Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Sahil Güvenlik Beyazperde'de !

Sahil Güvenlik Beyazperde'de !
8 Temmuz 2009

Jeremy Garelick tarafından yazılacak olan yeni Sahil Güvenlik, Polis Akademisi’nde olduğu gibi göreve uygun olmayan karakterlerin etrafından kurulan bir komedi filmi olucağı belirtiliyor. Paramount Pictures fim yapım şirketi tarafından dizinin yaratıcıları Michael Berk, Doug Schwartz, Greg Bonann ve Michlelle Berk de filmin ekibine dahil edilmiş.

 

1989-2001 yıllarında David Haselhoff ve Pamela Anderson gibi yıldızların ününe ün katan Sahil Güvenlik dizisi, 1999 ve 2001 yılları arasında farklı bir kadroyla “Baywatch: Hawaii” olarak seyirci karşısına çıkmıştı.

Tüm yorumlar (19)

Avatar
KaJMeRaN-sn (Artist) | 23 Temmuz 2009, 00:16

Valla dizi felaket kalitesiz diye düşünüyorum ama iyi bir yönetmen ve senaristin ellerinde karizmayı kurtarabilir belki dizi.

Cevap Yaz
0
0
labronjames (Amatör) | 21 Temmuz 2009, 08:52

arkadaslar öncelikle diziyi sevmeyen burada ne geziyo ve niye yorum yapıyo.diziye hayranım .dizi yaklaşık 20 yıldır var.bu diziyi izleyenler çok memnun ve bende memnunum.20 yıl önceden oynayan adamların şimdide oynaması diziye heyecan katıyor.çok kaliteli bir dizi.teşekkürler...

Cevap Yaz
0
0
ebrusum92 (Figuran) | 14 Temmuz 2009, 19:05

bence de kötü. zaten televizyonda oynuyor. hiç gerek yokç onun yerine daha güzel bir çekilebilir.

Cevap Yaz
0
0
bukethan (Profesyonel) | 14 Temmuz 2009, 12:51

Saçmalık zaten dizinin bir anlamı yoktu. Filmininde iş yapıcanı sanmıyorum. Yeni nesil sevmiyor böyle şeyleri. Şahsen ben sevmiyorum. Hala yayınlanıyor bu dizi bazen rastlıyorum izleyim biraz diyorum ama boşa çaba sarmıyor. Arkadaşın dediği gibi bol göğüs ve kastan başka bir şey yok bu yüzden film çekipte boşa masraf yapılmamalı. Yazık olur.

Cevap Yaz
0
0
Melomania (Profesyonel) | 10 Temmuz 2009, 23:01

Nefret ederim. Bu habere üsüldüm bile diyebilirim.

Cevap Yaz
0
0
ecemNK (Figuran) | 12 Temmuz 2009, 19:52

Gerçekten iğrenç bir dizi.Bende çok üzüldüm.Umarım Türkiye'de vizyona girmez.

0
0
Görüşleriniz