Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Sinemaseverler Recep İvedik 3'ü Seçti

Sinemaseverler Recep İvedik 3'ü Seçti
16 Şubat 2010

Cem Yılmaz\'ın son filmi Yahşi Batı\'nın elde ettiği 8.432.000 TL\'lik hasılatla kırdığı ilk 3 gün rekorunu, 12 Şubat Cuma günü vizyona giren Recep İvedik 3 elde ettiği 10.492.949 TL\'lik hasılatla kırmayı başardı. Elde edilen bu sonuca göre sinemasevlerin tercihi Recep İvedik oldu.

 

Recep İvedik 3, ilk 3 günde 1.153.071 kişi tarafından izlenerek kendi elinde bulundurduğu 1.209.453 kişilik izlenme rekorunu kırmayı başaramadı.

 

 

Tüm yorumlar (36)

Avatar
AliEmreCERSIL (Figuran) | 10 Haziran 2010, 17:03

Recep 3 Tam bi fiyaskoydu... Sanki Şahan bir sabah uyanmış ve film cekelim demiş ve o gün cekmiş gibiydi... oyuncuların amatör hepsi :S
Bana kalırsa Yahşi Batı Profesyonel bir kadro Kaliteli espirilerle öne cıkyıor ama Türk halkı kaliteden anlamaz ;)

Cevap Yaz
0
0
ahen-dil (Figuran) | 19 Eylül 2011, 10:25

Tarihi bu kadar şanlı bir milleti sürekli böyle küçümsemeyin ayıptır kardeşim atalarımızın kemikleri sızlar

0
0
QuarTeL (Dublör) | 1 Eylül 2011, 23:02

Arkadaşa sonuna kadar katılıyorum aşırı bir uçukluk söz konusuydu hani benim izleyicilerim ne çeksem izler dercesine yapmış. AROG'daki sadece 1-2 espiri bu filmi cebinden çıkarabilir ...

0
0
Chinassi (Dublör) | 1 Mart 2010, 22:38

biz burda isdiğimiz kadar konuşalım sonuç ortada Recep İvedikği seyirciler daha çok tercih etmiş sonuçta seyirciler kim? Biziz e yani biz Recep İvediği seçtik burda gelip REcep İvediğe anti pati duyanlar istediği kadar konuşsun sonuç ortada gençlik ve istediğiniz kadar yorum atın sonuç değişmez

Cevap Yaz
0
0
By-higH (Figuran) | 20 Şubat 2010, 19:29

Hala Recep İvedik serileriyle Cem Yılmaz'ın filmlerini karşılaştıran tipler cehaletinizi tek kelimeyle şaşkınlıkla izliyorum.. Dünyanın neresinde filmler birbiriyle kıyaslanıyor sorarım size? Ben hayatımda bu kadar saçma bişey duymadım ikiside bambaşka yapımlar ne diye hala kıyaslama yapıyorsunuz!

Cevap Yaz
0
0
QuarTeL (Dublör) | 1 Eylül 2011, 23:03

saçma ve objektif bir yorum olmuş neden kıyaslanmasın ki!

0
0
trian (Profesyonel) | 20 Şubat 2010, 23:15

asıl sen cahil kalmışsın burada karşılaştırma elebette olacak iki filmin türününde komedi olması ve aralarındaki çıkış tarihinin yakın olması bunun nedenleri, herşey karşılaştırılır. ödül törenlerindeki aynı tür ama bambaşka yapımlar kıyaslandıkları için bende hayatımda bu kadar saçma birşey duymadım:D:D, aynı tür oyunlarda karşılaştırılır hayatta herşey kıyaslanır. amaç iyi yada kötüy yönleri öne çıkarma çabasıdır. sen dünyadan bi habersin sanırım! dünyada sanki bi bizler film kıyaslıyoruz gibi yazdığına göre cehaletin buram buram kokmuş! türünde komedi yazıyorsa ben kıyaslarım arkadaş buna sen karışamassın! dünyanın neresinde.. gibi başlayan banal cümleleri kurmaktanda vazgeç! dünyayı çok bildiğini sanıyorsun bi b.k bilmiyorsun rezil olma bari

0
0
sharpcr (Artist) | 20 Şubat 2010, 21:30

Amaç piyasayı kızdırmak dostum anlamadınmı:)

0
0
bahar74 (Jön) | 20 Şubat 2010, 18:37

 
 
 
 
 
 
yürü be recep kim tutar seni :D:D:D

Cevap Yaz
0
0
AYTUG-OZCOLAK (Amatör) | 20 Şubat 2010, 16:51

Binlerce karikatür çizen,yüzlerce stand-up gösterisi sunan,bir senaristin espri kıtlığı yaşayacağını sanmıyorum.

Cevap Yaz
0
0
artur1453 (Dublör) | 26 Şubat 2010, 13:40

bütün ünlü komedyenler günün birinde tıkanıp kalırlar en iyileri bile

0
0
Görüşleriniz