Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

İnanılmaz Örümcek Adam 2 Filminden Yeni Fotoğraflar

4 Aralık 2013

Örümcek Adam 2 filminin fragmanın yayınlanmasına az bir süre kala, ilk önce tanıtım fragmanı şimdide yapımcı firma tarafından film hakkında yeni fotoğraflar yayınlandı.

 

Marc Webb'in "Şeytan İmparatorluğu Oscorp" olarak tanımladığı Oscorp şirketlerinin bir fabrikasında geçen bazı sahnelerin yer aldığı fotoğraflarla birlikte, Peter Parker ve Harry Osborn karakterlerinin bir arada yer aldığı fotoğralara yer verilmiş. Bu fotoğraflar arasında en dikkat çeken şey, genç Harry Osborn'un kıyafetleri ve tarzı olsa gerek. İlk seride James Franco'un canlandırdığı Harry Osborn karakterini bu sefer Dane DeHaan canlandırıyor.

 

İşte karşınızda o fotoğraflar;

 

 

Tüm yorumlar (7)

Avatar
bedirhansarikaya (Amatör) | 9 Aralık 2013, 21:46

bence andrew garfield tobeyden çok daha iyi yapıyo rolünü

Cevap Yaz
0
1
alisagir55 (Amatör) | 5 Aralık 2013, 10:21

biz spidermanı tobeyle sevdik bu rolün hakkını veremiyo

Cevap Yaz
2
1
MayTheForceBeWthYou (Amatör) | 4 Aralık 2013, 23:37

Bu spider man zaten çocuk abi nasıl yorum o ya lise öğrencisi zaten spider man ki tobey e göre daha başarılı bir peter parker bence bu

Cevap Yaz
0
2
kmltrd (Amatör) | 5 Aralık 2013, 07:54

aynen kardeş katılıyorum sana.

0
0
firatacet (Amatör) | 4 Aralık 2013, 22:59

bu spıderman çocuk yaa eskisi rolün hakkını daha iyi veriyordu.

Cevap Yaz
3
0
arkhamcity (Dublör) | 4 Aralık 2013, 22:24

Düşmanları güzel tasarlayıp, bilgisayardan ayar çekememişler. Çocukça, çizgi film gibi olmuş duruyor. Yarın ki fragmanı da görelim de öyle konuşalım...

Cevap Yaz
2
0
Görüşleriniz