Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Transformers Age of Extinction Filminin Çin Çekimlerinden Özel Görüntüler

20 Kasım 2013

Transformers serisinin dördüncü filmi Age of Extinciton filminin Çin'deki çekimleri sırasında özel olarak çekilen kamera arkası videosu karşınızda!

 

Filmin Çin'deki çekimleri sırasında hazırlanan videoda, eski filmlerine nazaran daha çok araba patlama sahnesine yer verildiği ve yeni model "Autobots"lar ile bizleri tekrardan heyecanlı bir filmin bekliyor.

 

Filmin başrollerinde Mark Wahlberg, Nicola Peltz ve Jack Reynor gibi isimler yer alırken, yönetmen koltuğunda Michael Bay yer alıyor. Film 27 Haziran 2014 yılında gösterime girecek.

Tüm yorumlar (5)

Avatar
DarkStorm83 (Amatör) | 20 Kasım 2013, 22:02

Tüm seride hiç beğenmediğim film olmadı! bu filminde iyi olacağını düşünüyorum! Yapım ve bütçe olarak sınırları zorlayan bir film ancak oyunculuklar kurgu ve yönetmen olarak izledikten sonra not verebiliriz ... umarım bu filmi izlemek de nasip olur. :)

Cevap Yaz
0
0
fatihciftci26 (Amatör) | 20 Kasım 2013, 21:42

Şu vidyoyu izleyipde Ben Film yapıyorum diyen Yönetmen , yapımcının aklına..
Set budur Efect budur agaaaaaaa

Cevap Yaz
0
0
HiHitlerAd (Jön) | 20 Kasım 2013, 21:15

Şu Michael gibi insanlar yönetmen oluyor da sanatçıyım diye geziyorlarsa ortalıkta sinema artık sanat değildir. İzlediğimiz TV programları ne kadar sanat ise bu filmler de o kadar sanat. Eğer Michael'ın tüccar olduğunu kabul ediyorsanız sinemaya hala şans veriyorsunuz. Bir de şu ırkçı Mark Wahlberg dahil olmuş kadroya, oyunculuğu iyi olsa belki biraz tahammül edip sanatçı kişiliğine şans verecem ama durum rezalet. Son teknolojiyle canlandırılmış Transformers'ların nasıl haşat edildiğini izlemek için de bu eziyet çekilmez ki. Sırf ILM'deki sanatçıların hatırına, yaratıcı tasarımlar görmek adına izleyeceğiz mecburen.

Cevap Yaz
0
2
AweSome61 (Dublör) | 21 Kasım 2013, 17:54

Zaten sevenler Transformers'tan ziyade Bayformers hastaları. Adam güzelim konuyu mahvediyor, hala çok büyük yönetmenmiş gibi konuşanlar var. Filmi izlerken benim içim acıyor o efektlere, Michael Bay'in elinde ziyan oluyorlar diye. Hani illa efekte falan bakacaksak, adamın çektiği saçma sapan bir Transformers filmi, Pacific Rim gibi bir filmin nerdeyse 3 katı hasılat yapıyor. Adamlar bulmuş para kaynağını, seyirci de ne olursa olsun gidip izliyor filmi, haliyle bırakmıyorlar. Ben zaten bu seriden ümidi kestim. İnşallah Michael Bay seriyi bıraktıktan sonra, yakın zamanda güzel şekilde çekilir de adam gibi bir Transformers izleriz. Yoksa bu gidişle, bolca patlama efektli Victoria's Secret defilesinden başka bir şey göremeyeceğiz.

0
2
HiHitlerAd (Jön) | 21 Kasım 2013, 00:50

Oh be kardeşim. Bir tek ben böyle düşünüyorum zannettim. Alttaki, üstteki yorumlara bak! Sinemanın gerçek anlamını bilmiyorlar, görsel efektleri bizde seviyoruz ama sinema çok komplike bir sanat. Bay'ın yönetebileceği filmler belli; aksiyon birikimini de kullanarak buddy filmleri, klişe aksiyon filmleri yönetsin; blockbuster adamı değil ki o. Bir üç film daha yönetecek orası kesin umalım da ondan sonra bıraksın. 400 milyonluk servetinin büyük kısmını bu filmden elde etti. Kene gibi yapıştı herif. Yapımcılar, Transformers bu sonuçta ne çeksek izlerler mantığından sıyrılmadıkça biz doğru düzgün filmler izleyemeyiz.

0
1
AweSome61 (Dublör) | 21 Kasım 2013, 00:20

Çok güzel söylemişsin. Şu Transformers serisini Michael Bay dışında birinden izlemeyi ne kadar çok istediğimi anlatamam. Ama ne yazık ki yakın zamanda olmayacak bir şey. Muhtemelen beşinci ve altıncı filmleri de Michael Bay çekecek. Biz de bu saçmalığa katlanmak zorunda kalacağız.

0
1
ieeddd (Dublör) | 20 Kasım 2013, 21:05