Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Gotham Dizisinden Yeni Fragman

16 Temmuz 2014

Fox'un yeni dizisi Gotham'ın ikinci fragmanı yayınlandı.

 

Batman'ın Gotham'ın koruyuculuğunu üstlenmeden önceki zamanlarını konu alan ve o zamanın suçlularla savaşan ismi olan Komiser Gordon'ın yaşadıkları konu alınacak. O zamanın en büyük suçlularıyla savaşan çömez bir dedektif olan Gordon'ın nasıl komiser olduğuna tanıklık edeceğiz. Dedektif Gordon'ın mücadele edeği isimler arasında The Penguin, The Riddler, Two-Face gibi isimler yer alacak.

 

Gotham dizisi 22 Eylül'de kanallardaki yerini alacak.

Popüler Yorumlar

CrazyJoe (Figuran) | 16 Temmuz 2014, 13:04

Batman'siz Gotham bence pek tutmaz. Ayrıca kötü adam rolündekiler de bence o kadar hayran kalınacak düşmanlardan değil Joker gibi, Bane gibi, Kedi kadın gibi..

0
4

Tüm yorumlar (7)

Avatar
Suleyman00 (Dublör) | 30 Eylül 2014, 21:26

baya bi önce bi haber sitesinde gotham dizisinin smalville gibi olacagını okumustum batmanın batman olmadan oncekı halı ama malesef batman yokmuş

Cevap Yaz
0
0
eugene (Dublör) | 17 Temmuz 2014, 14:23

batman'siz tuhaf be! tamam dizi güzel'e benziyo ama genede tuhaf.

Cevap Yaz
0
0
eski_dede (Figuran) | 16 Temmuz 2014, 19:23

Frpnet sitesinin yaptığı açıklamaya göre dizide muhteşem bir beyin oyunu yapılacak buyrun ;


Gotham dizisi 22 Eylül’de FOX kanalında başlıyor. Dizi, ilginç sürprizleri de beraberinde getirecek.
Jim Gordon’ın Gotham’daki suç ile savaşını konu alan dizi, belli ki kafalarımızı karıştıracak hamleler de yapacak.
Gotham dizisinde Joker karakterinin olacağı söylenmiş ancak Joker’i kimin oynayacağı açıklanmamıştı.
Yeni yapılan açıklama ile görünüyor ki Joker’i biz tahmin edeceğiz. Yapımcılar her bölümde Joker yapısına uygun farklı bir karakteri bizlere gösterecekler ve Joker karakteri ortaya çıkana kadar da kimin Joker olduğunu bilemeyeceğiz.
Joker olacak karakter, dizideki bir çiçek satıcısı, bir palyaço, pis bir sırıtışa sahip biri veya Joker’e ait izler taşıyan herhangi bir kişi de olabilir. Dizi başladığı zaman ipuçlarına dikkat edip Joker’in kim olabileceğini anlamaya çalışacağız. Muhtemelen sosyal medyada ve forumlarda da komplo teorileri havalarda uçuşacaktır.
İyi iş Fox! :)

Cevap Yaz
0
2
celilmehmed_celil (Amatör) | 16 Temmuz 2014, 16:24

Konu ile alakasız biliyorum, ama sorunumu nereye yazabilirim bilmiyorum. Dünden beri Transformers 4 ile ilgili yazdığım yoeumu paylaşmaya çalışıyorum, ama olmuyor. Yazınız moderatörden geçirilecektir yazıyor ve ardından hiçbirşey olmuyor. Spoiler yerini işaretliyorum yine olmuyor. Lüften zahmet edip ilgilenin!

Cevap Yaz
0
0
eski_dede (Figuran) | 16 Temmuz 2014, 19:18

Yanlış bir kelime kullandığındandır sitede moderatör kalmadı artık boşlandı site , gözden geçirip tekrar paylaş .

0
0
alcapone1934 (Figuran) | 16 Temmuz 2014, 15:39

Batman siz gotham mı olur senaristler iyice sapıttı. Bence o olsa olsa göttingen olur

Cevap Yaz
1
1
eski_dede (Figuran) | 16 Temmuz 2014, 19:19

Gayette güzel olur Gotham'ın geçmişini bilmek adına . Gotham sadece Batman demek değildir , Penguin , Riddler hepsinin geçmişine inilecek güzel olacağını düşünen bir tek benmiyim anlamadım :)

3
1
Görüşleriniz