Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Kristen Stewart'ın Yeni Filminden İlk Fragman Karşınızda!

23 Mayıs 2014

IFC Films'in hazırladığı Clouds of Sils Maria filminin ilk fragmanı yayınlandı.

 

Yönetmenliğini Olivier Assayas'ın üstlendiği filmin başrollerinde Juliette Binoche, Kristen Stewart, Chloe Grace Moretz, Angela Winkler, Johnny Flynn ve Lars Eidinger gibi isimler yer alıyor.

 

Maria Enders (Binoche) gençlik yıllarında Sigrid rolünü üstlenmiş ve bu rolle birlikte şöhretin zirvesine çıkmıştır. Aradan yirmi yıl geçtikten sonra hala başarılı bir oyuncudur ancak eski günlerinden uzaklaşmıştır. 20 yıl önce canlandırdığı Sigrid rolünü bu sefer genç oyuncu Jo-Ann Ellis (Chloë Grace Moretz) canlandıracaktır. Ve bu rol için ona yardım etmektedir, ancak bu süçer içerisinde eski yaşamı ve gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalacaktır.

Tüm yorumlar (10)

Avatar
ahmtctnk (Amatör) | 26 Mayıs 2014, 07:57

vampirsiz yemiyor izlenecek gibi degil :)

Cevap Yaz
0
0
kristen- stewart (Amatör) | 25 Mayıs 2014, 20:42

Kristen stewart varsa her şey en iyisidir. O yüzden herkesin fikrinessaygınvar. Siz de bIraz olsun farklı düşünenlere fark verin. Kesinlikle izleyeceğim bu filmi.

Cevap Yaz
1
0
kristen- stewart (Amatör) | 26 Mayıs 2014, 15:26

evet alacakaranlık filmini izledim ve çok beğeniyorum. ama emin ol izlediğim filmlerin haddi hesabı yok. o yüzden beni çok fazla kısıtlama derim. ve iyi filmden de iyi oyuncudan da anlarım. tek bir kişiyi seviyorum demedik herhalde :))

0
0
magneton_voltron (Amatör) | 25 Mayıs 2014, 23:39

zaten nick´inisden anlasiliyor

0
0
johncarpenter (Dublör) | 25 Mayıs 2014, 21:05

büyük ihtimalle hayatında izlediğin 5 filmden 4 ü alacakaranlık olduğu için kristen stewart ı her şeyin (her halde kastettiğin şey sinema) en iyisi olarak görüyosun :))))

0
2
zeynep_doruk_7547 (Amatör) | 25 Mayıs 2014, 20:12

kristen varsa her film güzeldir

Cevap Yaz
0
0
johncarpenter (Dublör) | 25 Mayıs 2014, 01:56

Kristen Stewart a rol veren yapımcılar hala neyi amaçlıyo anlayabilmiş değilim. Bu kızın filmlerde çıkardığı oyunculukların çok daha iyisini konservatuvarda okuyan ortalama onlarca öğrenci çıkarabilir...

Cevap Yaz
0
0
johncarpenter (Dublör) | 26 Mayıs 2014, 09:34

1- Ben oyuncu diil mühendisim...
2-Kristen Stewart a rol yapamadığını söyleyrek saçmalıyorsam, sinemalar com da saçmalayan kişi olarak anılmaya razıyım :)))
3- O filmlerinden hiçbirisi abd de wide gösterim girecek filmler diil, geçeceksin o işleri :))))

0
0
Flexx (Figuran) | 25 Mayıs 2014, 16:18

Çok basit düşünüyosun.Sadece oyunculuğa baksa bu işler bizim mahalledeki şoparlar oscar alırdı

1
1
kristen- stewart (Amatör) | 25 Mayıs 2014, 14:59

hatta IMDB'den bu seneki ve seneye olan bir çok filmini görebilirsin. saymakla bitmez. :)

1
0
kristen- stewart (Amatör) | 25 Mayıs 2014, 14:58

Ne saçmalıyorsun bilmiyorum ama sadece şunu söyleyebilirim. yapımcılar kristen stewart'a iyi oyuncu olduğunu gördükleri için rol veriyorlar. bence sen yorumunda kendini konservatuvar öğrencileriyle karşılaştırmışsın.

0
0
DOLUNAY1905 (Figuran) | 24 Mayıs 2014, 20:14