Sinemalar.com Oscarları Ve Haftanın Enleri

Giriş - Üye Ol
Anasayfa > Gruplar > Sinemalar.com Oscarları Ve Haftanın Enleri

Sinemalar.com Oscarları Ve Haftanın Enleri

Grup Hakkında:
sitemizinde artık oscarı var saygı değer jüri üyelerimizle aylık çeşitli alanlarda adaylarlar belirleyip onları başarı sağladıkları alanda ayın oscarlısı seçiyoruz. ve aynı şekilde adaysız olarak haftanın enleride belirlenecek. katılımlarınız fikirlerinizle grubumuza renk katacağınıza inanıyoruz
Kurucu:
Kuruluş Tarihi:
29 Haziran 2008
Üye Sayısı:
28
Gruba Katılım:
Onaylı
Yorum Yazmak:
Tüm Üyelere Açık
Resim Göndermek:
Onaylı
Kategori:
Tür
Yorumlar (82)
Gruba Yorum Yaz
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
Çevrimdışıhayalci, söylemiş
Yorum Puanı: 5.00, Tarih: 08.07.2008 10:59
sitemizi işgal eden isgalci bir arkadaşın ardından bu haftaki oylamalar için seçenekleri yazıyorum...
Bu yoruma 10 cevap yazılmış - Cevap ver
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(7) kişi
Çevrimdışıhayalci, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:08.07.2008 11:01
haftanın en iyi kritiği
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
Çevrimdışıhayalci, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:08.07.2008 11:02
haftanın en iyi yorumu sanatçı
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
Çevrimdışıhayalci, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:08.07.2008 11:02
haftanın en iyi yorumu film
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
Çevrimdışıhayalci, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:08.07.2008 11:03
haftanın en popüler üyesi
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:08.07.2008 13:32
sanırım şimdi sıra üyelerimizin en iyi adaylarını göstermelerine geldi.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:08.07.2008 13:32
haftanın en popüler üyesi çok hoş :)
J-HorroR Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıJ-HorroR, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:08.07.2008 18:13
en iyi kritik : bir kitap izliyelim mi ? haftanın en popüler üyesi : sedasen :)
mhmtlprynr Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(7) kişi
Çevrimdışımhmtlprynr, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:08.07.2008 21:05
haftanın filmlerinin degerlendirmesi yer almıyacakmı grupta.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(5) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:10.07.2008 11:23
2 başlıkta 1er tane aday var.
liramazu Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(7) kişi
Çevrimdışıliramazu, cevap yazmış
Yorum Puanı: 4.43, Tarih:12.07.2008 20:01
an itibari ile sistemde var olan mesaj sorunu çözülmeden herhangi bir oylama yapmamız mümkün değil.sanırım bu yüzden bir süre daha beklemek zorundayız.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(5) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, söylemiş
Yorum Puanı: 5.00, Tarih: 07.07.2008 09:07
sanırım haftasonu bir gelişme olmamış. (mustafasolhancepki'nin takıntılı aşığından başka tabi:))
Bu yoruma 2 cevap yazılmış - Cevap ver
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(4) kişi
Çevrimdışıhayalci, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:07.07.2008 15:18
kedikadın bugünü bekledim senin için...akşama bir haftalık oylama için buraya ayrı bir pencereden seçenekleri sizinde fikirleriniz doğrultusunda sunacağım...
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(3) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:07.07.2008 23:48
teşekkür ederim. beklettiğim arkadaşlara da teşekkür ederim.
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(7) kişi
Çevrimdışıhayalci, söylemiş
Yorum Puanı: 5.00, Tarih: 03.07.2008 21:57
herkese iyi kandiller diliyorum..rabbim hepimizin dualarını kabul etsin bu gece..
Bu yoruma 6 cevap yazılmış - Cevap ver
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 22:34
teşekkürler, hayırlı kandiller..
SoLHaN Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıSoLHaN, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 22:53
mhmtlprynr :) saat 24 ile kandilin bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum..
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 22:55
kandil bitecek diye düşünmesin. halbuki mübarek olan zaten perşembeyi cumaya bağlayan gece :)
alperen-tunga Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
Çevrimdışıalperen-tunga, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:04.07.2008 00:09
evet kedi kadın hanım efendi haklı kandilin bereketi gecededir.kandiliniz, mübarek hayırlı olsun.
J-HorroR Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıJ-HorroR, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:04.07.2008 00:56
teşekkürler..iyi kandiller..
kadirdotcom Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(7) kişi
Çevrimdışıkadirdotcom, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:04.07.2008 10:59
eyvallah sizin de mübarek olsun...
kadirdotcom Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
Çevrimdışıkadirdotcom, söylemiş
Yorum Puanı: 5.00, Tarih: 03.07.2008 11:00
tabi bu işi yaparken kimsenin kalbini kırmadan incitmeden yapmak gerekir. birinin yorumuna en iyi yorum dersin, diğerine kötü demiş gibi olursun, yani bi insanı onure ederken diğerlerini incitebiliriz. bunun sadece eğlence amaçlı ve sadece bu grubun üyelerinin fikri olduğu, kendi aramızda beyin fırtınası yapıldığı sık sık ve net olarak açıklanmalı. sitede bitek biz yokuz, binlerce kullanızı var...
Bu yoruma 7 cevap yazılmış - Cevap ver
kadirdotcom Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
Çevrimdışıkadirdotcom, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 11:01
yani tartışmalara yol açmayalım...
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
Çevrimdışıhayalci, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 11:14
haklısın kadir benimde en dikkat ettiğim noktada bu olacak..
Okyanus06 Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıOkyanus06, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 11:16
zaten en kötü yorumcu diye bir kategori olmayacak. zaten aday da çok olur. ame dediğin gibi an asabi yorumcu, en gıcık yorumcu ta da en gereksiz tartışma gibi ödüller verildüğünde alınma gibi durumlar bence de olmamalı. zaten aday olmak istemeyene de saygı duymak gerekir.
kadirdotcom Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
Çevrimdışıkadirdotcom, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 11:23
olmaz olmaz deme, en gereksiz bi yerden çok gereksiz bi tartışma çıkabilir. onun için herşeyin izahını, tartışmayı uzatmayacak şekilde biraz da alttan alarak yapmak lazım
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
Çevrimdışıhayalci, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 11:35
amacımız zaten eğlenceli,bir o kadar da farklı şeyler yapmak..bunda da çizginin dışına çıkmayacağımıza eminim..yani inşallah çıkmayacağız..öyle diyelim öyle olsun..
J-HorroR Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıJ-HorroR, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 13:19
aslında ben aday gösterilmenin bile iyi birşey olduğunu düşünüyorum...sonuçta o hafta 100 tane yorum yapılmıştır sizinki ilk 5'tedir.filmlerde de böyle değil mi ? 2 dalda oscar adayı diye reklamını yapıyorlar. aday gösterilmek bile bir ödül aslında..
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 19:40
peki jüri üyelerinin aday göstermemesi gerektiğini yazmama gerek var mı? herkes benim gibi düşünüyor mu?
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
Çevrimdışıhayalci, söylemiş
Yorum Puanı: 5.00, Tarih: 02.07.2008 23:16
sinemalarcomda yazılan kritikler, haftalık seçilebilicek en iyi yorum yazan kullanıcılar, kısacası sizlerinde olsun diyeceğiniz her alanda haftalık enleri jüri ile belirlemek. adaylar üyeler tarafından sunulacaktır, ayrıca aylık olarakta belirlenecek en iyiler sinemalarcom oscarlarına kavuşturulacak. eklemek istediğiniz fikirlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.
Bu yoruma 25 cevap yazılmış - Cevap ver
Okyanus06 Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıOkyanus06, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:02.07.2008 23:28
tüm zamanların en saçma tartışması oscar'ında adayım: "ankara büyülü fener sineması - magnum dondurma şifresi - kedikadın vs okyanus06. :-)
hayalci Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
Çevrimdışıhayalci, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:02.07.2008 23:38
merak etme o olayı biliyorum..kimseye verir miyim o oscarı kedikadınla sen varken..
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:02.07.2008 23:56
hmm.. o zaman o ödül oscar değil, razzie olur.. yanılıyormuyum..
SoLHaN Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıSoLHaN, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:00
bence kategorileride üyeler belirlemeli ve jüri üyenin sunduğu adayın aday olduğu alanda ufak bir inceleme yapıp görüş ayrılıklarında oylamaya gidilmesi ile sonuçlanmalı. örnek: ben üye olarak haftanın en iyi krtiği olarak kadirdotcom'un atatürk ve sinema yı, gösteriyorum ve bu kritik hakkında ufak bir açıklama ve inceliklerine değinebilirim. kadirdotcom jüride bulunduğundan dolayı oylamaya katılmayacak. jüri kabul görürse değerlendirmeye alıcak ve oylamasını yaptıktan sonra kadirdotcom u haftanın en iyi krtik yazarı olarak belirleyecek. kritik alanında başka adaylarda belirtilmişse jürinin oylamasına dahil olucak. sonuçlar haftanın belli bir gününde yani herzaman haftanın son günü diye belirlenmiş olan günde kurucu tarafından açıklanıcak. hatta kabul buyurursanız grup hakkında kısmında bile belirtilmesi abes kaçmayacaktır. not : yapılıcakmış gibi söylendim ama bunlar sadece bir fikirdir, yanlış anlamayın.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:03
peki, detayları daha iyi anlayabilmek için soruyorum, her hafta ayrı bir "en iyiler" konumuz mu olacak, yoksa aynı konuların en iyilerini her hafta mı seçeceğiz? bir de önerim: adayları belirlerken bir sayı sınırı koysak iyi olur. ya da en azından bir teklif yeter sayısı falan olabilir. yoksa her üyeden bir aday olmasını istemeyiz.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:12
bence "mesela" üyeler aday adaylarını belirlesin; hayalci aday adayları arasından 5 aday belirlesin ve jüriye sunsun. (sanırım hayatımda ilk defa "sunsun" yazdım, bir an dikkatimi çekti). yani bir sistem kurmak gerekiyor. aksi takdirde kaos sisteminin nasıl çalıştığını test ederiz beraberce.
SoLHaN Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıSoLHaN, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:15
her hafta ayrı veya aynı, bu sadece üyelerin belirledikleri alanlar olucak, aslında çok basit sizlere bir grubun kurucusunu haftanın en ii kurucusu olarak aday gösteriyorum ve bunakanıt olarak grubundaki seviyeli konuşma, grubun amacına hizmet yorumları ve iyiye yönelik herşeyini sizlere belirtiyorum. sizlerde başka bir aday varsa kıyaslamalara gidiceksiniz kararınızı verip oyunuzu aranızda bir birinize sunarsınız. şu durumlada karşı karşıya kalabilirsiniz benim sunduğum aday tek adaysa ve aslında hiçbir farklı yöne sahip değil yada iyi bir izlenim bırakmamışsa alanında değerlendirmeye almamalısınız. adayları belirlerken bir sınır koymak bence adayı belirleyecek üyeye haksızlık olur. tekte olabilir birden çok fazlada olabilir. tabi kedikadın şuanda sınırın olmamasında sakıncaları göremiyorum.
SoLHaN Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıSoLHaN, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:19
aslında şu şekilde de olabilir bir üye bir alanda aday belirtebilsin.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:27
şimdi öncelikle "en iyi"yi seçmek, iyiler arasından en iyiyi seçmektir. başka aday olmaması ihtimalini ben düşünemiyorum. bununla birlikte en iyisi seçilecek alanda gerçekleşmiş diğer faaliyetler/kişiler hakkında da bilgi sahibi olunması gerekir. yoksa ben şahsen sadece kadirdatcom'un kritiğini okuyup "hah en iyisi budur" diyemem. en iyi kurucu gibi takip edilmesi mümkün olmayan alanlarda da en iyiyi seçme benim en iyi anlayışıma çok ters. bütün kurucuları takip edip aralarından en iyiyi seçmek gerek, ki bu bana çok zor görünüyor.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:30
bence: hayalci "haftanın en iyileri" kategorilerini açıklar; üyeler adaylarını bildirir; hayalci kesin adayları belirler -bütün adayları da belirleyebilir tabi-; jüri de oy çokluğu ile haftanın en iyilerini seçer. ve eğer bir alanda birden fazla aday gösterilemiyorsa o aday haftanın en iyisi değil, haftanın tek'i olabilir ancak. ayrıca her üye her alanda aday gösterebilmeli, eğer aralarında uzman gruplar belirlenmeyecekse..
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:35
solhanla benden başka fikir yürüten yok! :) biz ise ortak noktalarda buluşamıyoruz bir türlü :)) bu gecelik benden bu kadar. bir de okyanus06 ile "oscar mı, razzie mi?" tartışması yaparak "büyülü fener-magnum" tartışmasını egale etmek istiyorum. :))
J-HorroR Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıJ-HorroR, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:36
adayları bizim belirlememiz ve oylamanın gizli olması doğru kararlar...ekliyecek başka birşeyim yok... bence şimdi dalları belirlesek iyi olur.. dalların isimleri neler ?
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:47
sanırım egale değil ekarte etmek istiyordum :)) ben şimdi aday konuları hakkında düşünemem valla. herşeyi devletten beklemeyin :)) aday sayısını sınırlamakla -ya da bunun için bir adaylık yeter sayısı belirlemekle- senin deyiminle sıradan adayları zaten saf dışı bırakmak istiyordum solhan. ve eğer bütün üyeler bir alanda tek aday gösteriyorsa (kadirdatcom kritiği örneğinde olduğu gibi,) o zaman oylama yapmak yersizdir. ben uygun bulmuyorum ama o aday otomatikman haftanın en iyisi olsun diyebilirsiniz.
SoLHaN Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıSoLHaN, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:49
katılıyorum sanırım bu iyi fikir kedikadın ''hayalci "haftanın en iyileri" kategorilerini açıklar; üyeler adaylarını bildirir; hayalci kesin adayları belirler -bütün adayları da belirleyebilir tabi-; jüri de oy çokluğu ile haftanın en iyilerini seçer. ve eğer bir alanda birden fazla aday gösterilemiyorsa o aday haftanın en iyisi değil, haftanın tek'i olabilir ancak. ayrıca her üye her alanda aday gösterebilmeli''
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 00:55
solhan bunu beni susturmak içinmi yazdın :)) ben sadece fikir beyan ediyorum. aslında -ne yazık ki- kendi fikirlerim bile değil; benim anladığım kadarıyla oscar, emy, gremmy.. bütün ödül organizasyonları aşağı yukarı bu şekilde çalışıyor. yine de kendi sistemimizi tartışarak belirleyeceğiz tabi. ve sen j-horror.. kategorimi istiyorsun. işte: "haftanın en işine geç kalan üyesi". kedikadın uyusun diyenler?.. :)
SoLHaN Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(9) kişi
ÇevrimdışıSoLHaN, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 01:04
uyu kadınkedi şimdi bu yazıyıda okursun ters uykusuzluktan sen...
SoLHaN Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıSoLHaN, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 01:05
bu yüzden ters yazıcam düz oku, uyu kedikadın çok yoruldun herşey için çok sağol...
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 01:06
"ters"?! anlamadım ama bu konuya takılmayacağım.. iyi geceler.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(8) kişi
ÇevrimdışıKediKadin, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 01:07
:) peki. ben çok teşekkür ederim :) iyi geceler.
Okyanus06 Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın:(7) kişi
ÇevrimdışıOkyanus06, cevap yazmış
Yorum Puanı: 5.00, Tarih:03.07.2008 09:49
sandığın gibi tartışma olmayacak kedikadın. o tartışma bir şekilde ödül alsın da ne ödülü alırsa alsın diyorum. bakma sen, aslında uzlaşmacı bir insanım. sadece biraz inatçıyım. bazen altta kalmama dürtüm baskın çıkıyor. neyse ödüle gelecek olursak adına oscar, ahududu,küre, koza ya da portakal demeyelim. farklı bir isim olmalı. mesela altın klavye gibi. bu olsun anlamında demiyorum. farklı bir şey olsun diyorum sadece. adaylıkların aylık mı, haftalık mı, tüm zamanlar için mi yoksa hepsi için mi oalcağı da belli değil sanırım. adaylık konularına gelecek olursak, ilk aklıma gelenler ise saçma olanlar dahil şunlar: ayın en iyi kritiği (tüm zamanların en iyi kritiği biraz zor olabilir çünkü), (ayrıca en kötü yorum tarzında bir adaylığın da olamayağını düşüyorum, çünkü çok ama çok zorlanırız), en gıcık yorum, en gıcık yorumcu, en sempatik yorumcu, en asabi yorumcu, en seviyeli ve mantıklı tartışma.
KediKadin Kullanıcısının Avatarı
yorumu oylayın: