Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Bir Kişi Tarafından Paul Walker’ın Kazası Sonrası Böyle Görüntülendi

1 Aralık 2013

Bugün araba kazasıyla hayata veda eden Paul Walker'ın kaza sonrası bir kişi tarafından el kamerasıyla çekilen o görüntüleri karışınızda. 

Popüler Yorumlar

izmitLee41 (Figuran) | 1 Aralık 2013, 18:27

Nasıl yaşadığının yada hangi dine mensup olduğunun hiçbir önemi yok boşyere polemik yaratmayın..Özleyeceğim seni paul ailesine ve yakınlarına başsağlığı diliyorum:((

0
9
salamanto (Dublör) | 2 Aralık 2013, 05:44

Bir adam ölmüş binlerce belki milyonlarca seveni var. adama rahmet okudular diye sayfa yobaz dolmuş. arkadas gidin siz okumayın ya rahmet falan, ben okuyorum sana giren çıkan ne ki. benim inandıgım dinde okunuyor arkadas tamam mı benim inandıgım dinde benim inandığım Allahta bana bunu emrediyor. sizle aynı dinden değiliz biz ya, bakma sen bizim müslümanız dememize, isim benzerliği sadece, farklı yoksa bizim dinimiz emin ol senle aynı şeye inamıyoruz biz. korkma tapusunu aldıgın cennetinde gözümüz yok, yeter ki sen gibiler olmasın cehennem de yeter bize. cennette senin, Allahta senin, dinde senin oldu mu şimdi git cennetin kapısında bilet mi kesiyosun ne bok yiyosan ye, tek bizi rahat bırak ya

2
9

Tüm yorumlar (50)

Avatar
shikifuujin (Amatör) | 12 Nisan 2015, 00:20

insan bazı insanların ölümüne inanamıyor... heath ledger, paul walker gibi.

Cevap Yaz
0
0
umut666 (Dublör) | 3 Aralık 2013, 01:52

şu an ölmediği iddia ediliomuş reklam amaçlı birşeey olabiirmi çünkü adam görülmüş abd de

Cevap Yaz
0
0
emine_ata_73 (Amatör) | 3 Aralık 2013, 00:35

Çok büyük bi kayıp oldu herkes için. Ama merak ediyorum nerde kalş insanlık orda kaza olmuş araba yanıyor adam alş eline kamerayı dakikalarca arabada öylece oturup çekim yapıyo. Kamerayı bi kapada 911i falan ara bi zahmet candan kıymetlimi çektiğin hatta yarım yamalak çektiğin şu görüntü

Cevap Yaz
0
0
sinematutkunu35 (Dublör) | 3 Aralık 2013, 00:22

ALLAH (C.C) İMAN ETMEMİŞ BİRİNE ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN DENİRMİ YAV BU ADAM GAYRİMÜSLİM SONU NE YAZIKKKİ İMAN ETMEMİŞSE EBEDİ CEHENNEMDİR (“Kim İslam’dan başka bir din ararsa asla ondan kabul edilmez. O, ahirette de hüsrana uğrayanlardandır.” (Al-i İmran 85))TABİ İNSANLIK İÇİN SADECE ÜZÜLÜR İNSAN AMA HAYAT DEVAM EDİYOR NE DİYELİM

Cevap Yaz
0
5
kitaphekimi (Figuran) | 3 Aralık 2013, 06:53

İman etmemiş olduğu kesin ise bu söz insanı küfre bile götürür.

0
3
bluesaint (Amatör) | 2 Aralık 2013, 21:56

Dünyanın en ünlü aktörlerinden birisi bir araba kazasında ölüyor.Apar topar bir cenaze töreni yapılıyor.Törende tanıdık hiç kimse yok.Ailesi,rol arkadaşları,Hollwood yıldızları.Hiç kimse yok.Amerikan televizyonları bu töreni canlı vermek için savaşırdı be.Verdiler de bizim mi haberimiz olmadı acaba.Bu adam bu kadar basit bir törenle uğurlanacak birisimi.Biz mi çok değer veriyoruz nedir anlamadım..Pis bir şakaya razıyım şahsen..

Cevap Yaz
0
3
Görüşleriniz