Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Cehennem 3D'nin Fragmanı Yayınlandı!

Cehennem 3D'nin Fragmanı Yayınlandı!
28 Haziran 2010

Biray Dalkıran’ın yönettiği ve Ogün Kaptanoğlu, Tuğba Melis Türk ile Serhan Süsler’in oynadığı, Türkiye’nin ilk 3D (3 Boyutlu) filmi olma özelliğinin yanı sıra, Türkiye’de çekilmiş en pahalı filmlerden biri olan Cehennem’in ilk kez yayınlanan fragmanı sinemalar.com\'da yayına girdi.

Tüm yorumlar (10)

Avatar
TwostarT (Star) | 10 Mayıs 2011, 11:29

Çok kötü bir film olucağı besbelli. Türk korku filmleri acayip komik rezillik.

Cevap Yaz
0
0
Cutur (Artist) | 5 Temmuz 2010, 22:59

umarim guzel bir film olur 3 boyutlu olmasi filme ayri bir guzellik katicak :)

Cevap Yaz
0
0
zgm (Jön) | 1 Temmuz 2010, 03:24

filmi merakla bekliyordum. Ancak fragmanı izleyince çok yapmacık olduğunu düşündüm. Bence saçma bir film olacak.

Cevap Yaz
0
0
catherine91 (Profesyonel) | 29 Haziran 2010, 20:26

türk korku filmleri her zaman dini içerikli olmuştur ve bu da öyle. (dini içerikli olsa da sevişme sahneleri hak getire)pek bişey beklemiyorum ben açıkçası.

Cevap Yaz
0
0
Gostivarli (Profesyonel) | 29 Haziran 2010, 22:17

Türk filmlerinin dini içerikliolması normal, çünkü Türk kültüründede İslamiyet'tede görülmeyen varlıktan korkma vardır.(Cin gibi)
 
Bunun dışında ne tarz bir korku çekilebilir? Mutasyon veya yaratıklı filmleri beceremeyeceğimize göre başka ihtimal kalmıyor.
Türk zombi filmide çekilmeye çalışıldı, resmen komedi oldu. Gerçi dini içerikli korkuyuda beceremiyorlarya neyse. Sevişme sahneleri konsuunda kesinlikle sana katılıyorum. Sanki sevişme sahnesi olmadan film tamamlanamıyor.
Zaten bütün dünyadaki korku filmleri efsaneler veya dini konular üzerine çekilmektedir. Diğerleri bilim kurgu oluyor.

0
0
KaptanKong (Dublör) | 29 Haziran 2010, 01:41

Fragmanı izledim ve senaryosu çok bayat çook...Bir sureden bir ayet yazıyorlar,sonra dünya dışı varlıklardan bahset al sana korku filmi.Hiç güzel bir film olmayacak eminim.Özgün senaryo,çarpıcı bir kurgu olmadıktan sonra 3D olsa neye yarar.İsmi de çok orijinal bu arada(!) Türk sinemasının korku filmi anlayışı bir adım öteye gitmrmiş anlaşılan...

Cevap Yaz
0
0
budami (Profesyonel) | 29 Haziran 2010, 19:13

ayet koyuyorsun sanki cehenneme anlatacak gibi  üç harflilerin film, yapıyorsun bi sevişme sahnesi çekmişler ne kadar cehennnemi anlatmış

0
0
Med-Cezir (Profesyonel) | 29 Haziran 2010, 17:10

Ancak korku filmleri genelde bu tip konulardan seçiliyor. "Cehennem" filmi ne kadar güzel olur ne kadar güzel olmaz bilemem ama "dünya dışı varlıklar" ve dini referanslar her zaman korku filmini besleyen kaynaklardandır. Ve hala da yapılan pek çok güzel film bu şekildedir. Dizi olarak da Supernatural hem olağanüstü varlıkları konu alır hem de İncil, Kur'an gibi kutsal kitapları kaynak olarak alır. Bunun için fazla kızmamak lazım.

0
0
Görüşleriniz