Bolu Cinestar

  • Salon Detay
Bolu Cinestar
Favorilerime Ekle
Facebook'ta Paylaş

13 Kişinin Favori Salonu

Adres :

İzzet Baysal Cad. Becikoğlu AVM Kat:2 Bolu

Tel : (374) 2225353

Telefonla Rezerve

Dolby Digital

3 Boyutlu Gösterim

Klima

Kafe & Restoran

Park Yeri

Tüm yorumlar (24)
yabuhan (Amatör) | 23 Mart 2014, 13:57

berbat bir sinema böyle kötü bir sinema görmedim personel diye bişey yok ortalıkta dolaşan birkaç adam var ne iş yaptıkları belli değil seanslar çok sık bi film bitiyor koşa koşa çıkarıyorlar sonra sırayla alıyorlar ama daha oturamadan film başlamış oluyor. filmde ses gidiyor 20 dk sessiz film izliyoruz görevli kaldığı yerden devam ettiriyor, film arası geçişi yok filmlerde filmi durdurup kaldığı yerden devam ettiriyorlar ara 5 dk mı 10 dk mı bilen yok film kaçıcak diye ara yapmaya korkuyor zaten insan olan müşteriye oluyor merkezdeki tek sinema olduğu için nasılsa müşteri gelecek diyip hiç umursamıyorlar yani tek kelimeyle -her yönüyle- berbat bir sinema highway e açıldı da seçenek oldu çok şükür

Cevap Yaz
-1
+1
dragonstarss (Amatör) | 05 Nisan 2014, 17:15

Aynen Rezillik Diz Boyu...

-1
+0
emir_alagozoglu_7 (Amatör) | 22 Aralık 2013, 18:41

Dinozorlarla yürümek ne zaman vizyonda

Cevap Yaz
0
0
ebrumine_durgut (Amatör) | 15 Kasım 2013, 22:19

salonları bir berbat personelleri ayrı berbat... bilet alıyoruz ama boşuna, parayı ver istediğin yeri kap. daha bugün saygısız personeli kafadan burası diye bizi oturttu, yerin asıl sahibi geldiğinde kaldırmaya çalıştı ki film çoktaaan başlamıştı. ve bu başımıza ikinci kez geliyor. Boluda diğer sinemaların kapanması çok vahim bi durum.. mecbur kalmadıkça gitmeyiniz..

Cevap Yaz
0
1
muratozcan77 (Amatör) | 02 Ocak 2014, 12:28

bir hafta önce bizde gittik 7 kişilik bilet aldım,işimizi gücümüzü bıraktık düğün dernek filmine gittik tam salonda yerlerimizi alalım dedik birde ne görelim bizim yerlerimizi başkaları almış adamlar aynı biletleri iki defa satmışlar bizimde tüm gecemiz rezil oldu sayelerinde,gerçekten diğer sinemeaların kapanması çok kötü oldu :(

0
0
sule_alican (Amatör) | 09 Kasım 2013, 20:22

captaın phılıps gelecek mi ??

Cevap Yaz
0
0
SMETN (Amatör) | 05 Kasım 2013, 02:35

Thor ne zaman gelecek .s

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz