Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

‘Muhteşem Yüzyıl’ çizgi roman oldu

‘Muhteşem Yüzyıl’ çizgi roman oldu
15 Aralık 2011

Son dönemde televizyonların en çok izlenen dizilerinden biri olan 'Muhteşem Yüzyıl' şimdi de çizgi roman versiyonuyla gündemde...

 

Muhteşem Yüzyıl: Zafer Yolunda'yı Microsoft Türkiye ve 41? 29!’ ortak bir çalışmayla Internet Explorer 9 için hazırladı.

Dizinin 'Mohaç Savaşı' bölümünün kullanıldığı çizgi romandaki karakterler dizideki oyunculara benzetildi, çizer Koray Kuranel ile çalışılan projede dizinin müzikleri de kullanıldı.

İNGİLİCEYE DE ÇEVRİLECEK
www.zaferyolunda.com adresinden ulaşılabilen çizgi romanın sitesine girildiğinde çizgi roman soldan sağa doğru kayarak ilerliyor, öte yandan çizgi romanda ilerledikçe hareketli efektlerle karşılaşılıyor.

Muhteşem Yüzyıl: Zafer Yolunda'nın önümüzdeki günlerde İngilizceye de çevrilmesi planlanıyor.

Tüm yorumlar (9)

Avatar
Paamukk (Profesyonel) | 22 Aralık 2011, 08:52

bu filmi hala izleyenin aklına şaşim. osmanlı bukadar aşşağılanamaz. film okadar absürd ki padişah bu gece hangi cariye diye o piti piti modunda . bide çizgi romanı çıkmış ayyhh çok gerekli!!

Cevap Yaz
0
0
RTE (Figuran) | 18 Aralık 2011, 01:57

hahahhaay hiç gülesim yoktu. izlenme rekorları ! bu diziyi izleyen varsa ve beyeniyorsa tarihten hiç birşey anlamıyor demektir. Birkere Hz. süleyman yaşamı boyunca toplamda 1.5 sene sarayda ikamet etmiştir.Hz. sülayman seferden sefere koşmuştur ve seferde at üstünde ölmüştür.Osmanlı padişahları içinde dinine sadık takva bir padişahtı.Ayrıca osmanlı zamanında osmanlı kadınlarının göğüsleride ortada değildir ve dudak dudağa hiçbir zaman öpüşme olmamaıştır.Son oalrak bu dizinin sözde senaristi kanser olmuştur,umarım bir an evvel eşek cennetini boylar...

Cevap Yaz
0
0
Equal (Artist) | 22 Aralık 2011, 12:59

Riyakar Tayyip Erdoğan derken yanlış birşey söylediğimi düşünmüyorum.Sen bu nicki alarak zaten YANDAŞLIĞINI ortaya koymuş bulunuyorsun ama dahada ileri giderek ULU ÖNDER demen çok şaşırtıcı ?? Neden mi ? Benim bilidğim tek bir ULU ÖNDER vardır."Mustafa Kemal Atatürk" Gerçek bir ÖNDERDİR.Bu konuya açıklık getirdikten sonra benim nickimde sorun gördüğün Amerikan Milliyetçiliği yapan JoseyWales GERÇEK bir milliyetçidir.İnsanın yaşadığı toprakların milliyetçiliğini yapması kadar doğal ne olabilir ? Fransız,Fransız Milliyetçiliği yapar , Alman,Alman Milliyetçiliği ? Anlamadığım nokta bir sinema sitesinde benim JoseyWales gibi filmlere konu olmuş bir Amerikan milliyetçisini nick olarak almam mı yanlış yoksa senin gibi Siyasi YANDAŞLIK kokan bir nick alman mı yanlış ? Ayrıca hem Milliyetçi(Yaşadığı topraklar üzerindeki bütünlüğü savunan) hemde Kemalist(Atatürk ve onun işaret ettiği ilerlemeci politikaları savunan) bir kişi olmak seni üzüyor mu ? Bunu suçlayıcı bir şekilde söylüyorsun bana ?

0
0
RTE (Figuran) | 19 Aralık 2011, 16:06

iyi güzel hoş yazmışsın herşeye eyvallah amma (Riyakar Tayyip Erdoğan?) değil ulu önder Recep Tayyip Erdoğan olacak o... en azından senin nick gibi amerikan kovboyu değil benim nick.Sen şimdi Milliyetçi kemalistsindir.Milliyetçinin ne işi var amerikan kovboyuyla? fark var var RTE var...

0
0
Equal (Artist) | 18 Aralık 2011, 14:28

Arkadaş söylediğin şeylerden bazıları doğrudur.Süleyman Padişah batılılarında zikrettiği gibi MUHTEŞEM Süleyman at üstünde oradan buraya çok hızlı hareket eder ve fetihi kafasına koyduysa kesinlikle feth eder.Lakin filmi izleyenlerden değilim ama filmi izleyen birçok tanıdığım var ve bu senin söylediğin gibi çıakrtılan bir anlam çıkartmak çok yanlış yani "BU DİZİYİ İZLEYENİN TARİH BİLGİSİ YOKTUR" demek yanlış olur çünkü insanlar bu diziyi tarih öğrenelim diye izlemiyorlar.Yanlışları olmakla birlikte bazı tespitlerede göz atmak gerekiyor:Hürrem Sultan ile Süleyman Padişah'ın münasebetinden sonra Saray'daki İçki(Şarap) alımlarında artış görülmüştür.Defterdar kayıtlarındada bu gayet açıktır.Hürrem Sultan Saray'a belli bir müddetten sonra Şarap aldırdığı ve Sülyeman Padişah'ında belli Saray'a giren Şarap'tan Hürrem Sultanla beraber içtiği çok nettir.Filmdeki Sultan Süleyman çok yanlış gösteriliyor doğrudur , Osmanlı kadınından çok uzak bir izlenim vardır doğrudur lakin o zaman Osmanlı'yı yıkmaya çalışan Batılı güçler Osmanlı'yı içeriden yıkmaya çalışarak bazı kışkırtmalarda bulunmuş ve bunuda Osmanlı kadınlarını (genelde Türk kökenli değil yabancı uyruklu) kullanarak yapmaya çalışmıştır.Yani Şeytanın avukatlığını yapmaya çalıştım az biraz ama seninde uslubunu beğenmediğim için olsa gerek RTE(Riyakar Tayyip Erdoğan?)

0
0
vinzhubert (Figuran) | 18 Aralık 2011, 01:52

film ve çizgi roman dünyasının hayranı oldgm için ilgmi çeken bi haber :)

Cevap Yaz
0
0
TUGCE-K (Dublör) | 17 Aralık 2011, 19:26

haha gördüm siteyi. çok güzel olmuş ama daha çok çocuklara hitap ediyor bence. savaş sahneleri dışında başka sahneleri de yaparlar umarım... güzel

Cevap Yaz
0
0
theblindevill (Amatör) | 17 Aralık 2011, 12:08

Bu Dizinin Kaldırılması Lazımm Ejdadımızaa Saygısızlıkk Sultan Sülaymanıı Osmanlı Kadınlarını Osmanlıyı Yerin Dibineee Sokuyorlarrr ....

Cevap Yaz
0
0
king-of-pop (Jön) | 17 Aralık 2011, 12:26

sen ilk önce Türkçe'yi öğren öyle konuş.ejdad değil ecdad'dır o.kimse hiçbir şeyi yerin dibine sokmuyor ayrıca.çok iyi bir şey olmuş.sevdim bu haberi.

0
0
Görüşleriniz