Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Levent Semerci

Nefes Teaser 1
Levent Semerci profil resmi Facebook'ta Paylaş
Ekle
7.7/ 10
91 oy
35 kullanıcının favorisi

Levent Semerci

Türkiye

Bu bilgi mevcut değildir.

Biyografisi

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Sinema-Televizyon bölümünden mezun olduktan sonra Almanya\'ya giden Levent Semerci, burada birçok kabareye imza attı. Türkiye\'ye dönüşünde reklam filmi ve klip yönetmenliğine başladı.

Ford, Garanti Bankası, Zorlu Holding, Pamukbank, Aygaz, Aria, Akbank, Anadolu Hayat ve İş Bankası gibi birçok firma ile ürün reklamlarının yanı sıra; Meltem Cumbul, Özlem Tekin, Sezen Aksu ve Şebnem Ferah\'ın kliplerine de imza attı.

Katkıda Bulunduğu Son 0 Yapım

Popüler Yorumlar
BatesNorman (Profesyonel) | 14 Ocak 2016, 18:07

Çektiği bir filmde aşırı Irkçı olan(Yanlış anlaşılmasın ırkçı olan askerlik kurumu değil Nefes filmiydi) --- diğer filminde ise Komunizm'i öven bir yönetmen ve de askere gitmemiş. Yahu ben anlamıyorum millet mi kafayı yedi yoksa ben mi ? Adam daha ne yaptığının farkında değil. İdeoloji karmaşası yaşayan çocuk musun nesin sen yahu koca adamsın. Bence "Ayhan Hanım" filmini tamamen yaptığı aşırı kafatasçı söylemlerin üstünü örtmek için çekti. Ama olmuyor be arkadaşım OL-MU-YOR ! Eğer sevgili yönetmen buraları okuyorsan gerçekten bu işi bırak. Yönetmen olmak kolay ama sağlam bir karakter oturtmak zordur. Çektiği iki film belki de iki görüşün de acılarını anlatmak için iyi bir nitelik olabilirdi ama aşırı kutuplaştırmacı söylemlere sahip olduğu için bildiğin insanları "eline silah alıp" sokağa çıkmaya teşvik ediyor. YAPMA VE ETME !

0
5
Tüm yorumlar (29)
Avatar
BatesNorman (Profesyonel) | 14 Ocak 2016, 18:07

Çektiği bir filmde aşırı Irkçı olan(Yanlış anlaşılmasın ırkçı olan askerlik kurumu değil Nefes filmiydi) --- diğer filminde ise Komunizm'i öven bir yönetmen ve de askere gitmemiş. Yahu ben anlamıyorum millet mi kafayı yedi yoksa ben mi ? Adam daha ne yaptığının farkında değil. İdeoloji karmaşası yaşayan çocuk musun nesin sen yahu koca adamsın. Bence "Ayhan Hanım" filmini tamamen yaptığı aşırı kafatasçı söylemlerin üstünü örtmek için çekti. Ama olmuyor be arkadaşım OL-MU-YOR ! Eğer sevgili yönetmen buraları okuyorsan gerçekten bu işi bırak. Yönetmen olmak kolay ama sağlam bir karakter oturtmak zordur. Çektiği iki film belki de iki görüşün de acılarını anlatmak için iyi bir nitelik olabilirdi ama aşırı kutuplaştırmacı söylemlere sahip olduğu için bildiğin insanları "eline silah alıp" sokağa çıkmaya teşvik ediyor. YAPMA VE ETME !

Cevap Yaz
0
5
RamazanCAN61 (Profesyonel) | 18 Mart 2014, 18:13

Nefes:Vatan Sağolsun ! filmi mükemmeldi

Cevap Yaz
0
0
shekiljava (Dublör) | 13 Aralık 2011, 02:21

Aynen nefes filmi süperdi

Cevap Yaz
0
0
emirhan35 (Dublör) | 20 Kasım 2011, 16:01

nefes filmini çektiği içn teskkr edileblck bi yönetmen

Cevap Yaz
0
0
iraydnn (Figuran) | 4 Eylül 2011, 23:38

levent semerci\'nin filmleri geçmişi ve geleceği yansıtan başarılı filmler.. bugün bir gazetede \"ayhan hanım\" oyuncularının röportajlarını okudum..konusu ve oyuncuların yorumları çok açık.. tamamen levent semerci\'nin gözünden yaşanmışlıklar anlatılacak, çok başarılı bir film ortaya çıkaracaklarından eminim.. nefes: vatan sağolsun filminde de görmüştük levent semercinin başarısını.. zaten nefes filmi başlı başına bir Türk sinemasının harikalarındandı.. herkesin izlemesi gereken bir film..

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz