyo ve altyazılardan sonra fılm 1 dkka daha devam edıyo.Ben sok oldum cunku bunun farkına haftalar sonra vardım.sole bı sahne:hanı 3.bolumde jeff vardı onun kızı.hatta anahtar delıgınden gosterılıyodu bı odanın ıcınde.hatta hoffman o kızı kendı kızı olarak gösteriyodu.sadede geleyım.3.bolumden bır sahne gosterılıyo.amanda o kapının yanına gıdıyo ve kıza aglayarak bısıler soluyo.fılm altyazılı olmasına ragmen altyazı cıkmıyo o yuzden anlamadım.yalnız remember falan dıyo.hatırlıyorum falan dıyo kıza galıba.lutfen acıl cvp beklıyorum.:).

    • jigsaw2004

      23.01.2010 tarihinde saat 03:14 sularında demiş ki;

      0 oy

      vallahi ben sadece sinemada izledim filmi henüz dvdrip ini izlemedim ama dediğin doğruysa niye isimler yazdıktan sonra gösteriyorlar orası ilginç ama eğer öyle bir şey varsa dailer nickli arkadaşın dediği gibi olabilir ve Jeff'in kızına bir dönüş yapabilirler ama ne olacak ki artık onuda bilmiyorum annesi ve babası öldü kızın onu ancak serinin diğer filmlerinde öğrenebiliriz ama OBİ hakkında hiç kimseden tatmin edici bir cevap alamadığımı da belirtiyim.

    • dailer

      27.01.2010 tarihinde saat 14:04 sularında demiş ki;

      1 oy

      Ben acıkcası orasına pek detaylı ınmemıstım sımdı sen sorunca bence serinin ilk filminde oldugu gıbı (Zeck e nasıl vucudunu zehir enjekte edip onu Dr.Gordon ın aılesını oldurmeye zorladıysa)Obi ye de aynı sebeple kacırmasını soyledı o kıza.yanı '''Bence''' Zeck ın vucuduna zehir enjekte edıldı ve buna zorladı dıye dusunuyorum.su ana kadar senaristler hep degıstıgı ıcın bu tur noktaları malesef belırttıgınız gıbı dıkkate almıyorlar umarım bızım gıbı tutukunları hayal kırıklıgına ugratmazlar.ama su var ki Jigsaw ıle Hoffman ın oyunları hıc bir degıl.Hoffman acı vermeyı sevıyor ama Jigsaw yasama sansı verıyor..

    • dailer

      28.01.2010 tarihinde saat 11:45 sularında demiş ki;

      0 oy

      pardon Bence kelımesınden sonra Zeckin vucuduna zehir enjekte edıldı dıye baslamısım yanlıs olmus Obi nin dıyecektım..

  • ultraslanxx

    18.01.2010 tarihinde saat 11:19 sularında demiş ki;

    1 oy

    arkadaşlar bende birinci filmi hariç hepsini izledim.. :) ve şöyle diyebilirim üçüncü filmi ile altıncı filmi çok güzel olmuş tabi altıncısı daha güzel o ayrı :) ilk sahneside biraz iğrenç olsada ben hepsini beğendim zaten film dokuz seriden oluşucakmış ve adamlar filmleri çok hızlı çektikleri için çok güzel gidiyorlar altıncı filmi bu kadar güzel olmuşsa diğer filmleri nasıl olucak çok merak ediyorum ve en son sahnesinde dedektif ölmedi heralde keşke ölse çok gıcık oldum :D ben merakşa yedinci filmi bekliyicem :)

    Bu yoruma 0 cevap verilmiş.cevap yaz
  • mhmtlprynr

    13.01.2010 tarihinde saat 15:50 sularında demiş ki;

    3 oy

    Son iki filme göre gayet güzel bir filmdi. seri uzadığı için bir çok noktayı anımasamakta zorlanıyor insan. bunun için birinin gösterdiklerinde bu kim diye geçmişe dönüp hatırlatma yapıyo film. Jigsaw'a filmde baya yer almıştı. adam ölmeden önce bu kadar yer almıyordu yanlız garip... oyunlar yine zekice hazırlanmış çok güzeldi ama arkadaşımın bana bir yerde söylediğiçok ilginçti. (spoiler) o et kesilen sahnede neden birisi bıçaklarıda atmadı. sonuçta daha ağır onlar. son saniyeye kadar beklerdi ve o atamadan atardı. sonuçta kadın o kesmese cesaret dahi edmezdi buna... neyse sonuç olarak klasik testere filmi. ama son iki filme göre gayet iyi...

    Bu yoruma 2 cevap verilmiş.cevap yaz

    Bu yorum filmde gelişen olaylar hakkında bilgi içerdiği için gizlenmiştir.

    göster

 

Doluluk Oranı: 100.00%

 
  • İlgili Haber/Kritikler
  • 'Testere 9', Serinin Son Filmi Olacak

    Son yılların en çok tartışılan korku filmleri serilerinden biri olan "Testere"nin, 7. filminin senaryo yazarları kesinleşti. Buna göre, serinin 4.filminden itibaren "Testere" film serisinin senaryo yazarlığını üstlen

    haberin devamı

Sinema dünyası ile ilgili diğer haberler

  • Serideki Filmler
  • Testere

  • Testere

    Saw

    Sinemalar Puanı: 8.0 / 10

    IMDB Puanı: 7.7 / 10

    Yapım Yılı: 2004

  • Testere 2

    Saw 2

    Sinemalar Puanı: 7.5 / 10

    IMDB Puanı: 6.8 / 10

    Yapım Yılı: 2005

  • Testere 3

    Saw 3

    Sinemalar Puanı: 7.6 / 10

    IMDB Puanı: 6.3 / 10

    Yapım Yılı: 2006

  • Testere 4

    Saw 4

    Sinemalar Puanı: 7.7 / 10

    IMDB Puanı: 6.0 / 10

    Yapım Yılı: 2007

  • Testere 5

    Saw 5

    Sinemalar Puanı: 7.6 / 10

    IMDB Puanı: 5.8 / 10

    Yapım Yılı: 2008

  • Testere 6

    Saw VI

    Sinemalar Puanı: 7.7 / 10

    IMDB Puanı: 6.3 / 10

    Yapım Yılı: 2009

  • Testere 7

    Saw VII

    Sinemalar Puanı: 6.5 / 10

    Yapım Yılı: 2010

  • Benzer Filmler
  • Harry Potter Ve Ölüm Yadigarları Bölüm 1

    Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I

    Sinemalar Puanı: 7.8 / 10

    IMDB Puanı: / 10

    Tür: Aile,  Aksiyon,  Casusluk,  Fantastik,  Gençlik,  Gerilim,  Gizem,  Macera

    Yapım: ABD,  İngiltere

  • Amerikan Sapığı

    American Psycho

    Sinemalar Puanı: 6.4 / 10

    IMDB Puanı: 7.4 / 10

    Tür: Dram,  Erotik,  Gerilim,  Korku,  Psikolojik

    Yapım: ABD,  Kanada

  • Ölümcül Deney

    Resident Evil

    Sinemalar Puanı: 7.5 / 10

    IMDB Puanı: 6.4 / 10

    Tür: Aksiyon,  Bilim Kurgu,  Gerilim,  Korku

    Yapım: ABD,  Almanya,  Fransa,  İngiltere

  • İlgili Gruplar
  • Korku Tutkunları

    Sizler  en iyi korku  filmlerinizi paylaşmak istiyorsanız yada en beğendiniz korku filmi hakkında detaylıca yorum yapmak ve ya arkadaşların...

    438 kişi katılmış

    265 yorum yapılmış

  • Testere Fan Club

    TESTERE FİLMİNİN AKIL ALMAZ OYUNLARINI SEVENLERİ BU GRUBA BEKLİYORUM......

    224 kişi katılmış

    43 yorum yapılmış

  • En İyi Beş Korku FilmiNiz..

    Enn çok sevdiginiz korku gerilim filmiii.....

    83 kişi katılmış

    68 yorum yapılmış