Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Eli Roth'dan The Green İnferno

17 Nisan 2014

Eli Roth'un korku gelirim türündeki yeni filmi The Green İnferno'nun ilk fragmanı yayınlandı.

 

Filmin yönetmenliğini Eli Roth'un üstlendiği, senaryosunu ise Guillermo Amoedo ile yazdığı filmin başrollerinde Lorenza Izzo, Ariel Levy, Daryl Sabara ve Kirby Bliss Blanton yer alıyor.

 

Bir grup Amerikalı öğrencinin yok olan kabileleri korumak amacıyla New York şehrinden Amazonlara yaptıkları yolculuk sırasında, yaşadıkları kaza sonucunda bir grup yerli tarafından yakalanırlar. Ve korku dolu dakikalar bundan sonra başlar.

 

Şuan için Türkiye vizyon tarihi bilinmeyen filmin Amerika vizyon tarihi 5 Eylül'dür.

 

 

Popüler Yorumlar

Mustafa16 (Amatör) | 18 Nisan 2014, 01:28

hala onu bunu cani göstermeye çalışıyorlar batıdan ala cani mi var bu dünyada

1
10
Mustafa16 (Amatör) | 18 Nisan 2014, 22:53

peki bazı yahudilerin yaptığı kan içilen ayinler hakkında kaç film sayabilirsin bu filmleride kendi hallerini gizlemek için yapıldığının farkında mısın film olarak izlenemez diye bir şey demedim ben ama ne yapmaya çalışıldığınıda göz ardı edemeyiz artık modern vahşiler var hemde bunlardan çok çok daha vahşi

0
4

Tüm yorumlar (7)

Avatar
WhiteWalter (Profesyonel) | 20 Nisan 2015, 16:42

Bir grup aktivist öğrencinin, Amazon ormanlarında karşılaştıkları yamyam bir kabileyle olan imtihanını yine kendisinden beklenilecek biçimde mizahi bir dille ve kafi miktarda kan banyosuyla anlatmayı planlayan Eli Roth, inceden inceye de ortaya Cannibal Holocaust parodisi çıkarmayı hedefliyor.

Cevap Yaz
0
0
kumralll (Amatör) | 23 Nisan 2014, 22:11

gerilimin tadı var bu fragmanda .. boş bir filme benzemiyor..

Cevap Yaz
0
0
Palavan (Dublör) | 18 Nisan 2014, 23:45

Fragman beklentilerimizi üst seviyeye çıkardı ama ne zaman seyirciyi beklentiye boğsalar sonu hayal kırıklığı ile bitti..

Cevap Yaz
0
1
rase (Dublör) | 18 Nisan 2014, 22:07

Açıkçası kimsenin onu bunu canice göstermeye çalıştığını düşünmüyorum.Sonuç olarak vahşi hayatta yaşayan yerli kabile deyince hemen hemen çoğumuzun zihninde bu tarz şeyler canlanır.Ki onların yaptıklarının da canilik değil doğaları gereği inandıkları üzere bir tapınma, sunu vs. tarzı bir şey olduğunu düşünüyorum.
Ve film de gerçekten inandırıcılık düzeyi hat safhada olacağa benziyor.Yayınlandığında da ilk fırsatta izlemeyi düşünüyorum.Çünkü ilk fragman gerçekten iyi şeyler vaat ediyor.

Cevap Yaz
0
0
rase (Dublör) | 21 Nisan 2014, 22:42

Oraya gelecek olursak bizim kurban bayramımızı da başkalarına kanlı ayin olarak yedirebilirsiniz.İnanmayanlar için ne kadar tarafsız gözler tarafından sunulursa sunulsun o da vahşettir.Benim demem o ki birtakım şeyleri başkalarının içinde bulunduğu koşulları göz önüne alarak değerlendirmeliyiz.Ben o tarz kabilelerin var olunduğunu biliyorum ama gerçekten inançları ve yaşayış standartları hakkında kesinlikle ilk gözden bilgilerim yok bundan dolayı bu tarz filmlerin tarafsız bakış açısına sahip olduğuna inanarak izliyorum.
Sonuç olarak hiçbir şeyi net fikir sahibi olmadan yargılamamayı kendime düstur edindim.Bu ölçüde sizin de fikirlerinize saygı gösteriyorum.Ama buradaki şeyleri de vahşet olarak nitelendiremem.

1
0
Mustafa16 (Amatör) | 18 Nisan 2014, 22:53

peki bazı yahudilerin yaptığı kan içilen ayinler hakkında kaç film sayabilirsin bu filmleride kendi hallerini gizlemek için yapıldığının farkında mısın film olarak izlenemez diye bir şey demedim ben ama ne yapmaya çalışıldığınıda göz ardı edemeyiz artık modern vahşiler var hemde bunlardan çok çok daha vahşi

0
4
SuperAudience (Amatör) | 18 Nisan 2014, 20:28

Yönetmen bu türde aşina olduğumuz biri, iyi bir film olacak gibi ama bekleyip göreceğiz tabi.

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz