Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Kurtlar Vadisi’nin Vizyon Tarihi Ertelendi

Kurtlar Vadisi’nin Vizyon Tarihi Ertelendi
13 Eylül 2010

Kurtlar Vadisi Filistin filminin yapımcısı Pana Film’den açıklama yapıldı. Açıklama şöyle: \"Kurtlar Vadisi Filistin filminin çekim takvimi yoğun aksiyon sahneleri, zor çalışma koşulları, yaşanan aksilikler gibi sebeplerden uzamıştır. Kurtlar Vadisi Filistin’in daha önce duyurulan tarihte vizyona girmesi mümkün olmadığından, vizyon tarihi ertelenmiştir.\"

Tüm yorumlar (17)

Avatar
turgutceber (Figuran) | 21 Eylül 2010, 11:19

KURTLAR VADİSİ FİLİSTİN 28 OCAK 2011'E ERTELENİ.
Pana Film’in yapımı ''KURTLAR VADİSİ FİLİSTİN'' filminin vizyon tarihi daha evvel 5 Kasım olarak bildirilmişti. Filistin’de yaşanan insanlık dramını konu alan “KURTLAR VADİSİ FİLİSTİN” filmi 28 Ocak 2011’de vizyona girecek. Filmin oyuncu kadrosunda Necati Şaşmaz, Gürkan Uygun, Kenan Çoban, Erdal Beşikçioğlu, Nur Aysan, Mustafa Yaşar, Erkan Sever, Zafer Diper, Umut Karadağ ve Ayten Uncuoğlu yer alıyor.

Cevap Yaz
0
0
MrFast001 (Amatör) | 20 Eylül 2010, 00:28

Sevgili HatunBAS demişsin ki \"KAÇ YAŞINDAN SONRAKİ İNSANLAR BİLE ÖZENEBİLİYORLAR\" bunun anlamı nedir ? bu özenen insanların demek ki karekterleri yok ki başka bir insana özeniyorlar ben hiç sağlam karekterli olup da tvdeki insanlara özenen birisi görmedim doğrusu bu eğitim,kültür meselesi.
 Birde Polat Alemdar gerçeği var ki.Ülkesini seven,ülkesini namusu gibi gören bir karekter uğrunda hayatından bile vazgeçebilen bir karakter. O yüzden medyanın oyununa gelmeyelim.Tv\'de önümüze her doğru gibi lanse edilene inanmalayım bir araştıralım,düşünelim. Ben en basitinden şuradan anlarım bu diziyi kimler karşı çıkıyor medyadan hangi yazarlar neden ? doğruluk derecesi.Bunlar sorgulanmadan her yazılana,her çizilene inanılıyor.
Hayatınızda kaç kere bu dizinin yönetmenini,senaristini dinlediniz,izlediniz ?.Ne yapmaya çalışıyorlar ? Bunların gerçekten derdi nedir ? Kaç kere yazılarını okudunuz ?Tv\'de tarihinde ilk defa bir dizi engellendi.Kim engelledi ? Biraz araştırın,sorgulayın.

Cevap Yaz
0
0
Misterija (Figuran) | 16 Eylül 2010, 22:25

Arkadaşım kulaktan dolma bilgilerle yorum yapmışsın gibi şeyler yazmışsın,saygı duyma stilin ilginç.ben izleyenlere değil kendini polat sananlara gülüyorum.benim sevmediğim kamera karşısında yalandan kahramanlık yapmaları ve insanların sanki polat alemdar gerçekmişçesine alkış tutmaları ve kendilerinin onun gibi sanmaları.ben lisedeyken özellikle (nedenini bilmiyorum)ülkücüler birbirlerine polat,memati,aldülhey gibi isimler takmışlardı.bi ara kurtlar vadisi pusu idi sanrım yayından kaldırıldı.neden kaldırıldı?bütün sol örgütlerin bölcü ve pk.k yanlısı olduğunu savunan bi dizi gibi geldi bana o bölümün bikaç sahnesine bakarken.kardeşçe yaşamaya çok ihtiyacımız olduğu şu günlerde milliyetçi duyguları körükleyen bi dizi ne olursa olsun hoşuma gitmez zaten.tabi burası sinemalarla ilgili bi site burda asla siyaset tartışması yapmam ama bu dizi siyaset içerdiği için yazdım.herkesin görüşü kendine.duyguları okşanan izlesin istediği kadar beni sahte kahramanlar etkilemiyo malesef...

