Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Interstellar'dan İlk Uzun Fragman Yayınlandı

20 Mayıs 2014

Christopher Nolan'ın yeni filmi Insterstellar'dan yeni bir fragman yayınlandı. Başlangıç filmiyle birlikte kariyerin zirvesine çıkan Nolan, yeni filmi Insterstellar (Yıldızlararası) ile birlikte bunu bir adım daha öteye taşımayı planlıyor.

 

Yayınlanan fragmanda Matthew McConaughey'in canlandırdığı Cooper karakterinin uzaya çıkmadan önceki yaşadıklarını bizlere sunuyor. Bununla birlikte uzaya çıkış ve uzaydaki bir kaç sahnesinede yer veriliyor. Bununla birlikte filmde yer alan Michael Caine, Anne Hathaway ve Jessica Chastain'de fragmanda yer alıyor.

 

Christopher Nolan'ın yeni filmi 7 Kasım 2014'te vizyona girecek.

Popüler Yorumlar

eski_dede (Figuran) | 20 Mayıs 2014, 19:16

Bu ne harika bir Fragman , ne harika bir müziktir .. Bu adamlar işini biliyor gerçekten Nolan reis yine inanılmaz bir maceraya sürükleyecek gibi gözüküyor bizi . Hiç sıkılmadan fragman müziğini 45. dinleyişim felan :D

0
4

Tüm yorumlar (6)

Avatar
WhiteWalter (Profesyonel) | 20 Nisan 2015, 11:21

Teknik bilgisi ve becerisi yüksek olan Cooper, geniş mısır tarlalarında çiftçilik yaparak geçinmektedir; amacı iki çocuğuna güvenli bir hayat sunmaktır. Onlarla yaşayan Büyükbaba Donald çocuklara göz kulak olurken, henüz 10 yaşındaki kızı Murph şaşırtıcı bir zekaya sahiptir. Geçmişte bıraktığı biliminsanı kariyerini özleyen Cooper'un karşısına bir gün beklenmedik bir teklif çıkar ve ailesinin, dahası insanlığın güvenliği için zorlu bir karar alması gerekir...
Christopher Nolan'ın, Jonathan Nolan ile kaleme aldığı ve yönetmenliğini sırtladığı filmin yıldız oyunculardan oluşan oyuncu kadrosunda Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, Matt Damon, Bill Irwin, John Lithgow ve Michael Caine gibi isimler yer alıyor. Bilimkurgunun yanı sıra dramatik öğeler de içeren filmin senaryosu Fizikçi Kip S. Thorne'nun evrendeki 'Solucan Delikleri' teorisinden ilham alıyor./beyazperde)
C.Nolan'dan bir başyapıt daha.Ben çok beğendim.İzlemeyenler yukarıdaki özeti okuduktan sonra filme başlayabilirler.Daha yararlı olacağına inanıyorum.

Cevap Yaz
0
0
character (Dublör) | 11 Şubat 2015, 11:49

çok iyi film

Cevap Yaz
0
0
Pofitiralya2 (Amatör) | 2 Temmuz 2014, 16:15

bu filmden hiçbir şey anlamadım ama nolan varsa güzel olur.

Cevap Yaz
0
0
dikenlitel (Amatör) | 23 Mayıs 2014, 16:47

evet nolan her zamanki gibi dehayı ağırbaşlılıkla birleştiriyor.kendisi ve filmleri sinema tarihinde hak ettikleri yeri alacaklar.yine de keşke başrolde mcconaughey olmasaydı demekten kendimi alamıyorum

Cevap Yaz
1
1
eski_dede (Figuran) | 23 Mayıs 2014, 23:11

Yorumunun Mcconaughey ile ilgili olan kısmına kadar kesinlikle katılıyorum ancak Mcconaughey bence gayet iyi bir iş çıkartmış .. En azından fragman'ı yorumlamak gerekirse . Nolan'ın seçtiği oyuncular gerçekten rollerinin hakkını veriyor hatta sınırlarını zorluyorlar . Matthew'da onlardan biri olacaktır bence bu rol için biçilmiş kaftan . Film ile beraber göreceksiniz .

0
1
eski_dede (Figuran) | 20 Mayıs 2014, 19:16

Bu ne harika bir Fragman , ne harika bir müziktir .. Bu adamlar işini biliyor gerçekten Nolan reis yine inanılmaz bir maceraya sürükleyecek gibi gözüküyor bizi . Hiç sıkılmadan fragman müziğini 45. dinleyişim felan :D

Cevap Yaz
0
4
dikenlitel (Amatör) | 26 Mayıs 2014, 22:21

matthew mcconaughey konusunda haklı olabilirsiniz evet.pek çok büyük yönetmen hep aynı oyuncularla çalışmayı sevmiştir zaten.michael caine konusunda kesinlikle katılıyorum .ister Austin powers'ta oynasın iter prestige'de her zaman kendini izlettiriyor

0
1
eski_dede (Figuran) | 24 Mayıs 2014, 20:07

Yani Nolan'ın filmlerine herkesin ayak sağlaması çok kolay değil seninde tahmin edebileceğin gibi . Örneğin ; Michael Caine .. Adam artık resmen kadrolu oyuncusu oldu Nolan'ın .. Ama her filmde onu görünce tüylerim diken diken oluyor mükemmel bir oyuncu tek kelimeyle . Ben inanıyorum ki Matthew'de bu filmde iyi bir çıkış yakalarsa Nolan'ın kadrosuna girecektir :)

0
1
dikenlitel (Amatör) | 24 Mayıs 2014, 11:44

benim takip ettiğim kadarıyla nolan bu filmde başka bir oyuncu düşünüyordu aslında ingiliz bir oyuncu fakat stüdyo filmi aceleye getirdi hatta o yüzden nolan transcendece 'i birlikte çalıştığı görüntü yönetmenine devretmek durumunda kaldı.tabii ki de işin başında nolan varsa benim de beklentim çok yüksek kim oynarsa oynasın

1
0
Görüşleriniz