Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Rüzgar Erkoçlar: Bu sabah dayak yedim

Rüzgar Erkoçlar: Bu sabah dayak yedim
3 Temmuz 2014

Geçen yıl ameliyatla cinsiyet değiştirerek erkek olan Rüzgar Erkoçlar, önceki gün Cihangir’de görüntülendi.

Fotoğrafının çekilmesini istemeyen Erkoçlar, “Zor bir dönemden geçiyorum. Ayakta kalmaya, en önemlisi de hayatta kalmaya çalışıyorum. Anlayış bekliyorum” dedi.

 

Cihangir’den taşındığını söyleyen Erkoçlar, “Kız arkadaşım burada oturduğu için Cihangir’e geliyorum ama saklana saklana. Beni kimse anlayamadı. Bu sabah işe giderken dayak yedim. Öyle böyle değil, bildiğiniz dayak... Nasıl zor bir hayat yaşadığımı anlayabiliyor musunuz? Bıktım artık” diye konuştu

 

Rüzgar Erkoçlar, artık oyunculuk teklifi almadığı için geçinmekte zorlandığını söyledi: “Orada burada çok şey yazılıyor ama bana mesleğimle ilgili hiçbir teklif gelmiyor. Hayatımı idame ettirmeye çalışıyorum. Mutlu olmaya çalışıyorum ama olmuyor.”

Haber Kaynağı blogcu.com

Popüler Yorumlar

beyinvirusu (Amatör) | 3 Temmuz 2014, 16:47

Kişinin kendi hayatı, kendi kararı, kendi vücudu... İnsanın düşüncelerini ve hareketlerini yargılamak size düşmez. Hala bunu anlamakta zorlanan yada anlamak istemeyen insan çok. Ne isterse yapar bu onun kendi hayatı. Evet fotoğrafını çekilmesini istemeyebilir. Bu onun hakkıdır. Allahın verdiği vücudu değiştirmeseydin demişsiniz. O zaman size şunu diyebilirim. Bu onun ve Allahın arasında tekrardan söylüyorum ' bunu yargılamak size düşmez'. Dayak yedim diyor orada. Dayak yediği kişilerde sizinle aynı zihniyette. Sadece sizden anlayış görmek istiyor, saygı duyulmasını istiyor bu hareketine ama siz başkalarının hayatına karışabiliyor, sözlerinizle küçümseyebiliyor ve hatta şiddet bile uygulayabiliyorsunuz. Şiddet sadece fiziksel olmaz, sözlü de olabilir. Sadece bu yorumunuz için üye olmuştum. Size fikrimi söylüyorum. Bunu her koşulda ters algılayacağınızı tahmin edebiliyorum.. Her neyse umarım bu küçümseyici davranışlarınızı en kısa zamanda düzeltirsiniz.

2
19
beyinvirusu (Amatör) | 3 Temmuz 2014, 19:00

Bakıyorum ama yaptığım yorumu gerçekten okuyup geçmişsiniz. Anlamamışsınız. Eğer anlasaydınız farklı görüşlere saygı duyulmalı dediğimi anlardınız. Ama siz farklı görüşlere açık olmayan demişsiniz. Sadece okumak için okuyanlardansınız.Bizim gibiler için normal karşılanmadı. Asla bir insan sırf düşünceleri yüzünden yargılanmamalı. Sırf kapalılara acı çektirenler oldu diye sizde bu tür insanlara acı çektiremezsiniz. Herkes sizin gibi bu davranışlara devam ederse acı çekmeyen insan kalmaz. Bir şey diyen yok demişsiniz ama önceki yorumunuzda küçümsemişsiniz. Ne büyük bir ironi değil mi? '' Sadece sonuçlarına katlanır diyoruz'' mu? Gerçekten mi ? Peki sizin dediğinize göre türbanlılara acı çektirenlerden farkınız mı kaldı şimdi? Kendi cümlelerinle zaten kendinize laf atıyorsunuz. Bahsettiğiniz kişilerden farkınız yok.

0
13

Tüm yorumlar (16)

Avatar
umut666 (Dublör) | 6 Temmuz 2014, 16:00

bülent ersoy7 a neden dokunamıyosunuz ben söyliyim kadın güçlü pareası var çevresi geniş yiyorsa yapın sülalenizi siler mafya ile bile bağlantılı gücünüz zayıflara yetiyo inancınız sahte sözleriniz ise zehir

Cevap Yaz
0
1
freeparadise (Figuran) | 4 Temmuz 2014, 13:45

yanlış yer yanlış zaman. belki Türkiye'deki insanlar zihniyetinin kapasitesini biraz zorlarsa işte o zaman bu insanlar kendilerini bir yere ait hissedebilecek.

