Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Orlando Bloom, Karayip Korsanları'na Geri Dönüyor!

17 Ağustos 2015

Karayip Korsanları serisinin 3. filminde oynadıktan sonra 4. filmde yer almayan Orlando Bloom, 5. filmde yeniden serinin hayranlarıyla buluşacak.

Disney'in çok sevilen serisi Karayip Korsanları'nın (The Pirates of the Caribbean) 5. filmi Dead Men Tell No Tales'in kadrosu şekillenmeye devam ediyor. Son olarak 2007 yapımı Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu filminde yer alan, ancak 2011'deki 4. filmde oynamayan Orlando Bloom, seriye tekrar dönüyor. Bloom, yine Will Turner rolüyle karşımıza çıkacak.

Filmin 7 Temmuz 2017'de vizyona girmesi planlanıyor. Serinin 5. filminde Bloom'un yanı sıra Johnny Depp ve Geoffrey Rush gibi usta isimler, bir kez daha kamera karşısına geçiyor.

5. filmde seriye katılan isimler arasında ise Brenton Thwaites, Kaya Scodelario ve Javier Bardem gibi oyuncular bulunuyor.

Popüler Yorumlar

firatgorgulu (Amatör) | 17 Ağustos 2015, 14:28

Keira Knightley'de dönsün efsane olur Jack Will ve Elizabet oyunculukları harikaydı tabi barbosayıda unutmamak lazım :D

1
6
deckard (Artist) | 17 Ağustos 2015, 21:50

Hobbit ve Karayip serisi olmasa işsiz kalacak yetenek fakiri aktör.

12
5

Tüm yorumlar (24)

Avatar
Atom-MVT (Dublör) | 10 Şubat 2016, 18:35

Yüzüklerin efendisi(Legolas), Hobbit(legolas) , Karayip Korsanları(Will Turner) , Cennetin Krallığı(İbelin'li Balian), Truva gibi başyapıtlar da rol almış.İşini çok iyi yapan, Yetenek sahibi bir Aktör.

Cevap Yaz
1
1
BilalKarci (Amatör) | 12 Aralık 2015, 23:18

Bu filmi izlerken zaman adeta duruyor benim için, insan gurur duyuyor özellikle kendi tarihimizle kıvanç duyuyorum, inanmak güç gibi geliyor ancak biraz araştırınca her yerde izimizin olduğunu görüyor insan,bu filmde de jack sparovun ay yıldız kolye takması Hızır reis e diğer adı Hayrettin paşa yani Barbarossa adı verilmesi ve bu filmde yer alması! sizler ne düşünürsünüz bilemiyorum ancak ben felaket duygulanıyorum.

Cevap Yaz
0
1
NaZReiD (Jön) | 25 Aralık 2017, 01:07

Barbossa yı biliyordum da ay yıldızı senden okuyunca ogrendim simdi bende acayip gururlandım bilgilendirdigin icin tesekkur ederim asalım o halde bayrakları c*

0
0
zinneteda_gurcay (Dublör) | 23 Ekim 2015, 18:56

umarım ilk üç film gibi güzel olur çünkü 4 de kadro çok dağınıktı belli başlı kişiler olmasa güzel olmicaktı umarım 5 güzel olur

Cevap Yaz
0
1
gokhanbicer (Amatör) | 27 Eylül 2015, 14:45

harika olur eski kadro yine birarada ve harika bir film olur keria knightley.de kadroda varmı acaba

Cevap Yaz
0
0
candundar_2ETN (Amatör) | 8 Eylül 2015, 14:19

kimse orlando bloom u sevmek zorunda değil basarılı bulmak zorunda da değil adamın oynadığı filmler belli truvasından tut yüzüklerin efendisine karayip korsanlarına kadar efsane filmlerde oynamıs biri, kimseyi boş yere oynatmazlar bu filmlerde illaki vardır bi bildikleri
siz kötü olduğunu söylediniz diye kimsenin düşüncesi değişmeyecek :)

Cevap Yaz
0
2
Görüşleriniz