Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Ankara’nın En Büyük Salonu Açılıyor

Ankara’nın En Büyük Salonu Açılıyor
17 Eylül 2009

13 salonla Ankara’nın en büyük sineması olarak açılan Cinebonus Gordion,  sezon boyunca yapacağı organizasyonların ilki olarak 3 Ekim Cumartesi “KARANLIKTAKILER” filminin senarist ve yönetmeni ÇAĞAN IRMAK ile filmin oyuncularından MERAL ÇETİNKAYA ve DERYA ALABORA‘yı ağırlıyor.

 

İzmir ve Ankara’daki Sinemalar.com kullanıcıları bu özel gösterime çift kişilik davetiye kazanma şansını yakalıyor. Hemen yarışmaya katılmak için buraya tıklayın.



Gösterim:3 Ekim Cumartesi
Söyleşi Gordion: 14.30
Özel gösterim seans: 15.30
Cinebonus Gordion
Tlf: 0312 236 70 77

Tüm yorumlar (6)

Avatar
0xyqeN (Dublör) | 20 Eylül 2009, 11:18

merak ediyorum gitmeye çalışıcam 13 saoln olması beni etkiledi bakıcazz =)

Cevap Yaz
0
0
sharpcr (Artist) | 20 Eylül 2009, 08:28

Ankara için hayırlı olur umarım.Yahu bu Cinebonus bi izmite gelmedi en sonunda ben başvurup açacağım:)

Cevap Yaz
0
0
Ryuuzaki (Dublör) | 19 Eylül 2009, 00:01

Gordion'u açıldığı gün gezdim tasarımını pek beyenmedim pek ferah değil biraz basık gibi geldi bana en azından Panora nın eline su bile dökemez bakalım sineması nasıl 13 salon olması güzel. Yarışmaya katılan arkadaşlara başarılar diliyorum :p

Cevap Yaz
0
0
Turkral (Amatör) | 20 Ekim 2009, 23:50

Erzurumda 21 Ekimde CİNEBONUS 8 Salon ( 2 3d ) ile hizmete giriyor. Ayrıca Şu Anda inşaati devam eden alışveriş ve eğlence merkezleri nde ise CİNEMARİN 6 Slon ve 8 AFM Sinemaları yapılıyor.

0
0
Daphnelena (Figuran) | 19 Eylül 2009, 22:31

kesinlikle panoranın eline su bile dökemz ((.

0
0
dipnot (Jön) | 18 Eylül 2009, 00:35

Ankarada zaten birçok sinema var Ankara yerine Doğuya bu tip bir sinema açılsaydı daha yararlı olurdu bence.

Cevap Yaz
0
0
undys (Profesyonel) | 21 Eylül 2010, 22:23

ama işte sinemaya giden kitle ankarada daha yüksek..Tabii her illerde muhakkak en azından bi tane olmalı...

0
0
defnecan (Amatör) | 18 Eylül 2009, 10:42

8 ekım de erzurumda 8 salon acılıyor

0
0
Legendary57 (Profesyonel) | 17 Eylül 2009, 23:38

Ankara için güzel bir şey. henüz açılan sinemaya gidemedim ama yarışmaya katıldım. ilk gidişim bu şekilde olur inşallah .

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz