Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Vampires Suck Filminin Yeni Klipleri Yayında!

Vampires Suck Filminin Yeni Klipleri Yayında!
3 Ağustos 2010

Ünlü Alacakaranlık serisini tiye alan Vampires Suck filminin yayınlanan yeni klipleri yayına girdi. Yönetmenliğini Jason Friedberg’ün yaptığı ve başrollerinde Matt Lanter (Tinker Bell: A Winter Story, 90210), Ken Jeong (The Hangover 2, Transformers 3), Anneliese van der Pol, Jenn Proske ve Chris Riggi isimler yer alıyor.

 

Black Eyed Peas Klibi:

Biri Beni Isırdı

 

Who are they? Klibi:

 

Biri Beni Isırdı

 

Konu:

Becca iki erkek arasında kararsız kalmıştır; gizemli, karamsar ve soluk benizli çocuk ile dayanıklı, sevimli ve ona “küçük gay kardeşi”ni hatırlatan çocuk arasında. İkisi arasında bir karar vermek için bir aile yemeğini sağ salim atlatmalıdır. İçinde bulunduğu romantik karmaşalar yeterli değilmiş gibi, bir yandan da kendisine küçük bir bebekmiş gibi davranan babasıyla da başetmelidir.

Tüm yorumlar (35)

Avatar
Bulutlarinkizi (Dublör) | 13 Mart 2011, 19:45

videolar çok komik daha güzelleri yokmu ya ?? :D bu film muhteşeem komikk

Cevap Yaz
0
0
Eylul-Michael (Figuran) | 1 Eylül 2010, 10:18

Filmi geçen gün izlemiştim tavsiye ederim çok komik :D:D:D

Cevap Yaz
0
0
FireBreather (Profesyonel) | 17 Ağustos 2010, 17:03

İzlemedim ama çok beğenicem.yani güzel olacağını düşünüyorum...

Cevap Yaz
0
0
FireBreather (Profesyonel) | 20 Ağustos 2010, 15:39

Hmm nette tr dublaj vardır herhalde en kısa zamanda tavsiyeni dinleyip izleyeceğim :)

0
0
oykudamon (Figuran) | 18 Ağustos 2010, 13:57

netten izledim ben çok komik tavsiye ederim :D

0
0
Wholki (Efsane) | 16 Ağustos 2010, 10:40

Filmi izledim. Şahsen izlemeden önce karakterlerin birbirlerine olan benzerlikleri ilgimi çekmişti fakat görüntüğü gibi eğlenceli bir film değildi. Çok saçma bi şekilde dalga geçmişler resmen. Korkun bir film serisinin yanından bile geçemez.

Cevap Yaz
0
0
ASIMELEK (Dublör) | 15 Ağustos 2010, 17:15

ALACAKARANLIK TİYEMİ ALMAK SAÇMALIK BU   SEYRETMEYE DEĞMEZ BİRİLERİ PARA KAZANMAK İÇİN YAPIYOR.

Cevap Yaz
0
0
FireBreather (Profesyonel) | 20 Ağustos 2010, 15:42

Bence de bende alacakaranlığı çok seven biriyim ama bence bu konudan bakarak eleştiremeyiz bu filmi bugüne kadar bi çok film tii'ye alındı ve komik'de oluyor Örnek:korkunç bir film :)yusufcuk:)bir dans filmi...

0
0
oykudamon (Figuran) | 18 Ağustos 2010, 13:58

ben bayılır alacakranlık hastasıyım ama hakkını verelim bu çok kmkk

0
0
safa-c (Amatör) | 17 Ağustos 2010, 11:14

biz buna komedi diyoruz.. ayrıca sen alacakaranlık ı ciddiye alıyosan o senin bileceğin iş. ayrıca alacakaranlık serisini ben de severim ama bu ti ye alma olayı güzel bi şey. son olarak emin ol alacakaranlık serisi de dahil bütün filmler para kazanmak için yapılıyor.

0
0
Görüşleriniz