Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Min-sik Choi

Şeytanı Gördüm Fragman
Min-sik Choi profil resmi Facebook'ta Paylaş
Ekle
8.8/ 10
281 oy
283 kullanıcının favorisi

Min-sik Choi

Güney Kore

27 Nisan 1962

Biyografisi

Adı: Choi Min-Sik Hangul: 최민식 Doğum tarihi: 22 Ocak 1962 Doğum Yeri: Seoul, Güney Kore Yükseklik: Kan Grubu: B

Katkıda Bulunduğu Son 8 Yapım

Hepsini Göster
Popüler Yorumlar
frnklcsmsni (Amatör) | 5 Haziran 2013, 21:16

kore nin cüneyt arkını bu adam ayık olun uyuz oldum falan ne diyonuz

0
9
bilochan19 (Profesyonel) | 11 Ağustos 2014, 14:14

Adam harbi süper oyuncu, şeytanı gördüm, oldboy, yeni dünya, crying first ve son olarak lucy.. izlemeyenler bu filmleri izlesinler...

0
4
Tüm yorumlar (57)
Avatar
tellislam (Dublör) | 12 Şubat 2017, 23:56

İhtiyar delikanlı filminde iyi performans sergiledi. lucy filmini de izledim...

Cevap Yaz
0
0
Assasins- (Figuran) | 17 Ocak 2017, 12:18

şahane bi aktör tiyatro kökenli olmasından çeşitli tiplemelerde( seri katil, polis, iyi, kötü, tuhaf ciddi - komik .. gibi bi çok rölü ustalıkla çıkartıyor
Şu bi gerçek ki Holywood piyasasınında ki bi çok aktörü cebinden çıkarır.

Cevap Yaz
0
0
trecro (Amatör) | 22 Ekim 2016, 02:33

Bu herif niye sürekli sayko-dram filmlerinde oynuyor yaa. İyi oyuncu hoş oyuncu da bir filmin konusunu bilmeden izlemeye kalksam bile bu adam oynuyorsa filmde, konusunu direkt anlıyorum zaten: "intikam-suç-psikoloji-dram". Gene de harbi oyuncu adam izlediğim filmleri arasında hiç boş bir filmine denk gelmedim. Oyunculuk zaten muazzam. Gene de gerçek karakterinde de bi psikopatlık olduğunu düşünmüyor değilim :d

Cevap Yaz
0
0
goleman31 (Amatör) | 28 Şubat 2016, 02:46

Oldboy reis. Dost ülke G.Kore'li karizmatik abimiz.

Cevap Yaz
0
1
FORHAN (Profesyonel) | 20 Ekim 2015, 16:43

Başarılı bir oyuncu , Oldboy ve Şeytanı Gördüm seyettiğim filmleri.

Cevap Yaz
0
2
Görüşleriniz