Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Game Of Thrones'un Dördüncü Sezonundan İlk Kısa Fragman

18 Aralık 2013

HBO kanalımda 2013 yılı sona ererken, kanalın yeni yıl için hazırladığı tanıtım videosunda Game of Thrones'ada yer verildi. 

 

Game of Thrones dizisinin dördüncü sezonundan sadece yedi saniyelik bir görüntü yayınlanan tanıtım fragmanında, Kral Joffrey'den Tyrion Lannister'a yer verilmiş.

 

Game of Thrones'un yeni sezonu 2014 yılının Mart ayının sonlarına doğru yer alacak.

Popüler Yorumlar

NazgulAdunaphel (Dublör) | 18 Aralık 2013, 16:46

Dizimag da yok naneyi yedik

0
7
Kivalo (Dublör) | 19 Aralık 2013, 03:09

Game Of Thrones 6 saniyelik fragmanın için 7 saniyelik reklama dayandım.

0
7

Tüm yorumlar (13)

Avatar
Negan (Dublör) | 20 Aralık 2013, 23:49

kitabı okuyanlar bilir neler olacağını. şahsen ben Tyrion ın eli kelepçeli götürülmesine sevindim :) hayırlı bir iş oluyor :D

Cevap Yaz
0
0
Negan (Dublör) | 29 Aralık 2013, 17:46

3.sezondan sonra gelişen olayları okumak istiyorsan Kılıçların fırtınası kısım 2 yi almalısın. Tahminimce 4.sezon kargaların ziyafetinide kapsayacak bir sezon olacak ama emin değilim sadece tahmin. 4 sezon çıktıktan sonra herşey belli olur zaten.

0
1
anestezik_pirana (Amatör) | 29 Aralık 2013, 13:27

Benim hangi kitabı almam lazım şimdi anlamadım? ??

0
0
Negan (Dublör) | 27 Aralık 2013, 20:46

PARDON kılıçların fırtınası olcaktı yanlış yazmışım :D
kılıçların fırtınası kısım 2 ye kadar anlattılar ama kısım 2 yi tam almadılar dördüncü sezon tahminimce kargaların ziyafeti ile kılıçların fırtınasının geri kalanının birleştirilmesi olacak ama kesin değil kendi tahminim.

0
0
mstkk (Amatör) | 26 Aralık 2013, 17:53

+.4. sezon kargaların ziyafeti, yanlış oldu sanırım. kralların çarpışması 2. sezondu. :)

0
1
alpayybc (Amatör) | 22 Aralık 2013, 18:56

eyvallah

0
1
Negan (Dublör) | 22 Aralık 2013, 14:41

4.sezon Kralların çarpışması yani 3.kitabın 2.kısmını anlatacak ardından kargaların ziyafeti ondan sonrada ejderhaların dansı var sıralama böyle

0
0
alpayybc (Amatör) | 21 Aralık 2013, 17:18

sıradaki sezon için hangi kitabı okumam gerekiyo baya bi kitap var çok karışık yardımcı olursan sevinirim

0
0
bitburun (Amatör) | 19 Aralık 2013, 09:37

Müziğin adını bilen varmı shazam'da bi bok çıkmadı.

Cevap Yaz
0
0
AlpGedik (Figuran) | 19 Aralık 2013, 06:18

beklemedeyiz.

Cevap Yaz
0
0
Kivalo (Dublör) | 19 Aralık 2013, 03:09

Game Of Thrones 6 saniyelik fragmanın için 7 saniyelik reklama dayandım.

Cevap Yaz
0
7
Contagion (Amatör) | 19 Aralık 2013, 00:20