Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Oyuncular 'en iyileri' seçti

Oyuncular 'en iyileri' seçti
28 Ocak 2013

Oscar'ın habercisi olarak görülen ödüllerden biri olan Screen Actors Guild (Oyuncular Birliği) ödülleri sahiplerini buldu.

1995 senesinden beri dağıtılan Oyuncular Birliği ödülleri dün geceki törenle sahiplerini buldu.

 

'Silver Linings Playbook' filmindeki rolüyle Jennifer Lawrence en iyi kadın oyuncu ödülünün sahibi olurken, 'Lincoln' filmindeki rolüyle Daniel Day-Lewis en iyi erkek oyuncu ödülüne layık görüldü.

En iyi oyuncu kadrosu ödülünü ise Ben Affleck’in yönettiği 'Argo' filminin oyuncuları kazandı. Ben Affleck '30 Rock' ile Komedi dalında En İyi Erkek Oyuncu kategorisinde ödül alan Alec Baldwin ise ödülü 7. kez üst üste kucaklamış oldu.

 

Ödül kazananların tam listesi ise şöyle:

 

SİNEMA KATEGORİLERİ


En İyi Oyuncu Kadrosu: Argo

En İyi Erkek Oyuncu: Daniel Day-Lewis, Lincoln

En İyi Kadın Oyuncu: Jennifer Lawrence, Silver Linings Playbook

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Tommy Lee Jones, Lincoln

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Anne Hathaway, Les Miserables


TELEVİZYON KATEGORİLERİ

Drama

En İyi Oyuncu Kadrosu: Downtown Abbey

En İyi Erkek Oyuncu: Bryan Cranston, Breaking Bad

En İyi Kadın Oyuncu: Claire Danes, Homeland

Komedi

En İyi Oyuncu Kadrosu: 30 Rock

En İyi Erkek Oyuncu: Alec Baldwin, 30 Rock

En İyi Kadın Oyuncu: Tina Fey, 30 Rock

Mini dizi/televizyon filmi

En İyi Kadın Oyuncu: Julianne Moore, Game Change

En İyi Erkek Oyuncui: Kevin Costner, Hatfields&McCoys

 

Haber Kaynağı ntvmsnbc

Popüler Yorumlar

SokakYorumcusu (Figuran) | 28 Ocak 2013, 18:22

Alttaki eleştirileri okudum ve hiç katılmıyorum.Jennifer Lawrence gittikçe kendini aşan daha da başarılı olacak bi oyuncu.23 yaşında olan bi oyuncunun bu derece iyi kaliteli filmlerde rol almasıyla birlikte bu ödülü hakettiğini düşünüyorum. Bryan Cranston, Breaking Badle ödül almasıda çok anlamlı.Böylesine bi dizi ve oyunculuk çok az gelir.Gerçekten B.Cranston o karakteri oynamıyo yaşıyo hissiyatı veriyor.Ödülü hakketmiş.

0
4
bma905 (Amatör) | 29 Ocak 2013, 13:18

Anlamadığım ben birileri seviyor diye sevmek zorunda mıyım? Herkesin iyi oyuncu anlayışı farklıdır, en usta tiyatrocular bile hatta eleştirmenler bile bu durumda birbiriyle hep çatışır, anlamadığım şu ki bunu neden kişisel bir şeymiş gibi hemen şu filminde iyiydi şunda şöyleydi izlemedin mi birde yok megan fox mu alıcak mış. Sinirlendiriyorsunuz zevklerim sizinle aynı değil ya abuk subuk cevap yazmayın bana beğenmiyorum arkadaşım bana göre durum bu pardon da karışmayın yapıcaksanız da daha profesyonel yorumlar yapın öyle tartışalım, dediğiniz filmi de izledim inanın 30 küsur yaşında bunun gibi o kadar klasik Abd aşk filmi seyrettim ki oradaki diğer başroldaki kadın oyunculardan bir farkı yoktu yani bir çıta üstüne çıkmış da değil kaldı ki o türden filmleri sevmeyen biri olduğum için beni sizi etkilediği gibi etkilememişte olabilir lütfen biraz hoşgörü ben beğenmiyorsam beğendirmeye çalışmayın yada abuk subuk saldırmayın. İyi günler hepinize.

1
4

Tüm yorumlar (6)

Avatar
yoes cabul (Artist) | 3 Şubat 2013, 09:25

hugh jackaman ve anne hathaway alması gerek favorim

Cevap Yaz
0
0
ufuk_dream (Amatör) | 29 Ocak 2013, 21:45

Christoph Waltz ' a resmen haksızlık.!

Cevap Yaz
0
2
spaceboys (Amatör) | 29 Ocak 2013, 03:20

Tommy Lee Jones flimde kaç kere gözüküyor ki Christoph Waltz hakediyordu kesinlikle...

Cevap Yaz
0
2
SokakYorumcusu (Figuran) | 28 Ocak 2013, 18:22

Alttaki eleştirileri okudum ve hiç katılmıyorum.Jennifer Lawrence gittikçe kendini aşan daha da başarılı olacak bi oyuncu.23 yaşında olan bi oyuncunun bu derece iyi kaliteli filmlerde rol almasıyla birlikte bu ödülü hakettiğini düşünüyorum.
Bryan Cranston, Breaking Badle ödül almasıda çok anlamlı.Böylesine bi dizi ve oyunculuk çok az gelir.Gerçekten B.Cranston o karakteri oynamıyo yaşıyo hissiyatı veriyor.Ödülü hakketmiş.

Cevap Yaz
0
4
JKim (Profesyonel) | 28 Ocak 2013, 16:27

Jennifer lawrance adını görür görmez seçenlere lanet okudum

Cevap Yaz
8
7
devrim_senturk_127 (Amatör) | 29 Ocak 2013, 15:33

Niye bu kadar büyütüldü ki ya? Herkesin beğendiği beğenmediği kendine, bence Hitchcock filmiyle Helen Mirrenr'ın alması gerekirdi, o kadının yanında Jennefir kimmiş ya? Umut Işığım filmi fazla abartılıyor imdb de bile o kadar puan çok o filme neyse ya şimdi bana da terslenmeyin, kapatalım en iyisi konuyu uzamasın fazla :)

1
1
bma905 (Amatör) | 29 Ocak 2013, 15:24

Teşekkür ederim, ama kimin yetenkli olduğu da kişisel bir konudur sen Jennifer Lawrence'ı yetenekli bulursun bende Anne Hathaway'ı hatta onun oynadığı pek çok Romantik komedide çok daha iyi olduğunu söylerim ya da Olivia Wilde derim illaki Jennifer tarzında bir şey istiyorsan ama dediğim gibi bu benim bakış açım benim değer yargılarım üzerine kişisel zevkimdir benim yetenek anlayışım farklıdır yani kalkıpta sizin Mefan Fox'u mu daha yenetenkli buluyorsunuz dediğiniz yorum çok saçma kaçmış ki ben Jennifer'ın açlık oyunları kitabının etkisiyle fazla abartıldığını düşündüğüm için arkadaşa katılmıştım bu kadar basit ayrıca Mefan Fox falan kim bilmiyorum bile mankendi diye hatırlıyorum tamda bilgim yok kişi hakkında onunla da sürekli alay etmek hoş değil herkes yerinde sağ olusn ama benim bakış açım Jennifer'ın abartıldığı yönünde her dönem olur böyle belli popüler filmlerde çıkıverirler fazla abartılırlar falan filan bu benim görüyüm, ve kızgınlığımda verilen cevapların saçmalığıydı açıkçası hayır yazdığım yorumu tekrar okutturdunuz bana sanki Jennifer Lawrence'a küfretmişim gibi bir cevap olunca neyse boşverim dediniz ya zevkler renkler tartışılmaz bencede tartışılmaz.

1
2
EddardStark (Amatör) | 29 Ocak 2013, 15:07

Elbette zevkler le renkler tartışılılmaz ama bizim tartiştimiz kim beğendin dğil kimin daha yeteneklı oyunucu olduğu niye bu kadar sinirlendın kı sadece tartişiyoduk sen megan foxin Jennifer lawrence dan daha yetenklı bulyorsan o senin görüşün ve elbette saygi duyarım. Ben Kendı görüşüm belirtim senin görüşüne de saygım var.

0
1
bma905 (Amatör) | 29 Ocak 2013, 13:18

Anlamadığım ben birileri seviyor diye sevmek zorunda mıyım? Herkesin iyi oyuncu anlayışı farklıdır, en usta tiyatrocular bile hatta eleştirmenler bile bu durumda birbiriyle hep çatışır, anlamadığım şu ki bunu neden kişisel bir şeymiş gibi hemen şu filminde iyiydi şunda şöyleydi izlemedin mi birde yok megan fox mu alıcak mış. Sinirlendiriyorsunuz zevklerim sizinle aynı değil ya abuk subuk cevap yazmayın bana beğenmiyorum arkadaşım bana göre durum bu pardon da karışmayın yapıcaksanız da daha profesyonel yorumlar yapın öyle tartışalım, dediğiniz filmi de izledim inanın 30 küsur yaşında bunun gibi o kadar klasik Abd aşk filmi seyrettim ki oradaki diğer başroldaki kadın oyunculardan bir farkı yoktu yani bir çıta üstüne çıkmış da değil kaldı ki o türden filmleri sevmeyen biri olduğum için beni sizi etkilediği gibi etkilememişte olabilir lütfen biraz hoşgörü ben beğenmiyorsam beğendirmeye çalışmayın yada abuk subuk saldırmayın. İyi günler hepinize.

1
4
MiaWallace94 (Profesyonel) | 28 Ocak 2013, 23:11

açlık oyunlarında iyi oynamamıştı evet ama silver lining playbookta gayet iyi oynamış

0
0
Abc345 (Figuran) | 28 Ocak 2013, 21:59

Eddard reise katılıyorum, Jeniffer Silver Linings Playbook'da çok iyi bir iş çıkarmış. Genç bir yetenek bence. Daha birçok filmde göreceğimize eminim.

1
2
EddardStark (Amatör) | 28 Ocak 2013, 20:34

niye kadin çok iyi oyuncu kime verseydiler ödülü megan fox a mı? izledınmı Silver Linings Playbook'u ben şahsen izledın ve oyunuculuğu kesinlikle takdire değer ben bu oyunucu'nun o kadar yeteneklı olduğunu bilmyordum bence hak edilmış bir ödül.

1
3
bma905 (Amatör) | 28 Ocak 2013, 16:38

Valla bir dönem biri parlıyor anlamıyorum bu kız o kadarda iyi değil aslında nedense şu aralar ilgi çok anlamadım. O değilde Sefillerde Russol Crowe'un oynadığı Polis Memuru Javert rolünü nasıl oynamış merak ediyorum ilk okuduğumda enfes bir cast olmuş dedim ama beklediğimden az ödülle dönüyor, müzikal olmasının bir etkisi galiba tabii Lincoln filmini de merak ediyorum ama şu Jennifer benide deli ediyor.

4
5
Görüşleriniz