Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

İnanılmaz Örümcek Adam 2 Filminden İlk Video

18 Temmuz 2013

İnanılmaz Örümcek Adam 2 filminin ilk tanıtım videosu Comic-Con etkinliğinde yayınlandı. Yayınlanan videoda Örümcek Adam'ın düşmanlarından birisi olan ve Jamie Foxx'un canlandırdığı Electro'nu tanıttılar.

 

Yönetmenliğini Marc Webb'in üstlendiği ve Örümcek Adamı Andrew Garfield'ın canlandırdığı ikinci filmin oyuncu kardosunda Emma Stone'da devam ediyor. Filmde Gwen'in peşini bırakmak istemeyen Peter, bu kez karşısına çıkan düşmanı Electro ile mücadele etmek zorunda kalacak.

 

İnanılmaz Örümcek Adam 2 (The Amazin Spider-Man 2) filmi Türkiye'de 25 Nisan 2014 tarihinde vizyona girecektir.

Popüler Yorumlar

JohhnyDepp (Star) | 19 Temmuz 2013, 22:45

İlk filmi çok ilgi çekiciydi ben başlarda filmi 4.seri diye biliyordum sonradan öğrendimki değilmiş İnanılmaz Örümcek Adam filmi tutarmı tutmazmı derkene karşımıza 2.film ile geliyor.Emma Stone ve Andrew Garfield ilk filmde başarılıydılar bu iki başarılı oyuncunun arasına Jamie Foxx katılmış başarılı olacağını düşünüyorum.Oynayacağı rol ise Marvel çizgi roman dünyasının kötü ve güçlü karakteri Elecktro.Elecktro hakkında çok fazla bilgim yok ama Örümcek Adamın en büyük düşmanlarından biri bu açıkca görünüyor zaten.Elecktro nasıl süper güçleri oldu bunu ilk kez filmde görüceğim.Yaptığım araştırmalara göre Electro ilk Şubat 1964 yılında "The Amazing Spider-Man" adlı çizgi romanda görüldü yaratıcısı herkesin tanıdığı bir isim Stan Lee`dir.Asıl adı "Maxwell Dilion" olan kahramanımızın sanırım uçma yeteneği var.Her neyse bunları filmde göreceğiz sabırsızlıkla bekliyorum.

1
8
SADECESIRADAN (Profesyonel) | 18 Temmuz 2013, 18:33

sam raimi ve tobey maguire li spiderman ne olursa olsun guzeldı ve bır serı olmus olaylar akısına dogru ilerlemişti ..sımdı oldugu gıbı kadroyu bır anda degıstırıp ve yenıden çekmeye başladılar ve cokta kotu oldu..tobeye alısan seyırcılere kadroya alısan ızleyecılere ne kadar tatmın kar gelebılır bu amazınglı yenı kadro bılemem ama ..kesınlıkle benım ıcın spıderman bıtmıstır ve kesınlıkle ızlemmde..sen kalk uc serıye gelmıs artık dordu cekılecek bır fılmı ınsanların gozlerının alıstıgı kadroyu yok et bastan çek ..yok anam yok lazım değil kalsın ustu...

1
7

Tüm yorumlar (15)

Avatar
burakarslan_G68H (Amatör) | 10 Nisan 2014, 17:25

ben şu karşılaştırm yapan arkadaşlara söylüyorum eski örümcek adam herzaman duygusal bir filmdi yani o macera değil aşktı ve asıl spıder man de spıder man ın düşmanlar dalga geçmes erekir.Ve bu ilk seride yotu ama inanılmaz la ilgili şiayetim varDAİLY BUGLEyokkkkk

Cevap Yaz
0
0
emircan_sevinc_509 (Amatör) | 22 Ocak 2014, 12:35

yunus sana katılıyorum eski seride örümcek adam çok sanki eski bu örümcek adam ise yeni modern örümcek adam olmuş

Cevap Yaz
0
0
yunus_celik_921 (Amatör) | 14 Ağustos 2013, 07:55

bence andrew garfıeld daha yakışıklı tobey ilk 3 filmini çekti ve the amazıng spıderman 3 çıkacağını sanmıyorum bazıları diyor 3 te black spıderman çıkacak diyor bazılarıda scorpio çıkacak diyo ve rhıno,scorpıo,showcaker ve electro hepsi karikütürden çıkmış ve the amazıng spıderman 2 de kostümü farklı the amazıng spıderman de kostümü daha güzel büyük örümcek,renkli ve sarı lensler andrew garwıeld ın en büyük hayranıyın ben facede böyle bir fotoğraf paylaştım tobey yoksa andrew mi daha yakışıklı tam 46 kişi yorum yaptı 7 kişi tobey dedi 39 kişi andrew dedi andrew her etiği kavgada espiri yapıyor tabi disney deki muhteşem örümcek adamı ele alırsak oda komik ben her zaman andrewin hem kendisi hem kostümü filmi güzel ve sence dr. curt conors varmıdır ben the amazıng spıdermani daha çok 2 de sabırsızlıkla belki beğenirim ama beğenmediğim tek birşey olacak oda kostümü aynı değilki büsbüyük gözler aynen karikütürdeki gibi sarı lenslerde yok ve açık kırmızı üstelik eldivenlri kırmızı the amazıg spıderman de ise eldivenleri ise mavi kırmızı ben öyle karışık renkleri severim ve spıderman güzel değil the amazıng spıderman daha güzel ve the amazıng spıderman da avangerse katılsaydı süper olurdu ya tamam benden bu kadar bi bakalım çıktındığında görecez

