Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Harry Potter Ve Ölüm Yadigarları Bölüm 2'nin Son Fragmanı Yayınlandı..

Harry Potter Ve Ölüm Yadigarları Bölüm 2'nin Son Fragmanı Yayınlandı..
17 Haziran 2011

Ülkemizde 13 Temmuz, Çarşamba günü vizyona girecek Harry Potter Ve Ölüm Yadigarları - Bölüm 2\'nin bugün yayınlanan fragmanı.

Tüm yorumlar (129)

Avatar
onlygirlintheworld (Amatör) | 4 Temmuz 2011, 12:18

evet az kaldı :) heyecanla bekliyorum umarım sonu en güzeli olur hayal kırıklığı yaşatmaz. gel 13 Temmuz gel

Cevap Yaz
0
0
frozensun1347 (Dublör) | 3 Temmuz 2011, 12:43

son 10 gün Harry Potter severler! Serinin devamı için bu kadar bekledik ama yine de bu 10 gün biraz zor geçecek gibi :( Eminim ki beklememizin karşılığını alacağız :) Çok güzel olacak

Cevap Yaz
0
0
yasin382 (Dublör) | 27 Haziran 2011, 12:38

serinin son bölümünün finale yakışır bi fragmanı olmuş. tabi filmide öyle olcak. bekliyoruz :)

Cevap Yaz
0
0
cap0numFato (Artist) | 24 Haziran 2011, 23:50

Harry Potter .. Bitmememeli ya .:( Unutulmaz şeyler gerçekten filmlerde anlatılan , gösterilen herşey . Efektler , oyuncular , performanslar bütün hepsi . Mükemmel .. En sevdiğim seri filmi . Çok üzülüyorum . Her çıkan filmiyle ilgi odağı oldu . Vazgeçmek istemediğim bi alışkanlık gibi  . ;D Neyse her güzel şeyin bi sonu vardır . Bu final de tam Harry Potter 'a yakışır bi final olcak bence . Fragmanından da anlışılıyor . Sabırsızlıkla bekliyorum .. Unutulmaz sona yaklaşıyoruz maalesef . Hayırlısı . D

Cevap Yaz
0
2
roseshah95 (Amatör) | 26 Haziran 2011, 20:45

katılıyorum bi boşluk gibi.

0
0
Gayzer57 (Dublör) | 24 Haziran 2011, 21:56

Arkadaşlar bilmiyorum görüşüme katılır mısınız  ama  Hayatımda izlediğim en iyi fragmanlar son bölümün fragmanları  Müzik muhteşem olayların akışı düzgün, ve Dahada Gizemli Her şey Muhteşem olucak  ama sadace şunu sormak istiyorum harry Potterın tüm serisinde  Unutamadığınız  kısımlar ? paylaşırsanız sevinirim. benimki Azkabanda  Karanlık ormandaki Patronus büyüsü.

Cevap Yaz
0
0
cemre28 (Amatör) | 30 Temmuz 2011, 12:41

gerçekten de hayatmda izlediğim en iyi ve en heyecan verici fragman ! özellikle serinin kitaplarnı okuyanlar için bildiklerini böle frgmanda izlemk daha hycn verici :)

0
0
deniz-kizi-perisi (Dublör) | 25 Haziran 2011, 10:36

kesinlikle katılıyorum muhteşem =)

0
0
deniz-kizi-perisi (Dublör) | 25 Haziran 2011, 10:34