Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Gezi Direnişi Filminin İlk Fragmanı Yayınlandı

20 Aralık 2013

Haziran 2013'te Gezi Parkı'nda başlayıp tüm Türkiye'ye yayılan Gezi Direnişi'ni anlatan “Cennetin Düşüşü” Mart 2014'te izleyicisiyle buluşacak.

Popüler Yorumlar

metinncan (Amatör) | 20 Aralık 2013, 18:34

merakla bekliyoruz milletçe ne güzeldik be

7
19
stiggy (Amatör) | 20 Aralık 2013, 19:35

arkadaş hala gezi olayları adı altında ülkenin dört bir yanında yaşananları kınayanlar var anlayamıyorum bu kadar mı gözüne perde inmiş insanların? bilgi çağında bu kadar mı cahillik var hala? kimi de çıkmış diyor ki "bu olayda üzüldüğüm tek şey taksimdeki esnaf bunlar yüzünden ekmek paralarından oldular yazık"...insanlar hayatlarından olmuş bu olaylarda, geride nice gözü yaşlı aileler, eş, dost, seven bırakmışlar,sakat bırakılmışlar hem fiziksel olarak hem manevi olarak ama hala parayı dert ediyorlar..insanların para kaybetmelerini mi önemsiyorsunuz? o zaman gidin ayakkabı kutularından milyonlar çıkan adamlardan sorun hesabını..polisi kötü mü gösteriyorlar? o zaman gidin hayvana bile yapılmayacak zulmü insanlara yapan polisleri durdurun..kanun = adalet denklemi yanlıştır!..insanı hesaba katmayan tüm denklemler yanlıştır!..sadece birazcık düşünüp insan hayatıyla empati kurun gerisi kendiliğinden gelecektir zaten..

4
15

Tüm yorumlar (59)

Avatar
IremCetinIpek (Profesyonel) | 6 Ocak 2014, 13:30

ahh, ne günlerdi...

Cevap Yaz
0
1
ahdarayn (Amatör) | 25 Aralık 2013, 21:20

yeni kuşağın yeni macerası
bir insan ne için yaşadığını bilmezse
başkaları gelir kendi amaçları doğrultusunda onları yaşatır ve yönetir
bide süsler "halk direnişi" "ülkne sahip çık" diye
üstüne sempatikleştirir "çare drogba" "mustafa keserin askerleriyiz" diye
ve galyana getirir "mesele ağaç değil sen anlamadın mı "
ülkene zarar verirken
duvarlarına yazı yazarken
izmir fuarını yakarken
atatürk kültür merkezine paçavra asarken
karşısına geçip dura biliyorsan
bunun adı vatana sahip çıkmak değil
.....

Cevap Yaz
1
2
importante (Jön) | 25 Aralık 2013, 10:26

puanını 0,5/10 vereceğimi gururla söylüyorum size.Allah bilir cannes film festivali,berlin film festivali,oscar adaylığı bile alır.emin olun.

Cevap Yaz
0
0
tyyr (Artist) | 23 Aralık 2013, 16:55

PKKnın filminide yaparsınız yakında...

Cevap Yaz
4
6
tyyr (Artist) | 14 Ocak 2014, 18:13

:) Allah en kısa surede beynini kullandırmayı nasip etsin..

3
2
trexq (Figuran) | 12 Ocak 2014, 17:03

akp nin ki ile aynı olur o film .nasıl olsa koalisyonlar seni makarnacı.

1
4
ufuk_faruk (Profesyonel) | 23 Aralık 2013, 11:19

Bu yorumuma karşı çıkanlar için yazıyorum belki bir şeyleri anlarlar.Ben tayyipçi değilim. O adamın bir yararını da görmedim. Babamın işleri hatta o ada yüzünden kötüye gitti. Ama ben gerçekçiyim. Yapılanlar saçmalıktı. Yarısının amacı eğlenmekti. Oradakiler ağaçları düşünürken halkı hiç düşünmdiler. Sen gidip esnafla hiç konuştun mu lan. Esnaf orada ne durumdaymış hiç konuştun mu? Ordakiler yüzünden bu kadar olay büyüdü. Astım hastaları çok zarar gördü. Siz ne kazanabildiniz hiçbir şey. Ben sana şöyle söyliyim. Yürüyerek adım atarak ülkenin gelişmesini bekleyemezsin. Anca boş adamlar yürür. Sen çalış, emek et, iyi bir yerlere gel. Sonra ülkeni istediğin yerlere getirirsin. Sizin o arkadaşlarınız eğlem yapanlar sınav akşamı uyutmadılar lan beni. Onlar yüzünden ben hayatımın sınavına uykusuz girdim. Şimdi ise onların boktan yürüyüşünün filminin yapılmasını kınıyorum. Boş insanlar anca yürür, önemli adamlar ise dirsek çürütür. Ben film hakkında yorum yapıyorum sizler içeriği hakkında. Filme film gözüyle bakılır ayrıca. Burada filmleri yorumluyoruz siyaset yapmıyoruz. Filmde de siyasi olayların olmasını istemiyorum. Filme film gibi bak, film eleştirmeni gibi eleştir. Siyaset yapma!

Cevap Yaz
4
2
Görüşleriniz