Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Örümcek Adam Otobüsü Kaçırdı

Örümcek Adam  Otobüsü Kaçırdı
8 Ocak 2010

Örümcek Adam serisinin dördüncü filminin bitiş tarihi olarak belirlenen Mayıs ayından daha sonraki bir tarihe ertelendiği açıklanaması filmin vizyona giriş tarihinide ertlenmiş oldu. Örümcek Adam 4’ün vizyona çıkış tarihinin ertlenmesiyle ilgili  sinema dünyasında çıkan dedikoduları yalanlıyan prodüksiyon firması, filmin gecikmesiyle ilgili olarak seneryonun henüz tamamlanmamış olmasını öne sürdü.

Tüm yorumlar (29)

Avatar
brder (Profesyonel) | 8 Şubat 2010, 18:58

ya gidipte siz filmin yönetmenini başrol oyuncusunu, film bu kadar hasılat yaparken değiştirirseniz, 4 filmi zamanında tabi ki bitiremezsiniz. emin olun bu filmi de herkes izleyecek ancak hoşnut olanlar sadece ilkokula giden spiderman kalemkutusu taşıyan çocuklar olucak...

Cevap Yaz
0
0
gokhan2121 (Dublör) | 14 Eylül 2010, 22:38

evet öyle

0
0
aLiege (Artist) | 20 Mayıs 2010, 02:03

Hep Destek Tam Destek adam 3 film yaptı Dünyayı sarstı Yönetmen ve oyuncuların değişmesi hiç iyi olmuyacak bence korkularım var umarım yersizdir !

0
0
JenGarner (Jön) | 17 Şubat 2010, 22:52

bencede...:(

0
0
do0meyes (Profesyonel) | 30 Ocak 2010, 11:52

bence eskı kadroyla devam etmıceklerse fılm sonlandırsınlar derım yoksa hıc bır anlamı kalmıcak bızım alıstıgımız oyuncuların oyunculukları dısında baska ınsanlarda guzel ısler yapar ama eskı tadı veremıyecegını dusunuorum kım ne derse desın basyapıt olucak bır fılmı spıderman 3 ten ıtıbaret yavas yavas ezılmeye baslıor hadı bakalım hayırlısı = )

Cevap Yaz
0
0
brder (Profesyonel) | 8 Şubat 2010, 18:57

aynen katılıyorum..

0
0
joker29 (Artist) | 12 Ocak 2010, 20:32

hayal kırıklığına uğradım bu tarihimi beklicem diğerini zor bekledim sabır dğil sinir ve hayal kırıklığı bıraktınız.öyle uzattılar ki sanki hiç izleyemiycez.Bare film güzel olsun o kadar bekliyince baktın film de hayal kırıklığ o zaman daha kötü olur.

Cevap Yaz
0
0
alpjasper (Figuran) | 12 Ocak 2010, 03:47

Bana kalırsada biz zor izleriz bu Spider - Man 4'ü

Cevap Yaz
0
1