Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Maggie Grace de Vampir Oldu!

Maggie Grace de Vampir Oldu!
28 Eylül 2010

Taken filminin ünlü oyuncusu Maggie Grace, The Twilight Saga: Breaking Dawn filminin oyuncu kadrosuna seçildi. İki bölümden oluşacak olan filmde Maggie Grace, Irina rolünü üstlenecek. Irina karakteri Breaking Dawn filminde Edward ve Bella’nın gelecekleriyle ilgili olarak önemli bir rol üstleniyor.

 

Filmin yönetmen koltuğunda Dreamgirls filminden tanıdığımız Bill Condon yer alıyor.

 

Breaking Dawn’ın ilk bölümü 18 Kasım 2011’de vizyona girecek, ikinci bölüm ise 16 Kasım 2012’de.

Tüm yorumlar (48)

Avatar
NickJonasForever (Profesyonel) | 27 Temmuz 2011, 20:33

Harika bir oyuncu.Şafak vaktine yakışacağını düşünüyorum.

Cevap Yaz
0
0
TwostarT (Star) | 11 Mayıs 2011, 19:06

Maggieyi çok seviyorum. Lost dizisinde bir harikaydı. Sevdiğim bir oyuncu :)

Cevap Yaz
0
0
rebelqueen (Profesyonel) | 17 Ekim 2010, 10:53

ay ay ay taş taş taş :)
mükemmeL bir tercih oLmuş maggie grace ..
lost'taykende çok beğeniyordum bu kadını zaten

Cevap Yaz
0
0
edward-kolik (Figuran) | 3 Ekim 2010, 16:04

Bu kadından sper wanpir olurr laa xS Sexy kadnn <3

Cevap Yaz
0
0
GaYe-CULLEN (Figuran) | 9 Mart 2011, 11:48

irinaymışş

0
0
GaYe-CULLEN (Figuran) | 9 Mart 2011, 11:46

maggie hangi vampiri canlandıracak tanya mı kate mi? aynen aaa çok sexy olurlar o kehribar ve kırmızı gözlerle of of

0
0
TechnoWF (Figuran) | 4 Ekim 2010, 15:52

Doğrudurr

0
0
TechnoWF (Figuran) | 4 Ekim 2010, 15:52

Doğrudurr

0
0
Rare (Dublör) | 3 Ekim 2010, 05:03

Ailem 60'lı ve 70'li yaşlarında ve ne okuyacakları ne izleyecekleri konusunda oldukça seçici. Çok popüler olan herşeye önyargı ile yaklaşıyorlar! Fakat bu akşam eve geldiğimde annem ve babam televizyonda bir film izliyordu. Ne izlediklerine baktığımda izlemeyi ve okumayı reddettikleri "Alacakaranlık Serisi"nin ilk filmi olduğunu gördüm, ne düşündükleri izleyişlerinden belli olmasına rağmen bir de sormak istedim, çok beğenmişler... Hatta serinin diğer filmlerinide izlemek ve kitaplarınıda okumak istediklerini, bunca zaman bu seriye önyargı ile yaklaştıkları için pişman olduklarını söylediler.
Yani diyeceğim o ki; bırakın artık muhalefet olmayı! Ütopik söylemlerle Türk sinemasını ve Hollywood filmlerini ya da serisi olan diğer uyarlama filmlerle Alacakaranlık serisini kıyaslamayı! Ortada başarılı ve görsel haz uyandıran bir yapım var! Şapkanızı önünüze koyup hakkı hakka teslim edin artık!
Saygılarımla...

Cevap Yaz
0
0
sumuye (Amatör) | 16 Eylül 2011, 17:50

Bence bu film efsane olur ama insanlar muhalefet olmayı sürdürecektir. ^_^

0
0
Görüşleriniz