Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Amy Adams Lois Lane Oldu!

Amy Adams Lois Lane Oldu!
28 Mart 2011

Superman serilerinin en öenmli karakterlerinden Lois Lane\'i kimin canlandıracağı açıklandı. Superman\'in yeni filmde aşık olacağı oyuncu Amy Adams olacak. Birkaç hafta önce aile fertleri açıklanmasından sonra yapımcı firma tarafından Superman\'in kız arkadaşıda açıklanmış oldu.

 

Zack Snyder\'in yönetmen koltuğunda oturduğu filmde Henry Cavill, Diane Lane ve Kevin Costner\'ın isimleri açıklanmıştı.

Tüm yorumlar (21)

Avatar
TwostarT (Star) | 13 Mayıs 2011, 12:29

Amy Adams a hayranım. Çok iyi bir oyuncu ve çok güzel bir yüzü var. Bu karakter ona yakışıcağını düşünuyorum..

Cevap Yaz
0
0
meolinkh (Artist) | 30 Mart 2011, 16:04

Bu hatunu çok beğenirim, sevdiğim bir oyuncudur ama Henry Cavill için yaşı büyük bence. Biraz daha genç biri olsaydı daha iyi olurdu.

Cevap Yaz
0
0
barfilozofu (Artist) | 9 Mayıs 2011, 20:27

E adamların terhici Amy'den yana olmuş. para onların birşey diyemem.

0
0
meolinkh (Artist) | 1 Nisan 2011, 13:46

Olay taş gibi olmak mı sadece? Bir sürü taş gibi hatun var bunun annesi gibi duracak. Onları oynatsınlar isterseniz 27 yaşındaki oğlanın aşık olduğu karakter olarak. Ben bu kadını beğenmediğimi söylemedim. Normal hayatta büyük yaş farkı olan çiftlerin evlenmesi de hoş gözükmüyor bence. Bu da olmuyor yani. Süper kahramana başka taş gibi genç birini bulamıyorlar mı?

0
0
barfilozofu (Artist) | 1 Nisan 2011, 05:08

normal hayatta 50 yaşındaki adamlar kadınlar kendilerinden 20 küçüklerle evleniyorda. sinemada şöyle taş gibi kadının yaşını mı problem ediyorsun. hayret valla hayret  :D

0
0
Marionettee (Dublör) | 30 Mart 2011, 12:24

superman'in bir çekiciliği yok benim için ama Amy'i bir çok iyi yapımda izledim burda da başarılı olacaktır sanırım.

Cevap Yaz
0
0
Ruhpastasi188 (Profesyonel) | 29 Mart 2011, 23:28

Tanıdık bir yüz güzelde oyunculuğuda iyi gibi yakışmış bence

Cevap Yaz
0
0
sinematografi (Profesyonel) | 29 Mart 2011, 21:52

Yaw ben superman i şahsen çok itici bulmuşumdur eskiden beri ama Amy Adams çok güzel seçim aşka yolculuk filminde bence çok iyi bir oyunculuk sergilemişti.İzlersem onun hatrına izlerim:))

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz