Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Türk filmleri Hollywood'u solladı

Türk filmleri Hollywood'u solladı
20 Kasım 2012

Türk yönetmen ve yapımcıların filmleri, gişede elde ettiği rakamlarla yüksek bütçeli Hollywood filmlerini geride bıraktı.

Vizyona girdikleri dönemde seyirciden büyük ilgi gören ''Selvi Boylum Al Yazmalım'', ''Asmalı Konak: Hayat'', ''Issız Adam'', ''İncir Reçeli'', ''Beni Unutma'', ''Aşk Tesadüfleri Sever'' gibi romantik filmlerin arasına son olarak James Bond serisinin son filmi ''Skyfall''u geride bırakan ''Evim Sensin'' de katıldı.

 

Özcan Deniz'in ''A moment to Remember'' isimli Kore filminin yerli uyarlaması olan ikinci filmi ''Evim Sensin'' gişede rakiplerini geride bırakarak en fazla izlenen film olmayı başardı. Yapım İlk 10 günde toplam 850 bin 604 kişi tarafından izlendi. Aynı anda vizyonda olan James Bond serisinin 23'üncü filmi ''Skyfall'' ise 151 kopyayla gösterime girdiği sinemalarda, ilk 10 günde 350 bin 16 seyirci tarafından izlendi.

Haber Kaynağı ntvmsnbc

Popüler Yorumlar

DayNYad (Figuran) | 20 Kasım 2012, 17:44

Yurdum filmleri yurdumda izleniyor diye gurur duyduğumuza inanamıyorum... Marifet mi şimdi bu? Üstelik bahsedilen film bizim filmimiz, bizim başarımı da değil hani...

1
8
denizkisacik (Amatör) | 20 Kasım 2012, 11:27

sollar tabi türk filmi ve sonuçta türkiyede solluyo sollasa ya ingilterede almanyada italyada

0
5

Tüm yorumlar (21)

Avatar
darkfairy (Artist) | 26 Kasım 2012, 17:42

Bunun nedeni gayet açık . Sürekli reklamı yapıldı millet filme özendi gitmek istedi güzel sandı filme gidince tırt oldugunu anladı . Sonra film gişe yaptı diye böbürleniyorlar .

Cevap Yaz
0
1
can_albayrak_39 (Amatör) | 25 Kasım 2012, 14:55

abi neden filmin uyarlama olmasına bu kadar tepki gösterdiniz?
iyi olmayabilir tamam ama yani sadece biz mi uyarlama yapıoruz sanıosunuz hollywood da çok yapıor bunu

Cevap Yaz
1
1
DayNYad (Figuran) | 26 Kasım 2012, 19:33

Alıntı bir film olduğunu düşünmüyorum, mekanlar bile benzetilmiş, Türk kültürüne empoze edilmemiş, oyuncular değiştirilmiş o kadar... Aslında esas sorun filmin yönetmeni, filmin altına senarist olarak imza atması ve sağ solda bu senaryo için çok emek harcadığına dair nutuklar atması... Aynı Kore filmi, Türkler tarafından daha önce alıntılandı zaten, esas alıntı oydu.

0
2
MeLaNKoLia19 (Figuran) | 23 Kasım 2012, 13:42

saçma haber.

Cevap Yaz
1
1
AmonRaa (Jön) | 22 Kasım 2012, 21:57

Skyfall gibi bir filmle yarışıyor, neredeyse iki kat izleyici kitlesine ulaşıyor ve bu büyük bir başarı olarak adlandırılıyor. Zannediyorum her alanda olduğu gibi sinema sektöründe de ucuzluktan yanayız. Duygu sömürü ile insanların zayıf noktalarını hedef alarak bir potansiyel oluşturmaya çalışan yerli yapımcıların bende daha fazla Hollywood filmi izlemesi gerekiyor. Olduğumuz yerde saymaya devam. Durmak yok....

Cevap Yaz
0
4
ZeyLeda (Dublör) | 22 Kasım 2012, 17:02

Bir filmin kendi ülkesinde çok izlenmesi "başarı" değil "olması gereken"dir zaten.

Cevap Yaz
1
5
Görüşleriniz