Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Sinema Dünyasınınİki Dev İsmi Bir Araya Geldi.

Sinema Dünyasınınİki Dev İsmi Bir Araya Geldi.
6 Haziran 2011

Sinema dünyasının iki devi James Cameron (Avatar, Titanik, Aliens, Terminator 2) ve Micheal Bay (Transformers,Transformers: Yenilenin İntikamı, Armageddon, Pearl Harbor) ‘3D: DÖNÜŞÜMDEKİ BİR GÖRSEL SANAT’ söyleşisi altında bir araya geldi.

29 Haziran 2011’de gösterime girecek olan Michael Bay’in yönetmen koltuğuna oturduğu ve çekimler sırasında Avatar ekibiyle birlikte çalıştığı, Transformers: Ay’ın Karanlık Yüzü’nde 3 boyutlu çekim oldukça yoğun kullandı.

Tüm yorumlar (40)

Avatar
serdarr26 (Amatör) | 16 Haziran 2011, 09:41

arkadaşlar bişi soracam bu fiilmin son serisimi devamı gelecekmi acilen biri cevaplayabilirmi?

Cevap Yaz
0
0
optimusapo (Profesyonel) | 16 Haziran 2011, 10:13

tf 3 de cevapladım

0
0
snowboard83 (Profesyonel) | 15 Haziran 2011, 13:05

Artık bu filmin mantalitesi kalmadı ,filme katılacak daha bişey sanmıyorum olsada öle bizi ilk 2 filmde olduğu gibi sevdırmeyecektir emin olun,tecrit pilavının mikrodalga edilip artık kacıncı kere önümüze getirlmiş  hali diyorum...

Cevap Yaz
2
0
snowboard83 (Profesyonel) | 17 Eylül 2014, 16:12

tf kafasında hep istila var.Sanki bi pc oyunu gibi.Salt görsel efekt zenginliği bir film ,bende kalıcı olmuyor ne yazık ki.İnsan-robot sentezinin belli bir noktada tıkanacağı bir show beni daha fazla etkileyemez.Bu benim bu seri için keyfi yorumum.Kimsenin haz eleştirisini yapamam.

0
0
1Maeglin1 (Profesyonel) | 4 Temmuz 2011, 22:27

sanırım sen gençliğinde hiç transformers izlemedin tabi daha unicorn var emergon kaynaklarının arayışları var marsda araşlar filan vardı hatırladığım cybertronun vector sigma ve alpha trion var daha çok hikaye ve olay var küp hakkıdna gerçekleri filan eklerler daha çok 3 film daha çıkar rahat rahat

0
0
okky (Amatör) | 16 Haziran 2011, 14:05

sen film görmemişsin daha bu iki yönetmen film dünyasının altını üstüne getirir sadece ikisi... sadece izle:D

0
0
optimusapo (Profesyonel) | 16 Haziran 2011, 09:03

adamlar doğru söylüyo sen ne yapıyorsun hiç bir fikrin yada bilgin olmadığı  şeylerde yorum yazıyorsun bu da senin kaliteni gösteriyor birde sizin gibi tf düşmanları el parmaklarını geçmez ona göre...

0
1
telefunken (Amatör) | 15 Haziran 2011, 17:09

fxcelik doğru söylüyor. daha unicron gelicek,üç büyük silah var.yani daha var oğlu var.bu seferki filmi çok muhteşem bence.

0
0
FxCelik (Figuran) | 15 Haziran 2011, 14:42

Bu filmleri izlemekten öte hiç araştırdınmı acaba mantalitesi kalmadı diyebiliyorsun.Filme katılacak bişey kalmadı demişsin, filme daha bişey katılmadıki sen 4-5-6 da gelcek düşmaları gör nasıl hale geliyor film megatron kazın görünen ayağıydı sadece..

0
0
rcpgkgz (Figuran) | 14 Haziran 2011, 19:19

sinemanın iki dev ismi bir araya gelmiş deha ne olsun. acaba düşünüyorumda ilerde türk filmleride tüm dünyada yankı uyandıracakmı

Cevap Yaz
0
0
DOLUNAY1905 (Figuran) | 13 Haziran 2011, 17:24

İSTER MİLYONLARCA  APRA HARCASINLAR   İSTER BEDAVA  SİNAMA SALONLARINDA YAYINLARSINLA  TVDE DE YAYINLASINLA İZLEMEYECEĞİM BEN BU FİLMİ TEK BİR KİŞİ İÇİN İZLEDİM    ODA MEGA FOX   BİR YÖNETMENİN BİR YAPIMCININ KAPRİSLERİ YÜZÜNDEN MEGA FOX  DIŞLADI VE İDDAA EDİYOPRUM BU FİLM BAŞARILI OLAMIYACAK   BUNUDA BİR YERE YAZIN
MEHA FOX  GİBİ  GÜZEL ÇEKİCİ   BELKİ TOM RAİDERIN  VELİYATI OLAN BİRİ  HANGİ HALKLA ÇIAKRTIRLAR ANLAM VEREMİYORUM AMA BİRŞEYDEN EMEİNİM   MEGA FOX CANLARI İZLEMEYECEK  BOYKORT EDECEKLER AMERİKA  DA İSPANYADA İTALYADAN İSVEÇTEN JAPONYADAN TÜRKİYE YE KADAR BOYKURT BAŞLATILDI  SANAL ALEMDE   BİZDE KATILIYORUZ ORTAK NOKTA ŞU TRASFORMERS 3  İZLEME İZLETME KATIYORUM
TRASFORMER 3 AYIN KARANLIK YÜZÜ  BAŞARILI OLAMIYACAK