Cevap Yaz
1
1
TRINITY (Figuran) | 28 Nisan 2014, 18:27

besirozer21 katılıorum

0
0
besirozer21 (Amatör) | 7 Ocak 2014, 18:14

yahu yakışıklılığın ne ilgisi var. Tobey in yüzü daha sempatikti, daha doğaldı, elbisesi de daha iyiydi. her haliyle eskisi daha iyiydi. sadece 1. filmde animasyon eklentileri biraz sırıtıyordu o kadar. Adamlar kendi iç çatışmasından dolayı seyirciyi düşünmeden hareket ettiler bu çok açık... bu kadar.

0
2
omerkaan_onumlu (Amatör) | 27 Temmuz 2013, 14:59

Harry nerde çok saçma bence normal hikayeye uygun değil bence electro iyi olmuş tanıtılmayan karakterler 3. seride scorpio olmalı

Cevap Yaz
0
2
mr_kesmez (Amatör) | 23 Temmuz 2013, 01:07

arkadaşlar mantıklı olalım , orjinal çizgi romanda Peter lise öğrencisi , Tobey 40 yaşına geldi , nasıl canlandıracak , ayrıca için iç yüzü farklı , ilk filden önce Tobey'i kimse tanımazdı ama filmle birlikte popülaritesi arttı , anlaşma 7 film üzerindendi ancak Tobey 4 film için anlaştı , Sony ve marvelin bu anlaşmayı tek taraflı fesih hakkı vardı , film tutmazsa diye , ama öyle olmadı , film tuttu devamı çekildi , daha da çekilecekti , eğer Tobey'nin burnu büyümseydi , bir anda kendini 30'lu yaşlarındaki Tom Cruise ya da Brad Pitt falan sanmaya başladı , zaten zorlama bir karakter , Peter Parker olarak ne çizgi filmdeki haline ne de çizgi romandakine benzemiyor , birde nazlanıp niyazlanınca tasdiknameyi eline verdiler ve seriyi sonlandırdılar , ancak süper kahraman filmlerinin bu kadar revaçta olduğu bu dönemde en sevilen süper kahramanı taca atmak olmazdı , bu nedenle de Amazing çekildi ki bence hem görsellik olarak hem karakter aksiyonları olarak gerçek bir spider-man filmi olduğunu söyleyebilirim , bir dergide yazıyordu , en sevilen süper kahraman spider-man diye , şöyle demişti: tepiştiği adam kamyon kadar olabilir ve hatta ondan çokta güçlüdür belki ama o asla espri anlayışını bırakmaz ve son ana kadar söyleyecek komik birşey bulur (Esquire 1999 hangi ay olduğunu hatırlamıyorum), aynen öyle , bu özelliği son filmde daha açık ortaya çıkmış ve bence çok eğlenceli olmuş , şimdi temennim hikayenin aslına bağlı kalınması açısından gereken anlaşmaların yapılması ve Spider-Man'ın bir an evvel Andy Garfield'ın canlandırması surtiyle Avnengers ekibine katılması , bu arada sadece ben miyim gıcık olan yoksa başkalarıda aslında intikamcılar olması gereken Avengers isinin yenilmezler olarak tercüme edilmesine sinir oluyor mu ?

Cevap Yaz
0
2
TRINITY (Figuran) | 28 Nisan 2014, 18:22

ewto,katılıorum.

0
0
yunus_celik_921 (Amatör) | 14 Ağustos 2013, 08:05

bence de haklısısn tobey artık çok çirkin daha yakışıklı bir karakter buldular ben örümcek adam olmak isterdim ama o bir hayal ürününü her neyse başka bir şey diyemeyecem tek demek istediğim örümcek adamı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

0
0
Ewto (Figuran) | 24 Temmuz 2013, 04:06

Söylediğinde haklısın spiderman espri yeteneğini asla kaybetmez.En ciddi kavgasında bile 1-2 espri patlatır.Çizgi-dizi izleyenler bunu rahatlıkla görebilirler.Fakat çizgi dizi veya roman harici ilk seri aracılığıyla spiderman ile tanışan bir kesim var.Onlar farklı bir kişiliği benimsediler bunun üstüne Amazingi beğenmelerini bekleyemezsin.Ben çizgi-diziyi takip etmeme rağmende ilk filmini daha çok beğeniyorum.Çünkü herkesin aklında ki süper kahraman psikolojine daha çok uyuyor.İnek,sıska,gözlüklü,pasif gibi.Aslında en zayıf görünen kişinin en güçlü olması.Ve o gücün sorumluluklarını yerine getirmesi.Ben bu bilincin daha ağır bastığına inanıyorum.Amazing de espritüel örümceğin ağır basması normal fakat amcasının ölümü üzerinde ki sahnelerde espri patlatıp dalga geçmesi.Biraz saçma ve aşırı dozda gibi gözüktü:) Ve şuan örümcek adamı canlandıran kişi de çizgi-dizide ki kişiye pek benzetemiyorum.

0
1
Görüşleriniz