Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Night Shyamalan'nın Son Projesi Onaylandı!

Night Shyamalan'nın Son Projesi Onaylandı!
5 Nisan 2011

M.Night Shyamalan, Son Hava Bükücü filmiyle yaşadığı büyük hüsrandan sonra yeni projesiyle tekrardan gündeme geliyor. Geçtiğimiz aylarda duyurduğumuz bilim-kurgu türündeki filmi, Columbia Pictures tarafından yapılan açıklamayla birlikte kesinlik kazandı.

 

One Thousand A.E. olarak basına yansıyan filmin başrollerinde Jaden Smith ve babası Will Smith yer alacak. Bu ikiliyi ilk kez Will Smith’in Oscar’a aday gösterildiği Umudunu Kaybetme filminde görmüştük.

 

Filmin konusu ise 1000 yıl sonraki bir gelecekte geçecek. Filmde genç bir çocuğun, bir kazadan sonra ayrı düştüğü babasını ve kendisini bu tehlikeli yeni dünyada korumaya ve kurtarmaya çalışmasını izleyeceğiz.

 

Bilim-Kurgu türündeki bu filmin senaryosunu Tanrının Kitabı’nın senaristi olan Gary Whitta’la birlikte Shyamalan yazdı.

 

Son projelerinde başarılı olamayan Shyamalan\'nın bilm-kurgu tarzındaki ilk filmi sinema dünyasında merak uyandırıyor. Bakalım Shyamalan\'ın bu başarısızlıklarının sonunu bilim-kurgu türü ve Smith ailesi getirebilecek mi ?

Tüm yorumlar (36)

Avatar
princessbabypriv (Amatör) | 30 Ağustos 2011, 19:37

işe smith ailesi dahil oluyosa film tutar arkadaşlar :))

Cevap Yaz
0
0
DeepDreams (Artist) | 30 Ağustos 2011, 16:59

Güzel haber. :) Bence bu adam her rolün altından kalkar.

Cevap Yaz
0
0
SenseiZeugma (Dublör) | 8 Nisan 2011, 00:26

Ya gerçekten hava bükücü hayal kırıklığımı ??
bunu beğenen bir tek ben miyim koca dünyada ??

Cevap Yaz
0
0
Shinodaa (Dublör) | 21 Ağustos 2011, 15:50

Ben Bunn çizgi filmini 3-4 kere izledim. ama filmini hiç sevmedim.
filmi 1 kere izlemeye kalktım ve midem bulandı :D
sonra krdeşimin ısrarıyla izledim sonuna kadar ve izlemez olaydım :D
yani okada berbat ve iğrenç bi film ıııy.

0
0
GeRYLiM (Amatör) | 8 Nisan 2011, 01:03

RoomOfAngel arkadaşın dediği gibi eğer çizgi filmini izledi isen o filmin ne kadar berbat olduğunu anlaman için sadece 10 dakka bile fazla gelir ben şahsen çizgi filmini 3 - 4 sefer izledim seri olarak keyifli bi çizgi filmdir ama filmini bir kere bile tamamen izleyemedim o kadar zorladım ama gitmedi işte belgeseli bile ondan daha güzeL yapıyorlar tekrar bi düşün derim burada yazanları

0
0
RoomOfAngel (Artist) | 8 Nisan 2011, 00:44

Animesini izlemedin sanırım.animesini izleyen biri asla filmi beğenmez beğenemez zaten:d

0
0
Sihrisulh (Dublör) | 7 Nisan 2011, 17:15

Bu filme kesnlkle gidin nedenmi ?
Şu yüzden ;
Shyamalan Son hava bükücü filmyle hayal kırıklığı yarattı bunu hepimz bilyrz.. Class ınn altında bi filme imza attı..İzleyclerden pek olumlu not almadı vs. Ama şimdi bu projeyle üzerndeki ölü toprağından kurtulmak istycktr .Sinema severlern üzernde iyi bir intiba bırakmk içn kötüyü unuttrmak içn elinden geleni yapıcktr..Dikkatleri şimdiden üzerinde çektide + İşin içnde Will Smith de var.Filmn kötü olablceği ihtimali biraz zayıf bi olaslk..Ha olurda kötü bi film olursa Shyamalan ın bundan sonraki filmlerine gitmk içn 2 kez düşünn derm şahet ben öyle yapcm.  :):)

Cevap Yaz
0
0
hamsiburgerci (Figuran) | 7 Nisan 2011, 16:44

Bazıları yine film çıkmadan yok film böyle olur, şöyle olur falan demişler. Yav bi bırakın da izleyek filmi. Will Smith'in hangi filminin başarısız olduğunu gördünüz. J. Smith'le beraber oynadığı filmler çok daha güzel. Filmi izlemeden bi şey diyemeyiz ama ben heyecanla bekliyorum...

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz