Türkiye'nin sinema sitesi Sinemalar.com

Neşeli Hayat'ın İki Yüzü

Neşeli Hayat'ın İki Yüzü
28 Ekim 2009

Yılmaz Erdoğan’ın  Neşeli Hayat filminin internet sitesi üzerinden seyircinin seçtiği afişler belli oldu. Tüm oyuncu kadrosunun yer aldığı afiş ile yalnız bir Noel Baba figürünün yer aldığı afiş yoğun ilgi görünce, filmin sinema salonlarında iki görsel ile yer almasına karar verildi!

 

Filmin afiş seçimine katılanlar arasından, galaya katılarak, filmi ilk gösteriminde oyuncularla birlikte izleyecek olan şanslı 10 şanslı isim de  filmin internet sitesinde açıklanacak.

 

Geçen hafta sinema salonlarında ve internet üzerinde fragmanı da yayınlanmaya başlanan NEŞELİ HAYAT’ın Münih Arri Stüdyoları’ndaki post prodüksiyon çalışmaları tamamlandı. Film şimdi 27 Kasım’da seyirciyle buluşmak için gün sayıyor.


Yılmaz Erdoğan filmini şöyle tanımlıyor:

 

Bazı filmler hayat çok güzeldir der… İyimserdirler.
Bazıları hayat berbattır diye düşünürler, kötümserdirler.
Bir de üçüncü yol vardır... İroni...
İroni anlatıcıları için hayat ne bir şölendir ne de cehennem... İkisinin karışımıdır.
Neşeli hayat bu türden bir  filmdir.
Hüznünde mizah, mizahında hüzün vardır.
NOEL BABA RIZA!
Rıza Şenyurt, Noel Babanın tam olarak ne olduğunu bilmemektedir!!!  Sırtında dünyanın yükünü taşıyan Noel Baba işi sonunda öğrenir:  Hayat dediğimiz şey, çocukların inandığı yalanlardan daha gerçek değildir!!!
Filmde Yılmaz Erdoğan, Büşra Pekin ve Ersin Korkut  rol aldı. Geri kalan rollerin  büyük bölümünü yine Bkm Mutfak Oyuncuları oluşturdu. Mutfağın yirmibeş kişilik kadrosu rolleri çeşitli ağırlıklarla paylaştılar... Onlara Sinan Bengier, Rıza Akın, Erdal Tosun, Cezmi Baskın, Caner Alkaya, Ayberk Atilla, Celal Tak, Fatma Murat eşlik ettiler...
Filmin müziklerinde de Deniz Erdoğan ve Yıldıray Gürgen’in imzası var. Bu iki ismin hazırlıdığı tema müziğinin yanı sıra önümüzdeki günlerde film için hazırlanan sürprizli bir “yılbaşı” şarkısı da filmin sitesinde yerini alacak.

Tüm yorumlar (15)

Avatar
kenjer21 (Amatör) | 14 Kasım 2009, 13:13

Bazı filmler hayat çok güzeldir der… İyimserdirler. Bazıları hayat berbattır diye düşünürler, kötümserdirler.Bir de üçüncü yol vardır... İroni...İroni anlatıcıları için hayat ne bir şölendir ne de cehennem... İkisinin karışımıdır.Neşeli hayat bu türden bir  filmdir.Hüznünde mizah, mizahında hüzün vardır. NOEL BABA RIZA!Rıza Şenyurt, Noel Babanın tam olarak ne olduğunu bilmemektedir!!!  Sırtında dünyanın yükünü taşıyan Noel Baba işi sonunda öğrenir:  Hayat dediğimiz şey, çocukların inandığı yalanlardan daha gerçek değildir!!!Filmde Yılmaz Erdoğan, Büşra Pekin ve Ersin Korkut  rol aldı. Geri kalan rollerin  büyük bölümünü yine Bkm Mutfak Oyuncuları oluşturdu. Mutfağın yirmibeş kişilik kadrosu rolleri çeşitli ağırlıklarla paylaştılar... Onlara Sinan Bengier, Rıza Akın, Erdal Tosun, Cezmi Baskın, Caner Alkaya, Ayberk Atilla, Celal Tak, Fatma Murat eşlik ettiler...Filmin müziklerinde de Deniz Erdoğan ve Yıldıray Gürgen’in imzası var. Bu iki ismin hazırlıdığı tema müziğinin yanı sıra önümüzdeki günlerde film için hazırlanan sürprizli bir “yılbaşı” şarkısı da filmin sitesinde yerini alacak.

Cevap Yaz
0
0
Bolshoi-Booze (Profesyonel) | 1 Kasım 2009, 18:31

Bazı filmler hayat çok güzeldir der… İyimserdirler. Bazıları hayat berbattır diye düşünürler, kötümserdirler.Bir de üçüncü yol vardır... İroni...İroni anlatıcıları için hayat ne bir şölendir ne de cehennem... İkisinin karışımıdır.Neşeli hayat bu türden bir  filmdir.Hüznünde mizah, mizahında hüzün vardır.
 
Yukarıdaki tanım filme olan merakımı kat kat arttırdı.Komediyle harmanlanmış başarılı bir dram bekliyorum ben Yılmaz Erdoğan'ın yukarıdaki sözlerine bakarak.

Cevap Yaz
0
0
Gestapo42 (Amatör) | 1 Kasım 2009, 01:57

Kendi değerlerine bu kadar yabancılaşmış medya maymunu bir adamın yaptığı filmin ne kadar izlenmeye değer olduğunu bilmiyorum ama reklam yaparak sinemaya insanları çekerler mi? Çekerler.
 

Cevap Yaz
0
0
serhan (Amatör) | 31 Ekim 2009, 07:54

Film çok iyi olabilir. Yılmaz Erdoğan da çok iyi bir sanatçı olabilir.
Ama gözden kaçmaması gereken bir şey var.
Erdoğan anlattığı hikaye için Noel Baba\'yı seçmiş. Yani tamamen
batı kültürünün ve dininin bir ürünü. Kendisini Anadolu\'lu
bir aydın olarak tanımlayan Erdoğan aslında gerçek yüzünü göstermiş oluyor.
Bizim kültürümüzde yaşama ait çekilen bir filmde kullanılacak hiç mi
malzeme yok da Noel Baba'dan yararlanılıyor.

Cevap Yaz
0
0
ilkay008 (Artist) | 24 Şubat 2010, 03:57

shecer arkadaşa kesinlikle katılıyorum...

0
0
shecer (Profesyonel) | 2 Kasım 2009, 13:36

Çocukken çoğumuz 'Noel baba'ya inanıoduk ve hatta onu bekleyenlerimzde wardı dikkatini çekerim ! Filmn çıkış noktasına bakarsan 'Çocukların inandığu yalanlar esasında gerçek ' yani bu filmde Noel baba sırf çocukların inandıqı bir yalan olduqu için seçilmiştir diye düşünüorum

0
0
rainbersan (Dublör) | 1 Kasım 2009, 02:16

bu sadece bi film adam kendini öyle tanıtmış olabilir de bunun anlamı illlada başka kültürlerle ilgili hiçbir şey yapmamalı anlamına mı geliyo yasak mı değil bence kendini geliştirmek açısından sinema dünyamıza biraz farklılık gelmesi açısından iyi hendi kültürümüzle ilgili çok güzel filmler yapılıyo zaten bu adam biraz açık fikirli olduğu için eleştirilmemeli kalıplardan çıkılmalı artık bence mizah konusu esnek olunması bi konudur bu yüzden mizah olur zten adamı seviyosan filmi izlersin ve gülersin sevmiyosan izlemezsin o kadar bu denli derinlere inmeye gerek yok tabi herkesin kendi fikri o ayrı mesele...

0
0
mysterioplayer (Dublör) | 30 Ekim 2009, 10:03

BKM mutfak oyuncuları için izleyeceğim filmi tabi yılmaz erdoğanın da filmde olması film e daha çok renk katıcaktır

Cevap Yaz
0
0
Görüşleriniz