Cevap Yaz
0
0
mlh_kaydim (Profesyonel) | 2 Şubat 2012, 09:32

Türkçe hocan kımdı senın yada okuma yazmayı ogreten kımdı .d yasın kac yada 1 cı sınıftamısın önce bı yazmayı ogrensen keske ya

0
0
burakkefe1 (Amatör) | 30 Ekim 2011, 03:56

'film başarılı olamayacak bunuda biyere yazın' demişsin :) serinin en iyi filmi olmuş amaa? :)

0
0
burak4105 (Figuran) | 16 Haziran 2011, 14:14

Arkadaşım sen hakikaten megan fox abazasısın ayrıca megan fox yaptıgı açıklamalar yüzünden filmden kovuldu.

0
0
optimusapo (Profesyonel) | 16 Haziran 2011, 09:00

bana bak şu konuda büyüğümü dahi dinlemem sen tf yi megan için izledin öylemi? şimdi bak megan tf den önce kimdi bir mankendi değilmi ama sıradan birr manken yani bir hiç şu lane t olasıca megan fox tf sayesinde ünlendi ve tf2 den sonra hani üznlendi ya tf ye hakaretler savurdu birisi senin yaptığın işi küçümsese ne yaparsın söylermisin bana? cevap ver bana tamammı artık megan lafından kına geldi bi kere rosie megandan çok daha güzel yüzü daha sade ve doğallığıyla megana bin basar seni tf hayranlarından def ediyorum senin burada işin yok defol git tf den bir daha lütfen tf ye girme birkere ister izle ister izleme bizene ama senin yaptığın izlememe izletmeme boykotu adamlara yaptığın bir haksızlıktır yani harama girersin adamların ekmeğine su dökersin anladınmı bence senin gibi haramlarla dolu bir insandan başka bir şey beklenmez ama cezasını öbür dünyada verirsin neden çünkü adamların hakkını yersinde o yüzden

0
0
BabajetPrime (Figuran) | 14 Haziran 2011, 10:27

çamura düşen bir meyve yüzünden bir yapımı kimse kötüleyemez. sen çamurlu meyvenin peşinden gidebilirsin ağaç yemyeşil orada duruyor 29 haziranda büyümüş olarak ve tüm taze meyveleriyle karşımızda olacak.

0
0
kadQ (Figuran) | 14 Haziran 2011, 00:41

Bu arada megan fox transformers 2 den sonra altın bamya'ya    ( en kötü oyuncu ödülleri) mı aday olmuştu ? Evet evet yanlış hatırlamıyorsam öyleydi

0
0
kadQ (Figuran) | 14 Haziran 2011, 00:39

bunun yaşı kaç ya :) ya gelişmemiş bi odunsun, yada gelişme çağındaki bi ergensin :DBak abisi sana bişey söyleyim öncelikle, -Bu filmde birçok kişinin emeği var, alın teri var. sen bi megan fox için filme gitmeyin dersen hem onlara ayip etmiş olursun hemde bunu yaparak kişiliğinin ne derecede bozuk olduğunu herkese gösterirsin.-Daha ufak olabilirsin, hiç kız arkadaşın olmamış olabilir veya hiç bir kızın eline bile temas etmemiş olabilirsin, hatta ve hatta bir kız görünce sağa sola kaçanlardanda olabilirsin benim için hiç farketmez ama şunu bilki mankenlikten oyunculuğa geçmiş, daha oyunculuk nedir? nasıl yapılır? bilmeyen megan fox için bu filmi izlemeyenlerin sayısı bir elin parmaklarını geçmez...
Dip not: Micheal Bay&James Cameron   daha ne olsunki :):)

0
0
melikugur33 (Dublör) | 13 Haziran 2011, 17:44

arkadaşım yanlış biliyosun megan fox bi kaç laf etti film hakkında küçültücü ondan sonra kadrodan çıkaarıldı yani suç megan fox un !

0
0
AmrothDüzgün (Figuran) | 13 Haziran 2011, 14:45

Çocukluğumda okuldan dönünce TRT-1 de ilk önce Transformers arkasındanda GIJ başlardı. İkisinin de filmi çekildi. Ama öne çıkan Transformers oldu. Bunda bence 2. filmde soundtrack'ın etkisi de var.

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz