Tuba Büyüküstün

Babam ve Oğlum Fragman
Tuba Büyüküstün profil resmi Facebook'ta Paylaş
Ekle
8.7/ 10
1309 oy
1557 kullanıcının favorisi

Tuba Büyüküstün

Türkiye

05 Temmuz 1982

Biyografisi

Gerçek adı Hatice Tuba Büyüküstün olan Türk oyuncu ve model. Tuba Büyüküstün, 5 Temmuz 1982 tarihinde İstanbul'da doğdu. Mimar Sinan Üniversitesi Sahne Dekorları ve Kostüm Tasarımı bölümünden mezun oldu.Aydın Bulut’un yönettiği ve Kanal D'de yayınlanan Sultan Makamı adlı dizinin son 4 bölümünde oynarak, dizi oyunculuğuna başladı Üniversitede okurken reklam filmlerinde rol aldı. Yönetmen Tomris Giritlioğlu ile tanıştıktan sonra oyunculuğa başladı. Sultan Makamı adlı dizinin son dört bölümünde rol aldı. 2004 yılında Çağan Irmak'ın yönettiği Çemberimde Gül Oya adlı dizideki Zarife rolüyle büyük çıkış yakaladı. Aynı yıl Cemal Şan'ın yönettiği Gülizar adlı televizyon filminde Şevket Çoruh ve Yetkin Dikinciler'le başrolü paylaştı. 2005'de yine Çağan Irmak'ın yönettiği Babam ve Oğlum adlı filmde Sadık'ın karısını oynadı. Daha sonra 2013 yılının ilk günlerinde, Star TV'de yayınlanmaya başlayan 20 Dakika adlı dizide İlker Aksum ile birlikte başrolü paylaşarak, 1,5 yıl ara verdiği ekranlara geri döndü.

Devamı
Gizle

Katkıda Bulunduğu Son 8 Yapım

Hepsini Göster
Popüler Yorumlar
LOsTGrL (Jön) | 12 Ocak 2013, 01:29

Gerçekten komiksiniz arkadaşlar ergenler gibi karşılıklı cevap verme moduna girecek değildim ama nede çok cevap vermeye ve saçma yorumlar yapmaya meraklı arkadaşlar varmış mecburen cevap hakkı doğdu bana..1.Angelina Jolie fanı değilim ona tapmıyorum ona laf gelse hemen savunmaya geçmem sizler gibi ama bi laf söyleyecekseniz bu gerçek olsun ki komik duruma düşmeyin şişme dudak dediğiniz kişinin dudağı bebekliğinden çoçukluğuna ve genç kızlığına kadar dolgun olan estetik uzmanları tarafından bile doğal olduğu kanıtlanan ve yapay olmadığı bilinen bir gerçek!şuan ki hali evet eskisi kadar naturel durmuyo fazlasıyla zayıf ve genç değil artık ama o kadın estetik harikası değil argümanlarla konuşun lütfen laf olsun diye değil!yani ben estetik harikası kadını güzel bulmuyorum en azından sıradan bir güzelliğe sahip değil,güzellik kriterleri herkes de farklılaşır bu benim fikrim Tuba Büyüküstün güzel olabilir ama eşsiz güzellerden değil eğer gözü baz alacaksak artık türkiyede'ki çoğu kız renkli gözlü,herşeyi geçtim yeni proje olan 20 dakika'yı bile sırf meraktan izledim oyunculuğu acaba nasıl diye ama sonuç aynıydı ilker aksuma laf yok ama tuba için aynı şeyi söyleyemeyeceğim malesef! özellikle gözlem altında tutulduğu bölümde facia bir oyunculuk sergiledi ama eminim onu çok sevenler o sahneye de bayılmışlardır hatta devleşti oyunculuğuyla bile demişlerdir olay bu kadar net!yani türkiye'nin en büyük problemi de farklı yorumlara açık bi ülke olmaması ve cehalete bürünmesidir...

1
+12
madamsurgunruhum (Dublör) | 17 Nisan 2012, 02:30

Çok donuk bir oyuncu geliyor bana. Onu gördüğümden hüzünlenmem gerektiğini, niye güldüğüme kızacakmış gibi geliyor. Çok soğuk, ekranda öyle çok alışmışım suratını 5 karış görmeye gülmeyi bile yakıştıramıyorum ona. Herşeyi tek düze oynuyor ses tonunun sevinçli mi üzgün mü telaşlı mı olduğunu anlayamazsınız çünkü hep aynı tonda.

1
+9
Tüm yorumlar (480)
esenlikci (Profesyonel) | 14 Temmuz 2014, 21:28

Çok güzel bir bayan ancak oyunculuk yerlerde. Güzelliğine 10/10 bile veririm ama oyunculuğu 0.5 puanı bile haketmez o kadar söylüyorum.

Cevap Yaz
0
0
gamze_sehla (Figuran) | 05 Temmuz 2014, 21:51

BEREN GİBİ AĞLAMIYOR EN AZINDAN BERENDE İYİ OYUNCU FAKAT TUBANIN OYUNCULUĞU DAHA İÇTEN

Cevap Yaz
-1
+0
DowneyJr (Dublör) | 05 Temmuz 2014, 10:14

Çok guzrl bir kadın. Bakmaya doymuyor um. Oyunculuğa gelirsek. Beren den çok daha iyi bi oyuncu. Beren gibi Ikinarak aglamiyor en azından. .
ak

Cevap Yaz
-1
+1
umutcaglar_ayas (Figuran) | 30 Haziran 2014, 11:56

hepiniz bu kadını kötüleyin sonra gidin gavurun angelina jolie sini,scarlett johansson ını sevin aynen devam çocuklar

Cevap Yaz
-1
+1
SuicideMassacre (Amatör) | 26 Haziran 2014, 21:50

Oyunculuğu yerlerde sürünen ama yüzüyle kazanan bir oyuncu. Her dizisinden çok yapmacık ve sahte geliyor. 20 Dakika dizisi güzeldi ama oyunculuğu kötüydü, Türk film sektörü böyle işte. Ne cevherler varken kurtlar kapıyor yani avrupa, ne tipler var gözümüze sokuyorlar. Yüzü var ve bir kaç dizide oynadı diye koyuyor başrole böyle oyuncu. Yazık...

Cevap Yaz
-1
+1
Reklamı Aç
Görüşleriniz