Ankara Kentpark Prestige

  • Salon Detay
Ankara Kentpark Prestige
Favorilerime Ekle
Facebook'ta Paylaş

118 Kişinin Favori Salonu

Adres : Prestige Sineması Kentpark AVM Eskişehir Yolu 7.Km Söğütözü/Ankara

Tel : (312) 2199393

Telefonla Rezerve

Dolby Digital

3 Boyutlu Gösterim

Klima

Kafe & Restoran

Park Yeri

Salonda Oynayan Filmler

Hep Yek
3.2/ 10
PUAN
5 kullanıcının favori filmi

Hep Yek
Hep Yek

Gösterim Tarihi: İlk Haftası

11:45
13:45
17:45
19:45
21:45
23:45 (Cm-Cts)
Kötü Kedi Şerafettin
8.9/ 10
PUAN
41 kullanıcının favori filmi

Kötü Kedi Şerafettin
Kötü Kedi Şerafettin

Gösterim Tarihi: İlk Haftası

11:15
13:00
14:45
16:30
18:15
20:00
21:45
23:30 (Cm-Cts)
Carol
6.1/ 10
PUAN
17 kullanıcının favori filmi

Carol
Carol

Gösterim Tarihi: İlk Haftası

11:30
14:00
16:30
19:00
21:30
24:00 (Cm-Cts)
Her Şey Aşktan
5.3/ 10
PUAN
17 kullanıcının favori filmi

Her Şey Aşktan
Her Şey Aşk İçin

Gösterim Tarihi: 2. Haftası

12:00
14:15
16:30
18:45
21:00
23:15 (Cm-Cts)
Zor Saatler
7.2/ 10
PUAN
27 kullanıcının favori filmi

Zor Saatler
The Finest Hours

Gösterim Tarihi: 2. Haftası

15:00
19:30
22:00
İftarlık Gazoz
6.6/ 10
PUAN
48 kullanıcının favori filmi

İftarlık Gazoz
İftarlık Gazoz

Gösterim Tarihi: 2. Haftası

11:15
13:45
16:15
18:45
21:15
23:45 (Cm-Cts)
Köstebekgiller 2: Gölge'nin Tılsımı
6.8/ 10
PUAN
4 kullanıcının favori filmi

Köstebekgiller 2: Gölge'nin Tılsımı
Köstebekgiller 2: Gölgenin Tılsımı

Gösterim Tarihi: 3. Haftası

11:15
13:15
15:45
Diriliş
8.4/ 10
PUAN
429 kullanıcının favori filmi

Diriliş
The Revenant

Gösterim Tarihi: 3. Haftası

15:15
18:30
21:45
Dedemin Fişi
7.0/ 10
PUAN
31 kullanıcının favori filmi

Dedemin Fişi
Dedemin Fişi

Gösterim Tarihi: 3. Haftası

11:00
13:10
15:20
17:30
19:40
21:50
24:00 (Cm-Cts)
Bizans Oyunları
4.7/ 10
PUAN
28 kullanıcının favori filmi

Bizans Oyunları
Geym of Bizans

Gösterim Tarihi: 4. Haftası

13:10
17:30
21:50
24:00 (Cm-Cts)
İyi Bir Dinozor
7.8/ 10
PUAN
20 kullanıcının favori filmi

İyi Bir Dinozor
The Good Dinosaur

Gösterim Tarihi: 4. Haftası

11:00 Türkçe
13:00 Türkçe
17:30 Türkçe
Kardeşim Benim
7.0/ 10
PUAN
70 kullanıcının favori filmi

Kardeşim Benim
Kardeşim Benim

Gösterim Tarihi: 4. Haftası

11:30
14:00
16:30
19:00
21:30
24:00 (Cm-Cts)
Kocan Kadar Konuş: Diriliş
6.8/ 10
PUAN
53 kullanıcının favori filmi

Kocan Kadar Konuş: Diriliş
Kocan Kadar Konuş 2

Gösterim Tarihi: 6. Haftası

11:00
15:20
19:40
Popüler Yorumlar
bugsbuny (Amatör) | 23 Ekim 2013, 20:01

Haftasonu bayram tatili için Ankarada idik Kent Park sinemalarini tercih ettik ama dikkatimi çeken bir durum çalışanları sanki zorla çalıştırılıyormuş burada . Suratlar asık ve konuşmamak için yüzünüze bile bakmıyorlar gişeden itibaren bu havayı soluyarak içeri giriyorsunuz hoş bir durum gelmedi bana .

1
+6
ebasarir (Amatör) | 29 Aralık 2013, 14:03

kapitalizmin gülüşüdür o merak etme. dünyanın parasını kaldırıpta çalışana 3-5 kuruş verilirse ancak o kadar gülümseyebilir çalışanda

0
+5
Tüm yorumlar (51)
Abdulkeiderkeita1980 (Figuran) | 07 Mayıs 2015, 00:08

salon güzel, koltuklar rahat, herşey düşünülmüş, bugün Furious 7'a gittim. Tam iki kere film kesildi,ilkinde elektrik kesildi dediler, iincisinde hiçbir açıklama yapmadılar, arkada oturan Genç bir adam vardı O kalktı ingilizce " tam iki kere kesinti oldu, gerçekten çok komik, müdürünüzle görüşmek istiyorum dedi" görevli de " hocam elektrik kesildi "dedi. :)) bilgisayardan filmi gösterdiler tam 140 dk.sürdü mü bilmiyorum ama araya çıkmadan 19:11'de film bitti.. 8.si çekilir inşallah dizinin..

Cevap Yaz
0
1
alptugozdemir (Amatör) | 01 Mayıs 2015, 08:08

çok güzel bir yer

Cevap Yaz
-1
+1
imkisla (Amatör) | 14 Aralık 2014, 13:15

patlamış mısırlarını dışardan getirenler oluyo,getirseniz de kese kağıdına koyun ki sinemada hayvan gibi ses çıkmasın biz de filmdeki konuşmaları duyabilelim..biraz medeni olun bi de.

Cevap Yaz
0
1
fatih_turgut_94849 (Amatör) | 29 Ekim 2014, 00:33

birleşen gönüllere bilet alan arkadaşlar dikkat edelim.filmin reytingi birilerine korku saldı galiba talimat almışlar belli farklı filmlere kesiyorlar biletleri mutlaka itiraz edip birleşen gönüller bileti kestirelim ısrarla...

Cevap Yaz
0
1
caner_t_han (Amatör) | 30 Haziran 2014, 12:19

kel bi mudurleri var bi insan ancak bu kadar ukala bu kadar lavuk olur dövmemek icin kendimi zor tuttum

Cevap Yaz
-1
+0
Görüşleriniz