Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

New Moon Fragmanı Rekora Koşuyor !

New Moon Fragmanı Rekora Koşuyor !
4 Haziran 2009

20 Kasım'da Türkiye'de vizyona girecek olan New Moon'nun yeni fragmanı Sinemalar.com'da rekora koşuyor. İki günde 7.000 kişi tarafından izlenen New Moon'nun yeni fragmanı, Sinemalar.com'un en popüler fragmanları listesindeki yerini şimdiden aldı.

 

Geçtiğimiz günlerde düzenlenen MTV Film Ödülleri'nde yedi dalda birden ödüllere aday gösterilen 'Alacakaranlık', en iyi film dahil olmak üzere beş dalda ödülleri toplamayı başardı. 'Alacakaranlık' ekibinin bu başarısının yanında, ödül töreninde fanlarını sevindirecek bir süprizede imza attılar. 20 Kasım'da vizyona girecek olan New Moon'nun yeni fragmanınıda ödül töreninde tanıttılar.

 

Fragmanı izlemek için buraya tıklayınız.

Tüm yorumlar (79)

Avatar
ruhsar (Dublör) | 14 Kasım 2009, 11:01

bn kıtap ları bır sıteden ındırdım de okudum gayaet de ıyıdı.aslında kıtaplarının alıcakdım ama bekleyemedım ve 5 kıtabı 1 hafta ıcınde okudum.bnce okumayada degdı.bu serı sayesınde kıtaplara daha da cok baglandım tesekurler stephene meyer kıtap alıskanlıgım oldu:):):)

Cevap Yaz
0
0
damlae (Amatör) | 3 Kasım 2009, 00:41

20 kasımı sabırsızlıkla bekliyorum.ilk kitabı okudum ve flimini izledim,şimdi kitabın serisini almak istyrm ama çok pahalı

Cevap Yaz
0
0
FionaRubyRed (Artist) | 30 Ekim 2009, 00:30

ilkini hiç beğenmedim hiç vampir filmi gibi gelmedi bakalım ikinci nasıl?

Cevap Yaz
0
0
holyrain (Amatör) | 4 Ekim 2009, 02:12

türkiye gerçeklerinde insanlar sinemaya bile zar zor giderken, helede kitap okuma alışkanlığı çok çok az olan bu ülkede 20 tl bir kitap için gerçekten çok para. yani simdi siz okumayı seviyorsunuz ama bir tek alacakaranlık serisinimi okuyacaksınız. yeni çıkan bir sürü kitap var ve çıkmayada devam ediyor. her yeni çıkan kitap 20 25 tl. hangisini alacaz hangisine para yetiştircez 638 tl asgari ücretlemi ?bizim ülkemiz haram olana elbette para vermez elbette emege saygı gösterir ancak ülke şartları insanları buna mecbur ediyor. insanların maddi gücü olsa kim filmi sinemada izlemek yerine sinema çekimi izlerki,yada orjinal kitaptan okumak varken eksik,kalitesiz bir kitaptan okurki.90 tl az paramı sadece bir seri kitap için. insanlar günlük 20 25 tl yövmiye ile çalışıyor.

Cevap Yaz
0
0
ekng (Dublör) | 30 Ağustos 2009, 22:03

KORSAN KİTAPCIDAN TOPTAN 20 LİRAYA AL KORSANA KARŞIYIZ AMA 4 KİTABADA 90 LİRADA VERİLMEZZ 

Cevap Yaz
0
0
wwehardy22 (Amatör) | 18 Kasım 2009, 16:23

Yeniay ın sinemasını kesinnlikle gitmeyi planlıyorum müthiş

0
0
prnss (Dublör) | 9 Kasım 2009, 14:38

yani şimdi yazarın bir emeği var ama mesela okuyanların çoğunluğu korsan okuyor yani şimdi korsan olmasaydı o korsan okuyanlar alamıcaktı ve okuyucu kitlesi bayağı düşücekti..ya korsan tabiki hoş deil ama orjinaller çok pahalı  kitap fiyatlaı biraz düşse :)

0
0
ressamlar (Figuran) | 12 Eylül 2009, 16:54

Yanlış konuşuyorsunz.ewt verilmez ama ben şahsen 90lira verdim o kitaplara.bide korsanlarda bir çok yeri kesilmiş oluyo.hiç bişi anlamıyosun. heryeri önemli bi kitap, bi yerini okumazsan olmuyo bişiler eksik kalıyo. KORSANA KESİNLİKLE KARŞIYIM...

0
0
94seyma45 (Figuran) | 8 Eylül 2009, 22:48

eğer o kadar paranız varsa verin. 95tl ne demek kaç aile 600 tl ile geçinio. onların kitap okuması yasaka mı? bu kadarda pahalı olmasın o zman kitaplar bnce

0
0
stellaece96 (Dublör) | 8 Eylül 2009, 14:03

ben be korsana karsıyım ama o kadar da pahalı olmamalı bence ben 95 lira edio kitaplar o kadarda kitaba verilmez diyoruz ama bence verelebilir sonucta ama acı gercek  türkiye bu konularda diğer ülkelerden geri kalmıs

0
0
RobSten- (Dublör) | 4 Eylül 2009, 14:11

Korsan alırsakta stephenie meyer'e büyük bi haksızlık etmiş oluruz.Şahsen ben korsana karşıyım yazarın onca emeği var.Eğer stephenie böle bişey yazmış olmasaydı şu anda alacakaranlık die bi roman,film olmazdı onun sayesinde tanıştık ve şimdi korsan alarak onn emeklerini çiğnemiş oluyoruz hiç yazmasaymış daha iyi olurmuş o zmn.Alacakaranlık ve serilerine ayrıca stephenie'yeye değer verdiğim için onun hiçbir kitabını korsan almadım almamda!Konuştuğumuz basit bişi deil Emek her nihayetinde!!

0
0
championfener (Artist) | 31 Ağustos 2009, 16:01