Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Geng Han Transformers 4 Kadrosunda!

Geng Han Transformers 4 Kadrosunda!
15 Temmuz 2013

Çin'nin ünlü ve genç oyuncularından Geng Han, Transormers serisinin dördüncü filminde yer alacağı açıklandı.

 

Çin'le yapılan yapım anlaşmasıyla birlikte, ünlü oyuncunun kadroya dahil edilmesiyle birlikte, Han'ın hangi rolde yer alacağı merak konusu oldu. Şuan için rolüyle ilgili olarak resmi bir açıklama yapılmasada, filmin ünlü yönetmeni Michael Bay oyuncuyla ilgili olarak "Han, Çin'de sevilen bir oyuncu ve onun filmimizde yer almasından çok mutluyum" açıklamasını yaptı.

 

Filmin başrollerinde Jack Reynor, Mark Wahlberg ve Peter Cullen gibi isimler yer alıyor. Filmin vizyon tarihi ise 27 Haziran 2014.

Popüler Yorumlar

VolkanT (Profesyonel) | 15 Temmuz 2013, 17:33

Seneye bu civarlarda izlemiş oluruz işte :) Bakalım 4 seri nasıl olcak zaman yaklaştıkça açıklamalar falan tek tek kadrolar falan tek tek çıkmaya başlıyor. Bekliyecez bakalım

0
4

Tüm yorumlar (8)

Avatar
feritcali (Amatör) | 9 Ağustos 2014, 23:43

internete çıksın

Cevap Yaz
0
0
akinkaraoglaninfeysbuku (Amatör) | 14 Ağustos 2013, 14:38

ya bişey soracaktım 4. filimde shia labeouf olucakmı cevap verirseniz :)

Cevap Yaz
0
1
Kiara (Figuran) | 15 Mart 2014, 21:14

hayır olmicak hatta eski kadronun hiçniri olmicak kadro tamamamen yeni

0
0
cihat_yokus (Amatör) | 17 Temmuz 2013, 14:05

adamlar muhteşem film yapıyor siz oyunculuları eleştiriyorsunz önemli olan film :)...

Cevap Yaz
0
1
mertcan_karacan_7 (Amatör) | 16 Temmuz 2013, 16:37

4 Demeyin allah aşkına ya Sihia LaBeouf, Josh Duhamel, Tyrese Gibson ve John Turturro hiç biri bu filmde oynamıyor..

Cevap Yaz
0
2
AweSome61 (Dublör) | 16 Temmuz 2013, 14:04

Yuh arkadaş. Millet manken kızın koskoca Megatron'u gaza getirmesine, bumblebee'nin Sam'in köpeği gibi saçma bir role sokulmasına, dandikten senaryoya ne kadar meraklıymış. Ben de izliyorum bu filmleri, çıktığı zaman dördüncü filme de gideceğim ama körü körüne bir şeye bağlanmaya gerek yok. Micheal Bay mahvetti seriyi. Aklınız alıyor mu Sam gibi birinin Rosie Huntington-Whiteley gibi biriyle çıkabileceğini? Tamam sinema bu ama biraz tutarlı olmakta fayda var. Koskoca Optimus, Sam'e yalvarıyor sen kurtarabilirsin bizi diye. Böyle olmasını mı istiyorsunuz Transformers serisinin? Adım gibi eminim Zack Snyder falan çekse şu filmi şimdikinden bin kat daha iyi olur. Yazık oluyor güzelim efektlere. Link vermek isterdim ama onaya düşüyor o zaman yorum o yüzden Micheal Bay severler you ile başlayıp tube ile biten malum video sitesine Terminator 5 ( 2013 ) Trailer directed by Michael Bay ve Michael Bay South Park yazıp, bu iki videoyu da izlerse aslında Micheal Bay'in mantıklı izleyiciler tarafından nasıl görüldüğünü anlamış olurlar.

Cevap Yaz
3
3
Ghostlyy (Dublör) | 22 Temmuz 2013, 19:52