Mersin Cinemaximum (Forum Mersin)

  • Salon Detay
Mersin Cinemaximum (Forum Mersin)
Favorilerime Ekle
Facebook'ta Paylaş

346 Kişinin Favori Salonu

Adres : Güvenevler Mah.1.Cad No:120-133 Kat:3 S/33 Mersin Forum AVM Yenişehir/Mersin

Tel : (324) 3315151

Telefonla Rezerve

Dolby Digital

3 Boyutlu Gösterim

Klima

Kafe & Restoran

Park Yeri

Salonda Oynayan Filmler

Sihirbazlık Okulunda Bir Türk
4.7/ 10
PUAN
16 kullanıcının favori filmi

Sihirbazlık Okulunda Bir Türk
Sihirbazlık Okulunda Bir Türk

Gösterim Tarihi: İlk Haftası

11:15
13:15
15:15
17:15
19:15
21:15
23:30 (Cm-Cts)
OHA: Oflu Hoca'yı Aramak
2.0/ 10
PUAN
13 kullanıcının favori filmi

OHA: Oflu Hoca'yı Aramak
OHA: Oflu Hoca'yı Aramak

Gösterim Tarihi: İlk Haftası

11:45
13:45
15:45
17:45
19:45
21:45
23:55 (Cm-Cts)
Yarının Dünyası
6.9/ 10
PUAN
57 kullanıcının favori filmi

Yarının Dünyası
Tomorrowland

Gösterim Tarihi: İlk Haftası

11:30 Türkçe
14:00
16:30 Türkçe
19:00
20:30
21:30
23:45 (Cm-Cts)
Azem 2: Cin Garezi
5.6/ 10
PUAN
13 kullanıcının favori filmi

Azem 2: Cin Garezi
Azem 2: Cin Garezi

Gösterim Tarihi: 2. Haftası

11:00
13:00
15:00
17:00
19:00
21:00
Tinker Bell ve Canavar Efsanesi
6.9/ 10
PUAN
6 kullanıcının favori filmi

Tinker Bell ve Canavar Efsanesi
Tinker Bell and the Legend of the NeverBeast

Gösterim Tarihi: 2. Haftası

11:00 Türkçe (REAL 3D)
12:45 Türkçe (REAL 3D)
14:30 Türkçe (REAL 3D)
16:15 Türkçe (REAL 3D)
18:30 Türkçe (REAL 3D)
Mad Max: Fury Road
8.8/ 10
PUAN
232 kullanıcının favori filmi

Mad Max: Fury Road
Mad Max: Fury Road

Gösterim Tarihi: 2. Haftası

11:15 Türkçe (REAL 3D)
14:00 (REAL 3D)
16:30 Türkçe (REAL 3D)
19:00 (REAL 3D)
21:30 (REAL 3D)
23:30 Türkçe (Cm-Cts) (REAL 3D)
Niyazi Gül Dörtnala
4.3/ 10
PUAN
24 kullanıcının favori filmi

Niyazi Gül Dörtnala
Niyazi Gül Dört Nala

Gösterim Tarihi: 3. Haftası

11:45
14:15
16:45
19:15
21:45
Yenilmezler 2: Ultron Çağı
8.3/ 10
PUAN
972 kullanıcının favori filmi

Yenilmezler 2: Ultron Çağı
Avengers: Age of Ultron

Gösterim Tarihi: 4. Haftası

11:45 Türkçe (REAL 3D)
14:45 (REAL 3D)
18:00 Türkçe (REAL 3D)
21:00 (REAL 3D)
Hızlı ve Öfkeli 7
8.5/ 10
PUAN
1228 kullanıcının favori filmi

Hızlı ve Öfkeli 7
Furious 7

Gösterim Tarihi: 8. Haftası

12:00 Türkçe
15:00
18:15 Türkçe
21:15
Popüler Yorumlar
FilmdeUzman (Figuran) | 24 Şubat 2013, 13:43

Çok Kaliteli bir yer tercihim zaten Cinemaximum ama Sorunların en büyüğü sinamadaki büfeler küçük boy mısır 8.5 tl bi Kutu kola 5 tl de olmaz yani lütfen fiyatlarda biraz düşüş herkezin yararına olur Herkese iyi sehirler Cinemaximum ('Filim Uzmanı Akın.Y')

0
+23
FilmdeUzman (Figuran) | 02 Temmuz 2013, 19:56

Çok Kaliteli bir yer tercihim zaten Cinemaximum ama Sorunların en büyüğü sinamadaki büfeler küçük boy mısır 8.5 tl bi Kutu kola 5 tl Su 2 tl de olmaz yani lütfen fiyatlarda biraz düşüş herkezin yararına olur Herkese iyi sehirler Cinemaximum ('Filim Uzmanı Akın.Y')

1
+17
Tüm yorumlar (254)
huseyin_ayseyuksel (Amatör) | 02 Mayıs 2015, 23:21

kardeşim hatalı yorum yapmışsın sen yenilmezler ultron çağını nizle sonra konuş lütfen yorumunu güncelle hubris : D

Cevap Yaz
0
0
huseyin_ayseyuksel (Amatör) | 02 Mayıs 2015, 23:20

x

Cevap Yaz
0
0
esat_atar_77 (Amatör) | 12 Şubat 2015, 19:08

sadece

sadece kazık

Cevap Yaz
0
1
hubris (Amatör) | 06 Şubat 2015, 21:36

Kalite fukarası Türk filmlerini yayınlamaya devam ettikçe 5. sınıf avm sineması muamelesi görmeye devam edecektir. Oscar dönemi geldi çattı hala bi tane bile Oscar filmi göstermiyorlar. Sanki iç anadolu kırsalında bir ilçe sineması gibi 20. sınıf kalite filmler, aylar öncesinin filmleri veya imdb'de 4.3 falan almış filmleri getirip üstüne bir de milleti kazıklama çabasındalar. Adam gibi filmler gelene kadar yify torrents'den indirip evde izlemeye devam.

Cevap Yaz
0
11
mcclyn (Amatör) | 13 Şubat 2015, 11:10

Kardeşim içimden ne geldiyse yazmışsın zaten, helal olsun ancak bu kadar iyi özetlenir ...

0
0
simten_akkaymak (Amatör) | 23 Ocak 2015, 20:01

bir suru animasyon ve uyduruk Turk filminin yanisira bari bir tane de adam gibi film getirin de biz de gelip sinema keyfi yapabilelim...!!!(mesela neden Leviathan yok gosteriminizde?)

Cevap Yaz
0
6
neroberdan (Amatör) | 24 Ocak 2015, 19:11

kesinlikle dediklerinize katılıyorum.. bende isterdim Leviathan'ı Mersinde izlemek.. Antalya ve İstanbulda sinemalarda diyorlarki bize evde izleyin çok saçma şeyler oluyor yaa :P

0
3
Görüşleriniz