Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Kütahya Cinetech Sera

  • Salon Detay
Kütahya Cinetech Sera
Favorilerime Ekle
Facebook'ta Paylaş

9 Kişinin Favori Salonu

Adres : Akkent Mah. Eskişehir Yolu 1.Km Kütahya Sera AVM Kütahya

Tel : (274) 2253030

Telefonla Rezerve

Dolby Digital

3 Boyutlu Gösterim

Klima

Kafe & Restoran

Park Yeri

* Filmlerin seans saatleri, sinema salonlarının inisiyatifiyle bilgimiz dışında değişebilir.

Salonda Oynayan Filmler

Tatlım Tatlım: Haybeden Gerçeküstü Aşk
5.9/ 10
PUAN
13 kullanıcının favori filmi

Tatlım Tatlım: Haybeden Gerçeküstü Aşk
Tatlım Tatlım: Haybeden Gerçeküstü Aşk

Gösterim Tarihi: İlk Haftası

11:00
12:00
13:10
14:10
15:20
16:20
17:30
18:40
19:40
20:40
21:50
Kong: Kafatası Adası
7.2/ 10
PUAN
71 kullanıcının favori filmi

Kong: Kafatası Adası
Kong: Skull Island

Gösterim Tarihi: 2. Haftası

11:00 Türkçe
13:30 Türkçe
16:00 Türkçe
18:30 Türkçe
21:00
Deli Aşk
6.5/ 10
PUAN
9 kullanıcının favori filmi

Deli Aşk
Deli Aşk

Gösterim Tarihi: 2. Haftası

11:15
13:45
16:15
18:45
21:15
İstanbul Kırmızısı
4.6/ 10
PUAN
24 kullanıcının favori filmi

İstanbul Kırmızısı
Rosso Istanbul

Gösterim Tarihi: 3. Haftası

11:20
13:50
16:20
18:50
21:20
Reis
4.7/ 10
PUAN
45 kullanıcının favori filmi

Reis
Reis

Gösterim Tarihi: 3. Haftası

11:00
Logan
8.9/ 10
PUAN
259 kullanıcının favori filmi

Logan
Logan

Gösterim Tarihi: 3. Haftası

13:00 Türkçe
16:00 Türkçe
19:00 Türkçe
22:00
Recep İvedik 5
4.7/ 10
PUAN
125 kullanıcının favori filmi

Recep İvedik 5
Recep İvedik 5

Gösterim Tarihi: 5. Haftası

11:30
14:00
16:30
19:00
21:30
Popüler Yorumlar
ozkanozel1903 (Amatör) | 6 Ocak 2014, 22:02

Eleştiri yapılır ama yerden yere vuran arkadaşlar var amaçları kendinden büyük egolarını tatmin etmekse devam etsin. Kütahya'nın sahip olduğu en iyi salon bence. 3D gösterim için çarpı koyan arkadaş kimse bi sorup danışsın bilmiyorsa var çünkü. AVM içerisinde olup ulaşımıda bazı arkadaşların yazdığı gibi uzak değil. Uzaklık kişiye göre değişir. Büyük şehirde yaşayan biri için Sera AVM'nin mesafesi merkeze uzak değil aksine yakın, küçük şehirde yaşayan merkezden çıkma zahmetinde bulunmayan herşey ayağıma gelsin mantığında olan insan için elbetteki kumanda karşı koltukda ise o bile uzaktır ona göre... Salonların en büyük artısı bizim gibi engelli insanlar içinde yer ayrılmış olmasıdır, çünkü bu dertten çok çektik.

0
5
oguz_guvercin (Amatör) | 7 Mart 2014, 22:19

Dünya çapında film geliyor ya en küçün salona konuyor yada dublajlı hali geliyor arkadaş kütahyada insan gibi film izleyemicez mi. herkül geldi en küçük salında hobbit geldi tr dublajda ejderha " hırsııız hadi ama bukadar utangaç olma" diyor şimdi de 300 spartalı tr dublaj bunda ne dicek pıçağı böğrüne sapla gavurun falan mı dicek acaba

1
5
Tüm yorumlar (42)
Avatar
semtaski (Artist) | 10 Mart 2017, 01:31

gayet ideal.

Cevap Yaz
0
0
letalec (Amatör) | 29 Eylül 2015, 08:35

Scario ve Everest gösterime gireli 2 hafta oldu. İşe yaramaz 5 para etmez filmler hala gösterimde ..9 günlük bayram tatilinde Türk filmleriyle gişe yapma zavallılığı

Cevap Yaz
0
0
mertozcan (Amatör) | 24 Eylül 2015, 14:24

Burası cep sineması ciddi filmler izlenmez zaten.Yani 6 liraya 3D film izliyorum diye şükretmem.Biletin ucuz olması 1. arz talep meselesiyle alakalı 2.salonun koşullarıyla.İstanbulda IMAX de 20 liraya izliyoruz lakin ses ve görüntü kalitesi iyidir.

Cevap Yaz
0
0
mertozcan (Amatör) | 24 Eylül 2015, 13:21

Burası cep sineması ciddi filmler izlenmez zaten.Yani 6 liraya 3D film izliyorum diye şükretmem.Biletin ucuz olması 1. arz talep meselesiyle alakalı 2.salonun koşullarıyla.İstanbulda IMAX de 20 liraya izliyoruz lakin ses ve görüntü kalitesi iyidir.

Cevap Yaz
0
0
hayall41 (Amatör) | 3 Eylül 2015, 19:05

6 tl ye bence fazla bile bu sinema :D

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz