Güneş Doğarken

Güneş Doğarken (1984) afişi Facebook'ta Paylaş
Ekle
7.1
/ 10
28 oy

AileDramPsikolojik

Mehmet Aydın

9 kullanıcının favori filmi

Filmi Ekleyen blondy
Tüm yorumlar (5)
kokomokoko (Figuran) | 20 Ağustos 2013, 16:31

Dram yüklü bir film.

Cevap Yaz
0
0
DeepDreams (Artist) | 29 Eylül 2011, 20:40

Kadir İnanır'ın her filmi gibi bu da kaliteli. Üzerinden uzun zaman geçmiş olsa bile her halukarda izlenir.

Cevap Yaz
-1
+0
kirlihariy (Dublör) | 22 Haziran 2011, 00:55

iyi etki bırakan bir film şahane bir kadro kalitesi sonunda iyi izler bırakmıştır bende hep

Cevap Yaz
0
0
since january (Profesyonel) | 12 Mayıs 2010, 21:58

Kadir İnanırın en sevdiğim filmlerinden biri.Senaryosu güzel.Filmde ünlü kişiler oynuyor.Bu da film için önemli bir avantaj.Bununla birlikte bu filmin sevmediğim yönleri de var.Filmin senaryosu güzel ama her şey net olarak işlenmemiş.Bazı şeyler tam olarak senaryoda açıklanmamış..Ayrıca sonu şaşırtıcı ve kötü bitti.Filmi izleyenler bilir.Filmin sonunda Kadir İnanır abisi ile ters düşüyor ve abisinin oğlu yani kendi öz yeğeni tarafından öldürülüyor.Amcasını öldürme sebebi tam olarak belli değil.Ayrıca sonunun bu kadar trajik bitmesi filmin sevmediğim bir özelliği.Genel olarak güzel bir Türk filmi.

Cevap Yaz
-1
+1
Exotic (Artist) | 01 Nisan 2009, 15:40

hulya avsarin en sevdigim filmlerinden biri.. filmde hulya ve kadir bir araya geldiklerinde okadar guzel bi melodi calarki anlatamam.,.. baska turk filmlerindede kulanilmistir ama bu filmde bi baskadir.. hulya ve kadir havuz basinda birbirlerine bakisirlar arada bu melodiyi duyariz..filmin konusuda cok degis1k... hulya avsar fahise rolundedir , kadir inanir ise yine agir abi mafya falan fistik.. filmdeki en sevdigim sahne ise hulya kadire derki : keske bu gece bitmese , gunes dogmasa... :) yine o melodiyi duyariz.. ha unutmadan bide ulku ulkerle kadir inanirin bi sahnesi vardir.. yatakta yatarlar kadir abimiz ulku ulkere yanasir opmer onu falan ulku ulker ise hic haraket etmez sanki donup kalmis gibi hareket eder.. yani aslinda istemez kadir inanirda sinirlenip gider... :) ulku ulker kocasina karsi cinsel soguluk yasar bu filmde.. yani anladigim bu yoksa neden oyle kas kati yatsinki :D

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz