Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

!f İstanbul İçin Geri Sayım Başladı

!f İstanbul İçin Geri Sayım Başladı
30 Ocak 2009

Bu yıl 12-22 Şubat 2009 tarihleri arasında Beyoğlu AFM Fitaş, AFM İstinyePark, AFM Caddebostan Budak ve Emek sinemalarında gerçekleşecek “!f İstanbul AFM Uluslararası Bağımsız Filmler Festivali” için geri sayım başladı.

Birbirinden leziz, bol ödüllü 70’e yakın yapımın gösterileceği “!f İstanbul” programında herkes için bir film bulunuyor.

Toronto ve Sundance gibi prestijli festivallerde gösterimleriyle büyük ses getiren, uluslarası platformda ve gösterildiği diğer ülkelerde çok beğenilen yeni yapımların da yer aldığı zengin film programı ile dikkat çeken “!f İstanbul”da gösterilecek filmlerden bazıları bu yıl 12 ayrı kategoride Oscar ödülü için yarışacak.

Oscar ödüllerinin sahipleri 22 Şubat’ta (!f İstanbul’un kapanış günü) açıklanıyor.

!f Ankara ise 26 Şubat – 1 Mart tarihlerinde Ankara AFM Cepa Sineması’nda izleyicisiyle buluşuyor.

Festival programını incelemek ve film tercihlerinizi yapmak için festivalin web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Haber Kaynağı sinemalar.com

Tüm yorumlar (6)

Avatar
delifisek (Artist) | 16 Şubat 2009, 21:36

bizim arkadaş gitmiş çok kötü diyor ya iyikide gitmedim hee..(çarşI)

Cevap Yaz
0
0
emrederki (Profesyonel) | 23 Şubat 2009, 03:35

neye gitmiş? hangi filme , hangi sinema salonuna? salon çok mu kalabalıkmış acaba..

0
0
emrederki (Profesyonel) | 2 Şubat 2009, 12:06

çok güzel filmler var, hep vardı geçen senelerde de zaten ama her zamanki gibi çok ""pahalı"".. şu an indirimde biletler ve 13.5 lira. 5 gün sonra da 16 lira olacak. Yani zamanım olduğu halde gidemeyeceğim. gündüz gösterimlerinde ise çok ahım şahım bişey göremedim. Zaten o saatte öğrenciden başka kim işini gücünü bırakıp filme gidecek.. sitede reklamda dediği gibi ""listemi oluşturdum"", ama nafile... gidenlere iyi eğlenceler...

Cevap Yaz
0
0
emrederki (Profesyonel) | 2 Şubat 2009, 16:19

desene bir yığın fiyat var ortalıkta. filme saate , sinema salonuna göre değişiyor demek ki. Aslında pahalı demem saçma oldu çünkü akşam seansları için koltukların hepsini satacaklar her sene olduğu gibi..

0
0
Sinemahser (Jön) | 2 Şubat 2009, 16:16

tabi sen mybilet mi ne onu kastettin yüzden 10 indirimli satışlar var şuan:)

0
0
Sinemahser (Jön) | 2 Şubat 2009, 16:03

sinemadan sinemaya değiştiğini bilmiyorum ben sadece gündüz seanslar,h.içi öğrenci 7,akşam ve h.sonu öğrenci 10 diye biliyorum:)

0
0
emrederki (Profesyonel) | 2 Şubat 2009, 15:47

hmm doğru yaa 15 miş :D
şu an 13.5 akşam seansları
gündüz saensi da 6,30..

bu emek sineması için diğerlerine bakmadım

0
0
Sinemahser (Jön) | 2 Şubat 2009, 15:25

bilet fiyatları hakkında yanılıyor olmayasın?

0
0
TheStaind (Figuran) | 31 Ocak 2009, 13:22

Bi nasip olmadı şöle film festivallarına katılmak :/

Cevap Yaz
0
0