Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Alan Cummings X-Men: Days of Future Past Filminde Yok

Alan Cummings X-Men: Days of Future Past Filminde Yok
14 Mart 2013

18 Temmuz 2014’te vizyona girecek olan X-Men: Days of Future Past filminde, eski serilerden bir çok oyuncu kadroya dahil edilirken, “Nightcrawler” karakterini canlandıran Alan Cumming’in yeni filmde yer almayacağı açıklandı. Cumming’in CBS kanalında yayınlanan The Good Wife dizisindeki rolüne devam ettiği ve Şirinler 2 filmi için mikrofonun arkasına geçerek, seslendirme yapacağı biliniyor, ancak X-Men serisinde neden yer verilmeyeceğiyle ilgili olarak detaylı bir açıklama yapılmadı.

 

 

Yeni filmde 1981 yılında yayınlanan Uncanny X-Men 141. Ve 142 sayılarının senaryosuna dayanılacak. Senaryoda kötü mutantların önemli bir devlet adamını öldürmesiyle, devletin mutantlara karşı savaş başlatmasını konu alacak.

 

Hugh Jackman, Ian McKellen, Patrick Stewart, James McAvoy, Jennifer Lawrence, Michael Fassbender, Nicholas Hoult, Anna Paquin, Ellen Page, Shawn Ashmore ve Halle Berry gibi isimler başrolünde yer alırken, Peter Dinklage ve Omar Sy de yeni filmde görev alacak diğer isimler.

Tüm yorumlar (11)

Avatar
Atatrk (Amatör) | 17 Mart 2013, 09:37

Zaten bir çok X-men filminde Hugh Jackman'a ağırlık veriliyor.Yokluğu pek fazla hissedilmez gibi geldi bana.

Cevap Yaz
0
0
barbaroscakir (Amatör) | 15 Mart 2013, 09:28

hugh jackman varsa gerisi idare edilir :)

Cevap Yaz
0
0
VolkanT (Profesyonel) | 14 Mart 2013, 20:57

Adam katılmıyorsa yoğundur dayı boyle bır flımı gerı cevırıyorsa ya sızın verdınızden cok para kazanıyor yada işleri güçleri cok yogun yanı bır suru sebep olabılır her neyse onsuz flım olabılır yanı anlıyacanız ama X men Jackmansa sıkıntı yok her zmankı gıbı bu flımıde beklıyorum :) serılı flımlere bayılyorum.

Cevap Yaz
0
1
HiHitlerAd (Jön) | 14 Mart 2013, 18:59

O değilde Magneto'nun gençliğindeki karakteriyle (Michael Fassbender) yaşlandığındaki karakteri (Ian McKellen) hiç uyuşmuyor benim gözümde. Tip olarak değil kişilik olarak.

Cevap Yaz
0
1
swwagger (Profesyonel) | 14 Mart 2013, 15:45

Bence cok kotu olmus, "Kurbaga adam" cizgi dizide Magnetonun yaninda yer alan, bir cok savasta kendisini gosteren muhtesem bir mutant'dir, neden kadroya sokmadilar anlamadim. Ama senaryo harika olacak. Uncanny X-Men 141. Ve 142 sayılarında, onemli bir devlet adamini olduruyorlar, devlet de buna care olarak "Sentinel" adini verdikleri binalar kadar uzun olan mekanik robotlar icaat ediyor, gorevleri ise "Nerede bir mutant gorurlerse yok etmek". Ana temaya sadik kalirlarsa muhtesem bir film bizi bekliyor

Cevap Yaz
0
1
DayNYad (Figuran) | 14 Mart 2013, 19:17

Bende Kurbağa Adam ı severim ama serinin çekilen ilk filminde öldürdüler maalesef, gerçi bunda olmalıydı yok, ne yazık ki...

0
2
swwagger (Profesyonel) | 14 Mart 2013, 18:19

Haklisin DayNYad, Kurbaga adam Spiderman cizgi romaninda yer almisti, ben "Kurbaga Adam" tirnak icinde demistim hani Nightcrawler kurbaga gibi bir sey mesela, uzun dil, cok yuksege ve cok uzaga sicrama yetenegi, ellerinde ve ayaklarinda uc'er parmak, gibi seyler. ;)

0
0
DayNYad (Figuran) | 14 Mart 2013, 17:26

Bu kişi Kurbağa Adam değil ki...

0
2
Görüşleriniz