Cevap Yaz
0
1
HaiNKosToK (Figuran) | 7 Temmuz 2014, 18:00

La olm siz embesilmisinizlan. kaç yaşında veletlersiniz ?
Ben onu dövelim öldürelim demedim Siz Saygı Duymamız gerektiğini söylediniz Bende Size Duymamak için Bi sebeb söyle adam isterse ayni anda herşey olsun beni ilgilendirmez. Sadece Ben sizin söylediğinize tepki gösterince Konuşuyosunuz dırdır sizde Bizim Söylediğimize aynisini Gösteriyosunuz.
Ben Kadını asalım keselim linç edelim demedim embesil zihniyetler Okuyun iyi. Saygı duymak zorunda değilim değiliz. önemsememiz bile hata. Umut sen ne üdü belirsiz benim ağzimi bozdurma senin cürmün ne lan amele bizim gibilerden nefret ediyomuş hoştlan it. haddini bil dümbük.

1
1
umut666 (Dublör) | 6 Temmuz 2014, 16:01

bu insanların zihniyeti varya asıl şirk koşan sizlersiniz nefret ediyorum artık böyle insanlara zarar verip yaptığından birde gurur duyan tiplerden bir dıram vicdan azabıda duymazlar böyleleri ne insan denmez bnce

0
1
ArdaKahramann (Profesyonel) | 5 Temmuz 2014, 14:25

Peki HaiNKosTok, bu yaptığı için dayak atmak kimin haddine?! Sizin mi?! Ağamızın oğlum siz?! Eğer şirk koşmuşsa Allah verir zaten cezasını. Bir şey yapmak size, bize kimseye düşmez!

0
1
HaiNKosToK (Figuran) | 5 Temmuz 2014, 02:06

Tabi Tabi Olm siz Neyin kafasını yaşiyosunuzlan. ne içiyosunuz Saçma sapan konuşupta sıkıntıya düşmeyin ALLAHU C.C den daha iyi neyi bileceksiniz onu öyle yarattip o hisside veren Allahtır. Vardır Onun bildiği diyip Sabredeceğiz. Halimize şükretmeyi bile bilmiyoruz Kolu bacağı gözü kulağı olmayanlar var. erkeksi hisleri var diye şirk koşuyo Abi Allahtan korkar insan.

1
1
hakan_toptas_94 (Amatör) | 4 Temmuz 2014, 12:34

islam inancında insan yaratılısına aykırı olan ve bedene verilen zarar elbet gunahtır.Lakin islam inancında hic bir insana baskı vermek,zorbalık yapmak tasvir edilmemistir.Dini degerleri basit kisisel nefret ve kin ile harmanlayıp bırde turbanı bahane ederek saldırgan tavır sergiliyenler once kuran-ı kerim de yazılanları ıyı kavrasınlar cunku kendi bildikleri dogruların islamiyette hic bir zaman yeri yoktur.Birde su ergenligi bir turlu bitmeyen cocuk ruhlu insanlar var boyle devam edin kendinden olmayana saygı gosterme, saldır ve kufret sonra muslumanlıktan bahset ama kufurden alma kendini.Ne guzel herkes kafasına gore islamiyeti yasıyor.Birde dipnot agzı kufur yapan insanın kapalı ınsanlara vercegı saygı ancak baktıgı islam anlayısı kadardır ve niyet bır kere bozulursa ıcte uyuyan ibliste o kadar erken uyanır elbet..

Cevap Yaz
0
3
seko7356 (Profesyonel) | 4 Temmuz 2014, 11:51

Çoğu kişi İslam dini adına Rüzgar Erkoçlar`ın cinsiyet değiştirmesini meşru kılmaya veya yanlış olduğunu kanıtlamaya çalışıyor. Kendi inançları ve görüşleri doğrultusunda. Bu ne kadar doğru önce bunun kararını verip sonra başka insanları hayatını yargılayalım.

Cevap Yaz
0
2
Jbx (Figuran) | 4 Temmuz 2014, 09:40

Öncelikle; Bu olay doğuştan gelen bir şey. İster beğen ister beğenme ama o öyle yaratıldı. 3 yaşında erkek çocuklarının etek giymek istediği, 13 yaşında ki kızların sakalı olmadığı için üzüldüğü bir dünya var. Kaldı ki bu çocuklar bu yaşlarda o seçimleri yapabilecek kapasitede değil.

Doğuştan gelen, ailesi gibi seçemiyceği bir şey için bir insana işkence yapmak ne kadar doğrudur? Destekleme, doğru bulma, ama karışma da. Sen en ufak sıkıntı da isyan ederken '' 27 yıl kadın bedeninde hapis gibiydim '' diyen birine saygı duymuyorsan aynaya bakıp insanlığını sorgula. Mesleğini, arkadaşlarını, yaşadığı yeri, hatta belki ailesini bile karşısına alarak böyle bir şey yapıyorsa, keyfi için yapmıyordur değil mi?

Kime neyi anlatıyorsun ki. Daha Kuran okumadan Kuran hakkında ahkam kesen insanlar var. Kuranın ilk ayeti bile Oku'dur. Önce bir oku.

Cevap Yaz
0
5
Görüşleriniz