Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Sucker Punch'ın Özel Gösterimine Davetiye Kazananlar Açıklandı!

Sucker Punch'ın Özel Gösterimine Davetiye Kazananlar Açıklandı!
12 Nisan 2011

Zack Snyder\'ın 15 Nisan 2011\'de vizyona girecek olan yeni filmi Sucker Punch\'ın 14 Nisan 2011\'de İstanbul\'da ve Ankara\'da düzenlenecek olan özel gösterimine davetiye kazananlar belirlendi.

 

Sucker Punch’ın özel gösterimine katılma şansı yakalayan kullanıcılarımızın listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Tüm yorumlar (55)

Avatar
vizyondakifilmler (Dublör) | 15 Mart 2015, 22:57

christian bale benim gozumde çok iyi bik aktördür bkz makinist bkz dark knight iki filminide oyunculuğunu karşılaştırın seann penn de iyi nbir oyuncu iyi bir ikili olmus ma film nasıl olacak

Cevap Yaz
0
0
MustafaTk (Profesyonel) | 19 Eylül 2011, 17:03

Film fantastik ama fazla bir güzel tarafı yok o yüzeden fazla oy alamadı

Cevap Yaz
0
0
ErcanGunes (Dublör) | 15 Nisan 2011, 18:12

Filmi dün Sinemalar.c0m aracılığı ile yapılan özel gösteriminde izledim, İstanbul Profilo AFM'de. Bu katılım bir filmin özel gösterimine ilk defa katılımım olacaktı. Özel gösterime katılacak olan maksimum kişi sayısı 88 kişi olmasına karşın, salonda gerçekten kişi sayısı buna bakıldığında azdı. Ve salonun neredeyse yarısıda boştu. Daha fazla kişi alıp, salonu tamamı ile doldurabilirlerdi diye düşünüyorum. Ayrıca gösterim 1. salonda yapıldı. Salonun önünde ellerinde bulunan isim listesinden isimler kontrol edildi. Sinemalar.c0m'a 13 Nisan 2011 tarihinin 18:00 saatinden saatler önce belirtilen bilgileri E-Posta attığım ve E-Posta ulaştığı halde listede adımı bulamadılar. Neyse ki benim gibi bu sorunu yaşayan birden fazla kişi olmuş ve ismimiz listeye mavi tükenmez kalem ile eklendi görevli tarafından. Hiç bir sorun yaşatmadılar bu konuda, saolsunlar. Peki ya görevli kişi listede ismimizi bulamayınca giriş konusunda sıkıntı yaşatsaydı ne olurdu? Sinemalar.c0m bu konuda işini bence pek ciddiye almamış. Zaten listeden kontrol etme olayıda pek ciddi bir şekilde değildi. Yani görevlinin yanına gidip listeden ismini kontrol etmek istemeseniz ona bile bakmıyacaklardı gibi görünüyordu :) Ayrıca sinema müdürü ile telefonda filmden 1 önce görüşmemde, filmden önce kısa bir basın açıklaması olacağını belirtmişti. Öyle birşey olmadı :) Filme girdik, izledik sadece. Çok basit bir organizasyondu bu konuda açıkçası. Ayrıca diğer üyelerle kaynaşma, sosyaleşme anlamında hiç birşey yapılmadı ya da özel gösterim hakkında kısa bir konuşma veya fotoğraf çekimi bile olmadı. Aslında fotoğraf çekimi yapılıp, siteye etkinlikten görüntüler anlamında eklenebilirdi. Filme gelecek olursam; çoğu arkadaş filmi olumsuz yönde değerlendirmiş ama bence bu kadar denildiği gibi değildi. Aksine güzeldi. Film içeriğinde barındıran birbirinden güzel müzikler ön plandaydı. Ve film içerisinde bulunan sözler, size verdiği mesajlarda güzeldi. Film fantastik bir dünyada geçiyordu. Bu yönden normal dünya ile fantastik dünya arasında ki bağı müzikler ile yapmışlar ki bu oluşumda "LENNOX AKIL HASTANESİ" nde gerçekleşiyordu. Filmin görsel efektleri ve sahne geçişleride güzeldi. Kısacası film bazı eksik ve olumsuz yönlerini bir kenara bırakıldığında gayet güzeldi. Açıkçası film çok hoşuma gitti, güzel sonları ile...

Cevap Yaz
0
0
ASErc (Artist) | 15 Nisan 2011, 05:23

çekilişte isminin çıkması ama filme gidememek..!! nasıl duygu olduğunu yaşayan anlar ... maleseff başka işim çıktı ama yinede sinamalar.co ma teşekkür ederim.. Bu arada e-mail ime gönderilen mesaj nekadarda saçmaydı ya istanbulda kazanmışsın diyor ankarada ismim cıkıyo yönetici arkadaşın kafası iyiydi galiba...!!

Cevap Yaz
0
0
simyaci (Artist) | 16 Nisan 2011, 10:32

aynen ben de kazanıp gidemeyenlerdenim =)

0
0
MrpX (Figuran) | 15 Nisan 2011, 09:55

aynı kaderi paylaşıyoruz dostum :)

0
0
KUDOS (Star) | 15 Nisan 2011, 00:23

valla ben 2 kişi gittim malum öyle diyorlardı zaten salonda baya boştu ismim çıkmadı ne hikmetse sonra ismimi aldılar girdik hayatımdaki en komik film organizasyonluguna şahit oldum kaldıki onca sene sinemada çalıştıgım için neler gördüm geçirdim bir bilseniz :))

Cevap Yaz
0
0
jljs (Profesyonel) | 15 Nisan 2011, 11:58

ismin yoktu evet.. seni baya aradım .. ama sayende herkesle ahbap oldum :) gelip beni bulsaydın sana bukadr kızmıcaktım salonda yeterince az kız vardı zaten beni bulman daha kolaydı .

0
0
Görüşleriniz