Sinemalar.com

Paul Walker'ın Kaza Yerinden İlk Görüntüler

1 Aralık 2013

Paul Walker’ın Kaza Sonrası Görüntüleri Ortaya Çıktı

CNN’nin haber sayfasında paylaşılan görüntüler sonrasında kazanın ne derece kötü olduğunu ortaya çıktı. Yapılan habere göre Roger Rodas’ın kullandığı kırmızı renkli spor arabanın, yüksek hızdan dolayı direksiyon hakimiyetini kaybederek, ortadaki ağaçlara çarparak alev aldığı ve Paul Walker ile Roger Rodas’ın olay yerinde yaşamını yitirdiği açıklandı. Bununla birlikte kaza alanında yanmış lastik izlerinin olduğu da belirtildi.

 

Popüler Yorumlar

berna_benal (Amatör) | 1 Aralık 2013, 13:03

Sen gittin ya.. Artık sadece "Öfkeli'yiz" Paul Walker

0
6
joker29 (Artist) | 1 Aralık 2013, 12:38

Ramsey dün 2 tane gol attı. Ben de hayırlısı dedim ama bunu beklemiyordum. Bu adam lanetli gol attıkça ünlüler ölüyor. Hızlı ve Öfkeli izleyen biri değilim ama Hayranlarına, Fanlarına, her serisini defalarca izleyen kişilere için geçmiş olsun ve yine de üzüldüğümü yazıya getirmek istiyorum.

0
6

Tüm yorumlar (42)

Avatar
cemalk (Amatör) | 2 Aralık 2013, 21:27

Nasıl yaşarsan öyle ölürsün.. Allah rahmet eylesin.

Cevap Yaz
0
1
acelya_deniz_9237 (Amatör) | 2 Aralık 2013, 18:06

"Eğer bir gün hız yüzünden ölürsem ağlamayın. Çünkü ben gülümsüyordum" - Paul Walker ilk defa yabancı bi aktörün ölümüne bu kadar üzülüyorum, sanki yıllardır tanıdığım birisinden ayrılmış gibi hissediyorum :( bağış gecesine giderken bu kazayı yaşaman canımı daha çok acıtıyor :( O aracı sen kullansaydın eminim bu böyle olmazdı :( keşke Müslüman olarak bari ölseydin be paul, o zaman en azından öbür tarafta huzurlusundur diye belki içim biraz rahat ederdi.. seni gerçekten özleyeceğimm Brian O'Conner.. :( :( :((

Cevap Yaz
0
2
emine_ata_73 (Amatör) | 24 Aralık 2013, 00:01

Yinede Allah'ın merhametinden sual olunmaz tayfa2 belkide son nefesinden etmiştir iman o yüzden İnşallah Allah affeder ve rahmet eylesin de denir Allah kime rahmet edeceğini biz kullardan çok daha iyi bilir. Bakarsın büyük bi hayır yapmıştır günahı azalır..

0
0
tayfa2 (Dublör) | 3 Aralık 2013, 04:55

gayri müslimlere rahmet dileyemezsin gayri müslimler cennete giremez bunun için ayet var ancak son nefesini inş. müslüman olmuştur diye bi temennide bulunabiliriz...

0
1
emine_ata_73 (Amatör) | 3 Aralık 2013, 00:37

Bütün kelimelerine katılıyorum ya Allah büyüktür böyle iyi biri cennete gider umarız bir gün :(

0
0
marslan25 (Figuran) | 2 Aralık 2013, 17:47

Allah rahmet eylesin ben de çok üzüldüm.

Cevap Yaz
0
1
BayJSmith (Dublör) | 2 Aralık 2013, 16:25

adama kesin nazar değdi. :(:((

Cevap Yaz
0
2