Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Sinefil Yarışmasının 2. Hafta Kazananları Belli Oldu

Sinefil Yarışmasının 2. Hafta Kazananları Belli Oldu
4 Ocak 2013

Sinefil’in 3. Haftası bugün öğlen saat 12.00’da başladı !!! Durmak yok yarışmaya devam ;)

 

2.Haftanın şanslı kullanıcıları ile Vodafone Freezone, sinemalar.com'da belirtmiş olduğunuz e-mail adresleriniz ile iletişime geçecektir. Detaylı bilgi için yarışma koşullarını okuyabilirsiniz.

 

İşte 2.haftanın kazananları :

 

                                
1.anilozkan 35261
2.doganayozgen 32568
3.korcane 31538
4.onurcuk55 31111
5.ozgur_tasin 30856
6.busrakurt 30016
7.ilCattivo 30003
8.melike158 29616
9.06PoPCorN 29338
10.splinter35 29020

 

Popüler Yorumlar

KorJawa (Dublör) | 4 Ocak 2013, 17:59

jejep---buraya salakça yorum yapacagın zamanı yarışarak harcasan bişiler ogrenirsin belki

3
7
NGDesigN (Artist) | 7 Ocak 2013, 23:54

3. hafta inat ettim ilk 10 a gireceğim diye.. ama maşallah elemanlar pc ile yatıp kalkıyo.. bu gidişle ilk defa hedefime ulaşamicam.. 1 saatte 350 soru cevaplanırmı yaa :D :D çocuğu arayıp "al bu 50 lirayı 2 bilet bide mısırpatlağı al" diyesim geldi yaa..

0
4

Tüm yorumlar (6)

Avatar
KorJawa (Dublör) | 28 Ocak 2013, 11:30

slmlar 2,hafta kazandık nerdeyse 1 ay olacak hala ne arayan var ne soran vodafone dan ne zmn alıcaz biletleri acaba
bosunamı yaptınız o yarışmayı..

Cevap Yaz
0
2
KorJawa (Dublör) | 31 Ocak 2013, 00:01

bende aldım bgn fida filmi aradım 31 mart a kadarmış istedıgın tarihte ıstedığın seansta davetıyede yazılı olan sinemadaki filmler için ..

0
1
PoPC0RN (Dublör) | 30 Ocak 2013, 10:55

:)) an itibariyle biletim elimde 31.03.2013 Fakat tek sorun her sinemada gecerli olmaması :)

0
1
KorJawa (Dublör) | 28 Ocak 2013, 20:21

beni aramadı o hanimefendi :) ama sinemalar yonetımden cevap geldi özur dilemece falan en kısa zamanda bılgılendırıleceksiniz diye.Beklıyoruz bakalım..Hangi filme ve sansa vericekler acaba yada davetiye gibi bişimi vericekler ıstedıgımız film ve seansta kullanıcaz ?

0
2
PoPC0RN (Dublör) | 28 Ocak 2013, 16:02

evet , beni şimdi aradılar. 2-3 gün içinde teslim edileceğini belirtti arayan hanımefendi :)

0
0
KorJawa (Dublör) | 20 Ocak 2013, 00:29

2 hafta oldu hala arayan soran yok vodafone dan sinemalar dan tel adres vs alındı ama ??

Cevap Yaz
0
3
KorJawa (Dublör) | 8 Ocak 2013, 13:32

kazanan arkadaşları vodafonedan arayan oldumu mail ve tel falan verdik yonetime ama arayan falan yok hala

Cevap Yaz
0
2
NGDesigN (Artist) | 7 Ocak 2013, 23:54

3. hafta inat ettim ilk 10 a gireceğim diye.. ama maşallah elemanlar pc ile yatıp kalkıyo.. bu gidişle ilk defa hedefime ulaşamicam.. 1 saatte 350 soru cevaplanırmı yaa :D :D çocuğu arayıp "al bu 50 lirayı 2 bilet bide mısırpatlağı al" diyesim geldi yaa..

Cevap Yaz
0
4
KorJawa (Dublör) | 4 Ocak 2013, 17:59

jejep---buraya salakça yorum yapacagın zamanı yarışarak harcasan bişiler ogrenirsin belki

Cevap Yaz
3
7
jejep (Figuran) | 7 Ocak 2013, 22:42

Doğruysa 43 yaşında adamsın bu yaşına gelmişsin yazdığım eleştireme ve düşünceme "salakça" diye bir kelimeyle bana hakaret ediyorsun.Evet sorular birşey öğretiyorsa senin benden daha çok öğrenmene ihtiyacın var öyle gözüküyor.

3
3
Görüşleriniz