Cevap Yaz
0
0
nnightstalkerr (Amatör) | 15 Eylül 2010, 13:57

bende sanada o kadar gülüyorumki bu yazdıklarına...\'\'kesinlikle sevmedigim bir diziydi\'\' demssin üstünede \'\'1 bölümünü bile izlemedim\'\' yazmıssın sağdan soldan duydugun yok bu dizi siddet yanlısıymıs yok silaha özendiriyormus vs. büsürü saçmalık dolasıyor zaten ortalıkta.tmm dizide silahlı ve siddet iceren sahneler yok demiyorum ama bu dizinin özü degil insanların bunu anlaması lazım.dizi türkiyede yasanan ve üstü kapatılmaya calısılan birck olayı gün yüzüne cikarma cesareti bulmus bir dizi.bardagın diger tarafından bakmayan bir insan icin ise birilerinin birbirini vurdugu silaha ozendiren saçma bir dizi kurtlar vadisi.sonra üstüne sinema filmlerini gene İZLEMEDEN begenmedigini yazmıssın ama tek bir sey soracam sana Amerika Irak savasının gercek yüzünü anlatan Kurtlar Vadisi Irak dan baska bir film cıkabldimi bütün dünyada.herkes biliyordu Amerikanın Irakta yaptıkları fakat kimse böyle bir film yapmaya cesaret edemedi ve bircok ülkde gise rekorları kırdı bu film gercekleri anlattgı icn

Cevap Yaz
0
0
nnightstalkerr (Amatör) | 15 Eylül 2010, 14:01

gzmergn tabi senin görüsünede saygı duyuyorum ama lütfen izlemeden bu kadar ön yargılı davranma

0
0
MrFast001 (Amatör) | 15 Eylül 2010, 00:30

Baktım ki burada bilen bilmeyen herkes kendince Kurtlar Vadisi dizisi hakkında yorum yapıyor yok şiddet,yok özeti vs.gerçek uzman ağzından dinleyelim bakalım.
Kurtlar Vadisi dizisinin şiddete özendirdiği görüşleri ne kadar doğru?Kanal D'de başlayan Kanıt dizisinin konsept danışmanlığını yapan Adli Bilimler Uzmanı Prof.Dr.Sevil Atasoy,Kurtlar Vadisi'nde işlenen cinayetlerden seyircilerin etkilendiği yönündekiyorumları değerlendirdi.Gazete Habertürk'ün sorularını yanıtlayan Sevil Atasoy,''O öldürme teknikleri Kurtlar Vadisi olmadan çok önce de vardı.Onlar sadece yaşanmış ve yaygın olan teknikleri kullandılar''dedi.Sevil Atasoy,cinayet işlemeyi kafasına koyan bir kişinin bir diziden ya da filmdenpek geçerli olmadığını anlattı.

Cevap Yaz
0
0
HatunBAS (Profesyonel) | 15 Eylül 2010, 13:59

TELEVİZYONDA BİR KEDİNİN GÖZLEİRNE YAPIŞTIRICI SÜRDÜKLERİNİ İZLEMİŞTİM YUHALAYARAK...1 AY SONRA BEN DE SAMSUN'DA BULDUM YAPIŞTIRICIYLA GÖZLERİ YAPIŞTIRILMIŞ :S ETKİLEMİYORSA O ZAMAN NEDEN FİLMLERİ VE DİZİLERİ YAŞLARA GÖRE SINIFLANDIRIYORLAR?

0
0
HatunBAS (Profesyonel) | 15 Eylül 2010, 13:56

EMİN MİSİN? KAÇ YAŞINDAN SONRAKİ İNSANLAR BİLE ÖZENEBİLİYORLAR... BİR KİŞİ BU DİZİ HAKKINDA BÖYLE BİR YORUM YAPTIYSA BUNUN ANLAMI İZLEYİN DEMEK DEĞİLDİR... BİZİM SINIFIMIZDA AKŞAM KURTLAR VADİSİNİ İZLEYEN SABAH POLAT ALEMDAR GİBİ OLUYRDU... MEMLEKETİMİZİN BUNDAN DAHA İYİ BİR ŞEYLERE İHTİYACI VAR EMİN OLABİLİRSİN...

0
0
Görüşleriniz