Görüyorum ki benden uzun süredir
haber alamamışsın! Vizyona giren filmlerden ve en son gelişmelerden anında haberdar olmak ister misin? İzin Ver Daha Sonra
Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Gambit Rolü İçin Channing Tatum

Gambit Rolü İçin Channing Tatum
18 Nisan 2014

Ünlü oyuncu Channing Tatum'un X-Men'in yeni filminde oynaması için yapımcılar ile görüşmeye başladığı bildirildi. Filmin yapımcısı Lauren Shuler Donner ile görüşen Tatum'un Gambit karakterini canlandırmak istediğini dile getirdi.

 

İlk olarak X-Men Origins: Wolverine filminde karşımıza çıkan Gambit karakteri, X-Men serisinin yeni filmi olacak olan Apocalypse'de yer alacağı filmin yönetmeni Bryan Singer tarafından dile getirilmişti. Channing Tatum'un son filmi Jupiter Ascending filmindeki başarılı oyunculuğundan sonra bu rol için önemli bir aday olduğunu kanıtladı.

 

Film 27 Mayıs 2016'da vizyona girecek. 

Popüler Yorumlar

mertercan (Artist) | 18 Nisan 2014, 10:55

iyi fikir ama Taylor Kitsch gayet yakışmıştı Gambit'e değişmesi kötü olmuş bence.

0
9
zibidygonzales (Figuran) | 18 Nisan 2014, 15:11

Taylor Kitsch on numara oturmuştu. Channing Tatum'u da severim ama olmadı be hall berry bile devam ediyor

0
5

Tüm yorumlar (9)

Avatar
osmanosmancuk (Figuran) | 29 Ocak 2016, 13:20

tatum iyidir hoştur fakat gambit karakterine hiç yakıştıramadım. ancak zaten zinger işi götürdüğü için hiç bir beklentim de yok filmden yana. o koca kafasından nasıl bir hayal kurdu ki taylor yerine tatumu getirebildi. arkadaş bir de şu kabzımalı savunmuyorlar mı sağda solda sanki çok bir bok yiyebilmiş, çığır açmış bir yönetmenmiş gibi. hasta oluyorum. adam bildiğin kazma lan. hiç bir filminde hiç bir estetik görmedim bu kazmanın. yine o estetik fukaralığını burada da konuşturmuş...

Cevap Yaz
0
0
Elestirmen-46 (Figuran) | 30 Nisan 2014, 21:27

Bence güzel bir değişim olmuş. Channing bu rol için gayet uygun.

Cevap Yaz
0
1
ashles (Dublör) | 19 Nisan 2014, 00:08

Önyargılı olmamak lazım ki gözümde tipi çok uygun.Tylor un iyi olmasına lafımız yok ancak Chaning de iyi iş çıkarabilecek potansiyel var

Cevap Yaz
0
3
Elestirmen-46 (Figuran) | 30 Nisan 2014, 21:26

Katılıyorum

0
0
sertac_saricoban (Amatör) | 18 Nisan 2014, 22:51

Ilki gayet iyiydi keske bunda da olsaydi baya yakismisti rolune

Cevap Yaz
0
3
hadiotabokagulelim (Amatör) | 18 Nisan 2014, 22:36

eyvallah tatum iyi oyuncu, bu tarz rollere de yakisir ama taylor kitsch bildigin bicilmis kaftandi, cuk oturmustu ya. Yapma singer gozunu sevem.

Cevap Yaz
0
3
Görüşleriniz