Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Beren Saat Kör Sağır ve Dilsizi Oynayacak

Beren Saat Kör Sağır ve Dilsizi Oynayacak
30 Mayıs 2013

İntikam dizisinin birinci sezonun çekimlerini tamamlayan Beren Saat, tatil yapmak yerine çalışmaya devam ediyor.

 

TMC Film’in yapımcılığını üstlendiği ve Uğur Yücel ile birlikte kamera karşısına geçecek olan Beren Saat, Benim Dünyam isimli filmde doğuştan kör, sağır ve dilsiz bir kızı canlandıracak. Filmin konusunda küçük yaşta hayatına giren Uğur Yücel ile birlikte, fiziksel engellerine rağmen üniversiteye girmeye çalışmasını konu alacak. Çekimlerine Haziran ayında başlanacak filmin, vizyona giriş tarihi henüz bilinmemektedir.

 

Popüler Yorumlar

Ewto (Figuran) | 31 Mayıs 2013, 00:32

Bu ülkenin senariste ihtiyacı var.

0
13
tony06 (Profesyonel) | 31 Mayıs 2013, 11:53

hatta bol bol senariste ihtiyaç var

0
7

Tüm yorumlar (20)

Avatar
mormavi41 (Amatör) | 23 Eylül 2013, 10:33

bizde çalıntı filmlerde bol bol gişe yapıyo maalesef. örnek olarak evim sensin Güney Kore yapımı " a moment to remember" filminin aynısıydı ve bu ülkede dünya sinemalarını takip eden kişi sayısı binleri geçmediği için büyük beğeniyle izlendi. o yüzden çakma da desek çalıntı da desek nafile.. evim sensini izlemediğim gibi benim dünyam flmini de izlemem ben o tadı çoktan aldım çünkü

Cevap Yaz
3
4
mormavi41 (Amatör) | 23 Aralık 2013, 20:48

haksızsınız çünkü 2004 yapımı. biraz daha dikkattt ! :)

0
1
tc_ege_yagizuyar (Amatör) | 8 Kasım 2013, 16:16

iyide a moment remember 2014 yapımı film biz daha2013 deyiz haksızmıyım

2
1
gordeslideniro (Profesyonel) | 22 Eylül 2013, 15:19

Sanat hırsızlığına hayır. Uğur Yücel benim gözümdeki değerini yitirmiştir. Uyarlama olayını birebir kopyalama ile karıştırmış. Gidin Black filmini izleyin...

Cevap Yaz
2
5
sfkpmkk (Amatör) | 7 Eylül 2013, 01:59

bir gece sabaha kadar ağlayarak izlediğim muhteşem film black ..bence orjinal hali izlenmeye değer...

Cevap Yaz
2
4
ModernArt (Dublör) | 16 Temmuz 2013, 18:11

Çalıntı filmler yapmanın modası Türk sinemasında ne zaman geçecek çooook merak ediyorum.Bu film de Evim Sensin gibi çok izlenir.

Cevap Yaz
0
6
vildaniye_altinoz (Amatör) | 28 Haziran 2013, 15:53

black diye bir hint filmi vardi senaryo ayni yaww offf amerikan filmlerini biraktilar yeni moda hint ve kore filmlari herhalde

Cevap Yaz
0
4
Görüşleriniz