Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Hande Yener Şimdi de Sinemada!

Hande Yener Şimdi de Sinemada!
22 Haziran 2008

Müzik tarzı ve imajındaki iddialı değişim ile dikkatleri üzerine çeken ünlü şarkıcı Hande Yener, “Kraliçe Fabrikada” adlı filmde canlandırdığı gay ikonu rolü ile çok konuşulacak.

Senarist ve yönetmenliğini Ali Kemal Güven’in üstlendiği filmde, gay olduğuna inanılmayan bir gence yardım eden gay ikonunu canlandıran Hande Yener, ileride güzel bir teklif gelirse, oyunculuk dersleri alarak rolünü yapmaya çalışacağını belirtti.

Sinema öğrencileri tarafından hayata geçirilen “Kraliçe Fabrikada” adlı film, yurtdışındaki sinema festivallerinde gösterilecek.

Türkiye’de gösterime girip girmeyeceği henüz belli olmayan filmde, Hande Yener dışında, Billur Kalkavan ve gazeteci Onur Baştürk gibi ünlü isimler de rol alıyor.

Haber Kaynağı sinemalar.com

Tüm yorumlar (22)

Avatar
rocktojustice (Figuran) | 28 Ağustos 2011, 14:14

bırakın bu da girsin sinemaya...nasıl olsa izlemicem ama tek isteğim var hande hatun;baktın olmuyor sakın işi sulandırıp sinema izleyicisini başka türlü etkilemeye kalkışma,oynayamiyorsan bırak git robot ol bidaha bulaşma bu işe.

Cevap Yaz
0
0
TwostarT (Star) | 9 Mayıs 2011, 00:46

Hande Yeneri çok seviyorum ve bir filmde rol aldığınıda yeni öğrendim.

Cevap Yaz
0
0
craker81 (Profesyonel) | 5 Temmuz 2008, 23:59

hande yener son zamanlarda robot danslarıyla çektiği kliplerden kullandığı sözlerden midir bilmiyorum ama birazcık hayran kaybetti gibi geliyor bana ve bence dizi işini becerebilirmi bilmiyorum bana kalırsa okulunu okumuş birisi kadar başarılı olamaz.ama izleyelimde görelim demekten başka birşey düşmüyor sanırım...

Cevap Yaz
0
0
eczaydin (Dublör) | 25 Haziran 2008, 17:13

bu bayan da oyunculuk yaparsa kimse konservatuar okumasın herkes şarkıcı olsun sonra nasılsa oyunculuğa soyunuyorlar...Yazık yaa gerçekten o kadar yetenekli oyuncularımız var.iyi oyuncu olabilir ama bu işin okulu var.neden yeni nesil oyuncularımız yok denilecek kadar az(kenan imirzalıoğlu,nejat işler vs ) işte bu yüzden.

Cevap Yaz
0
0
craker81 (Profesyonel) | 5 Temmuz 2008, 23:54

arkadaşım katılıyorum sana ama belki de yeni nesil oyuncuların az olması buna bağlı olmayabilir.çünkü göz önünde olmayıpta konservatuar bitiren birçok insan var ama bunların ünleri olmadığı için bizim haberimiz yok keşfedilmeyi bekliyorlar sen buna yanlış desen de bu böyle ki adını hiç duymadığın bir bölüm bile ne kadar mezun veriyor bilemezsin. hal böyle olunca sinemaya sanata neden önem vermesinler ki...?

0
0
IndianaJoNeS2 (Profesyonel) | 24 Haziran 2008, 13:27

sadece tek kelime "yetenekli" daha ne söyleyeyim..

Cevap Yaz
0
0