Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Avatar, Eleştiri Oklarından Kurtulamadı.

Avatar, Eleştiri Oklarından Kurtulamadı.
5 Temmuz 2010

Haftasonu Amerika’da vizyona giren Son Hava Bükücü, eleştirmenlerin hedef tahtası oldu. M. Night Shyamalan’ın 280 milyon dolara çektiği filmi, eleştirmenlerden aldığı ağır eleştirilerden sonra ilk üç gününde 40 milyon dolarlık bir hasılat yakalayabildi. Filminin üç boyutlu salonlar dahil bir çok salonda gösterime girmesine rağmen bu kadar düşük bir rakam elde etmesi sinema dünyasına bomba gibi düştü. Shyamalan\'ın filmi için ABD\'li ünlü sinema yazarı Roger Ebert \"Katlanılmaz bir deneyim\" demişti. Shyamalan’ın Sudaki Kız filminde kötü adam olarak kullandığı eleştirmen karakterinin intakımıda eleştirmenler tarafından alınmış oldu.

Tüm yorumlar (45)

Avatar
Sonhayal (Amatör) | 14 Şubat 2011, 18:57

Kurtulamaz tabi bu ne be çizgi dizisiyle genel hat dışında en ufak bir alakası yok!
Zuko, Sokka, Zukko'nun amcası karakterler için oyuncular bu kadar mı kötü seçilir bu ne be yuh!

Cevap Yaz
0
0
cancan810 (Amatör) | 13 Kasım 2010, 11:52

bence çizgi filmi daha güzel ve eğlenceliydi bu sıkıcı olmuş çizgi film daha güzeldi

Cevap Yaz
0
0
nilsuatasoy (Figuran) | 1 Ocak 2011, 11:02

aynen sana katılıyorum.

0
0
gungenir (Amatör) | 3 Ekim 2010, 17:21

Her bölümü 2, 3 kere izlediğim Avatar serisinin bu denli kötü bir filminin olması beni çok üzdü.
M.Night Shyamalan mükemmel sayılacak bir senaryoyu berbat etmiş. Zaten ne kadar kötü bir yönetmen olduğu figüranların her hareketinden belli oluyor. Dövüş sahnelerinde etrafa yerleştirilmiş askerler kendi başlarına garip hareketler yapıyorlar. Özellikle finaldeki savaş sahnesi korkunçtu. Bir kuşatma yaşanıyor ve numaradan kavga ettiği çok belli olan askerler arka planda hareket ederken ortalıkta çocuklar dolaşıyor.
Bu yapım çocuk kuşağındaki düşük bütçeli bir dizi olsaydı ancak bu kadar olabilirdi.
Tek arzum 2. ve 3. filmlerde başta yönetmen olmak üzere çoğu kadronun değişmesi.

Cevap Yaz
0
0
LiShengShun (Figuran) | 13 Ekim 2010, 12:31

hislerime tercüman olmuşsun umarım kadro değişir :(( Avatar Th Last Airbender şimdiye kadar her bölümünü 10 defadan fazla izlemişimdir fakar her izlediğimde ilk defa izliyormuşum gibi keyif alıyorum ama filmi büyük bir hayal kırıklığı oluşturdu bende :((

0
0
rimednakata (Amatör) | 4 Ağustos 2010, 13:08

3 BOYUTLU OLARAK İZLENMESİ GEREKEN MUHTEŞEM FİLMLERDEN BİRİ.. DAHA ÖNCE ÇİZGİ FİLM OLARAK İZLEMEMEM BUNU PEKİŞTİRDİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.. TÜM YAŞTAN İNSANLARIN ÖZELLİKLE AFM XPAND'DE MÜKEMMEL BİR KEYİFLE İZLEYECEĞİNE İNANIYORUM...

Cevap Yaz
0
0
HatunBAS (Profesyonel) | 19 Eylül 2010, 10:21

ozzylive katılıyorum :) UğurŞen o zaman sadece daha çok gelir elde etmek için mi 3D'ye çevrildi yani?

0
0
UğurŞen (Amatör) | 17 Ağustos 2010, 18:50

the last airbender önce 3dsiz cekilip sonra 3 boyutluya cevrilen bir film oldugu icin 3 boyut hissi pek verilmez filmde... clash of titans gibi ...

0
0
lavinyaseyma (Amatör) | 5 Ağustos 2010, 22:21

bence de sana katılıyorum ozzylive

0
0
ozzylive (Figuran) | 5 Ağustos 2010, 01:23

izlemeden konuştuğun çok belli :) hangi sahnesinde 3D'yi hissettin söylesene ?

0
0
testereozi (Amatör) | 4 Ağustos 2010, 00:24

aslında filmin adı avatar olcaktı.ama başka bir avatar filmi çıkınca filmin adı son hava bükücü oldu.

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz